Big Brother 2005

Algemene vragen over de Tweede Wereldoorlog; ook bedoeld voor ongeregistreerde forumbezoekers.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Robin V
Lid
Berichten: 1620
Lid geworden op: 05 okt 2003, 13:55
Locatie: Brussel

Bericht door Robin V »

BB5 is nog hoogstaand in vergelijking met 'De Planckaerts'. Een halfuur over een 'failliete' familie, waarvan de zoon gebuisd is op all vakken, maar toch door mag, slechts zelden naar school gaat, tienerzwangerschappen,... :roll: :r
De volgende zin is fout. De vorige zin is juist.
Gebruikersavatar
Richard1976
Lid
Berichten: 467
Lid geworden op: 14 apr 2005, 18:40
Locatie: Roermond
Contacteer:

Bericht door Richard1976 »

Harro schreef:1 miljoen kijkers voor BB5??? :shock:
Volgens mij heeft John de Mol deze 1 miljoen mensen betaald om te kijken. Ik heb zondag een kwartiertje gekeken (kwartiertje teveel), maar nog steeds geen check gekregen. :(
Wordt tijd dat er weer kwaliteits TV gemaakt wordt, zodat ik ook weer eens wat vaker dat kasje aanzet. Op dit moment staat ie daar alleen maar om de ruimte op te vullen :P
Cas
Lid
Berichten: 975
Lid geworden op: 31 aug 2005, 13:09
Locatie: Margraten

Big Brother

Bericht door Cas »

De grootste onzin onder de zon, da's mijn idee.

Hoe verzin je ut ??? :roll:
Adoptant van:
T/5 Raymond Leon Miller 327th Glider Infantry Regiment 101st Airborn Division
Sgt Kurt Franzman 28th Inf. Reg 8th Infantry Division
John S. Williams 120th Inf. Reg 30th Infantry Division
Harrold Rogers 119th Inf. Reg 30th Infantry Division
Erik S.
Lid
Berichten: 1828
Lid geworden op: 23 mei 2005, 16:09
Locatie: Bergen Op Zoom

Bericht door Erik S. »

en wat ik nog het ergste vind?

dat john de mol een kinderzender overgekocht heeft om zijn zender te maken, kinderen hebben nog nooit een zender gehad waar je dag en nach tkinderprogramma's kon kijken en nog beter de kinderen werden op nickelodeon niet in contact gebracht met geweld, dat zie je op foxkids wel en dan bedoel ik van die belachelijke programma's zoals pokemon en alle shows die er op lijken.

door geweld te gebruiken in een tv programma voor kinderen worden ze gehersenspoeld en denken ze dat dat de enige manier is om een ruzie op te lossen.

nickelodeon hierintegen heeft geen shows met geweld maar met humor kijk maar naar spongebob.




Dat talpa is het domste wat er ooit geweest is en ze trekken alleen maar kijkers omdat hij alle voetbalrechten opgekocht heeft, had ie dat niet gedaan was het een grote flop geworden. de reclame word op commerciele zenders steeds meer en dat vind ik belachelijk wist je dat 15-20min per uur tv er reclame is?

ik vind dat ronduit belachelijk.

ik heb gekeken op tv naar een wo2herdenking en zelfs daar was reclame door dat was de herdenking van d-day.


ik hoop dat die zwangere vrouw john de mol aanklaagt dat ze geen goede bevallingsomstandigheden in het huis heeft enzo en dat ze al zijn geld krijgt en het allemaal aan goede doelen geeft en dat de rechter ook beslist dat john de mol vertrekken moet naar siberie!
Master of Puppets - Custom Mannequins
https://www.facebook.com/FJM44" onclick="window.open(this.href);return false;
Dean-
Lid
Berichten: 920
Lid geworden op: 20 feb 2005, 14:37
Locatie: Noordwijk
Contacteer:

Bericht door Dean- »

Waffenambt schreef:en wat ik nog het ergste vind?

dat john de mol een kinderzender overgekocht heeft om zijn zender te maken, kinderen hebben nog nooit een zender gehad waar je dag en nach tkinderprogramma's kon kijken en nog beter de kinderen werden op nickelodeon niet in contact gebracht met geweld, dat zie je op foxkids wel en dan bedoel ik van die belachelijke programma's zoals pokemon en alle shows die er op lijken.

door geweld te gebruiken in een tv programma voor kinderen worden ze gehersenspoeld en denken ze dat dat de enige manier is om een ruzie op te lossen.

nickelodeon hierintegen heeft geen shows met geweld maar met humor kijk maar naar spongebob.




Dat talpa is het domste wat er ooit geweest is en ze trekken alleen maar kijkers omdat hij alle voetbalrechten opgekocht heeft, had ie dat niet gedaan was het een grote flop geworden. de reclame word op commerciele zenders steeds meer en dat vind ik belachelijk wist je dat 15-20min per uur tv er reclame is?

ik vind dat ronduit belachelijk.

ik heb gekeken op tv naar een wo2herdenking en zelfs daar was reclame door dat was de herdenking van d-day.


ik hoop dat die zwangere vrouw john de mol aanklaagt dat ze geen goede bevallingsomstandigheden in het huis heeft enzo en dat ze al zijn geld krijgt en het allemaal aan goede doelen geeft en dat de rechter ook beslist dat john de mol vertrekken moet naar siberie!
Alsof die kinderen snachts naar herhalingen van Bassie en Adriaan gaan zitten kijken :S??? En gehersenspoeld?? overdrijf je niet een beetje??

Vind aan veel progamma`s van Nickelodeon juist niks aan, mede door deze ```humor```

Daarbij die bullshit dat je zegt van 15/20 min reclame per uur, volgens my overdrijf je heeeeeel erg, Rtl4, Rtl5, en Rtl7 hebben in vergelijking met de andere commercieelen VEEEL langer en meer reclame, doordat het een luxemburgs bedrijf is en volgens die regels uitzend, dus dat is zeker weten bullshit.

Daarbij kan die vrouw in BB niet john de mol aanklagen maar ENDEMOL, deze zorgt voor het progamma dus hem kunnen ze aanklagen, en ze zijn waarschijnlijk wel zo slim dat er een of ander contract over dat is.

Mensen die al het geld wat ze verdienen aan goede doelen geven??? 2 miljard aan goede doelen?? reken er maar niet op, daarna siberie :z?

Het is juist goed dat er een nieuwe zender is, Talpa kwam met een nieuwe zender, meer zenders = meer concurentie, dus zullen ze meer kijkers willen trekken, is alleen maar gunstig ;)
''Man hat uns zwar die welt genomen aber beim himmel hat man es nicht geschafft''
FELIX
Lid
Berichten: 980
Lid geworden op: 25 feb 2005, 14:51
Locatie: Nederland

Bericht door FELIX »

John de Trol :wink: In een suske en wiske verhaal: Big Mother, staat een parodie op big Brother, wellicht leuk om te lezen als ik jullie zo hoor :)
Groeten R.

Felix in columna sedet et cogitat: carpe diem.
Gebruikersavatar
YPPY
Lid
Berichten: 2031
Lid geworden op: 24 okt 2002, 19:56
Contacteer:

Bericht door YPPY »

Robin Vercammen schreef:BB5 is nog hoogstaand in vergelijking met 'De Planckaerts'. Een halfuur over een 'failliete' familie, waarvan de zoon gebuisd is op all vakken, maar toch door mag, slechts zelden naar school gaat, tienerzwangerschappen,... :roll: :r
Zoiets hebben wij ook gehad, de Tokkies. Een vreselijk familie, maar ze waren wel een tijdje helemaal in. Speelden in reclames en je kon ze huren voor een feestje. :bonk:

BB volg ik sporadisch via internet. Verder heb ik alleen de beginaflevering te zien. Het boeit me te weinig om tijd voor vrij te maken.

Expeditie Robinson en Terra Inconio volg ik juist weer wel en ik wacht al op de nieuwe Peking Express. :cheer:
Voor lieve berichtjes, schattige dieren of wat anders leuks kun je altijd mailen.

*Weer alleen*
Gebruikersavatar
Dodo
Lid
Berichten: 6247
Lid geworden op: 20 jun 2004, 11:52
Locatie: Den Haag

Bericht door Dodo »

Terra Incognita.. :P
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route"
The Lorraine offensive 1944
Gebruikersavatar
YPPY
Lid
Berichten: 2031
Lid geworden op: 24 okt 2002, 19:56
Contacteer:

Bericht door YPPY »

Die ja. O-)
Voor lieve berichtjes, schattige dieren of wat anders leuks kun je altijd mailen.

*Weer alleen*
Gebruikersavatar
Harro
Lid
Lid
Berichten: 4440
Lid geworden op: 03 nov 2004, 18:27

Bericht door Harro »

Lees vandaag dat de programmering van Talpa alweer gedeelte om gaat vanwege tegenvallende kijkcijfers :mrgreen:
De geschiedenis is het heden gezien door de toekomst - Godfried Bomans
"Wilders die weer wat uitkraait over criminele allochtonen: in zijn wereld is dat een pleonasme" - Alexander Pechtold
Gebruikersavatar
Richard1976
Lid
Berichten: 467
Lid geworden op: 14 apr 2005, 18:40
Locatie: Roermond
Contacteer:

Bericht door Richard1976 »

Harro schreef:Lees vandaag dat de programmering van Talpa alweer gedeelte om gaat vanwege tegenvallende kijkcijfers :mrgreen:
:evil: Zo gaat het de goede kant op.
Opgeheven account 1427

Bericht door Opgeheven account 1427 »

Shaft schreef:
Harro schreef:Lees vandaag dat de programmering van Talpa alweer gedeelte om gaat vanwege tegenvallende kijkcijfers :mrgreen:
:evil: Zo gaat het de goede kant op.
Nu ja, dat hadden RTL Véronique (nu RTL4), Yorin, Veronica, SBS6 en Net5 in het begin ook, en dat zijn tegenwoordig geen kleintjes... Wat dat betreft vind ik dat Talpa het, commercieel gezien, behoorlijk goed doet voor een zender die nog maar net bestaat.
Dean-
Lid
Berichten: 920
Lid geworden op: 20 feb 2005, 14:37
Locatie: Noordwijk
Contacteer:

Bericht door Dean- »

Sbf.Koch schreef:
Shaft schreef:
Harro schreef:Lees vandaag dat de programmering van Talpa alweer gedeelte om gaat vanwege tegenvallende kijkcijfers :mrgreen:
:evil: Zo gaat het de goede kant op.
Nu ja, dat hadden RTL Véronique (nu RTL4), Yorin, Veronica, SBS6 en Net5 in het begin ook, en dat zijn tegenwoordig geen kleintjes... Wat dat betreft vind ik dat Talpa het, commercieel gezien, behoorlijk goed doet voor een zender die nog maar net bestaat.
Voetbal he :D
''Man hat uns zwar die welt genomen aber beim himmel hat man es nicht geschafft''
Plaats reactie