www.wildbillguarnere.com

Algemene vragen over de Tweede Wereldoorlog; ook bedoeld voor ongeregistreerde forumbezoekers.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Peter M
Lid
Berichten: 6271
Lid geworden op: 15 okt 2003, 18:09

www.wildbillguarnere.com

Bericht door Peter M »

Interessant citaat uit http://forum.wo2.nl/viewtopic.php?t=8536, over http://www.wildbillguarnere.com
Robin Vercammen schreef:Vind ik spijtig... Die man ruikt geld door Band oF Brothers en de heise errond... :(
In het hierboven vermelde topic hoorde dat de familie achter de site zit. Zit die familie ook achter de shop op de site?
In dat geval vind ik het (ook) een zeer onrespectvolle zaak, geld verdienen aan een veteraan en/of de heisa errond. Jullie mening?
Syke
Lid
Berichten: 8
Lid geworden op: 13 aug 2005, 14:34

Bericht door Syke »

Kijk eens hier:

http://www.wildbillguarnere.com/wildbil ... tional.php

en er is nog meer informatie in "information zone"
Gebruikersavatar
Harro
Lid
Lid
Berichten: 4440
Lid geworden op: 03 nov 2004, 18:27

Bericht door Harro »

Ik heb zo langzamerhand mijn buik vol van Band of Brothers, Easy comp en alle heisa en fans.
De geschiedenis is het heden gezien door de toekomst - Godfried Bomans
"Wilders die weer wat uitkraait over criminele allochtonen: in zijn wereld is dat een pleonasme" - Alexander Pechtold
Gebruikersavatar
Edgar
Lid
Berichten: 5433
Lid geworden op: 01 jun 2004, 15:40
Locatie: Nordland
Ontvangen: 1 keer

Bericht door Edgar »

Harro schreef:Ik heb zo langzamerhand mijn buik vol van Band of Brothers, Easy comp en alle heisa en fans.
Ik ook... maja, ze zijn zo langzamerhand de goden van de jonge verzamelaars geworden....
Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience
Gebruikersavatar
Michiel M.
Lid
Berichten: 2466
Lid geworden op: 29 okt 2004, 17:01
Locatie: Beek en Donk
Contacteer:

Bericht door Michiel M. »

Daar hebben jullie gelijk Harro en Relichunter, maar dan vind ik het toch zéér onrespectvol om te zeggen dat WO2 veteraan op geld uit is als ie een site heeft, die misschien een gevolg van BoB was...

Vind ik echt niet gepast! :mad:
At the going down of the sun and in the morning,
We will remember them.
Gebruikersavatar
Proos
Technisch beheerder
Technisch beheerder
Berichten: 8132
Lid geworden op: 28 jan 2002, 17:25
Gegeven: 14 keer
Ontvangen: 35 keer
Contacteer:

Bericht door Proos »

Het kan ook de familie van de veteraan zijn.
Those who cannot remember the past are condemned to repeat it. ~ George Santayana (1863-1952), The Life of Reason, Volume 1, 1905
Steun het forum | Forumregels | Gebruiksovereenkomst | FAQ | Zoek een moderator
Gebruikersavatar
Edgar
Lid
Berichten: 5433
Lid geworden op: 01 jun 2004, 15:40
Locatie: Nordland
Ontvangen: 1 keer

Bericht door Edgar »

101st Michiel schreef:Daar hebben jullie gelijk Harro en Relichunter, maar dan vind ik het toch zéér onrespectvol om te zeggen dat WO2 veteraan op geld uit is als ie een site heeft, die misschien een gevolg van BoB was...

Vind ik echt niet gepast! :mad:
Sjah, maar dat zeg ik dus ook niet. Maar al dat gedoe, op elk forum zie je 15 leden die bijv. Winters heten. Sjah, dat wordt soms wel irritant.
Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience
Gebruikersavatar
Michiel M.
Lid
Berichten: 2466
Lid geworden op: 29 okt 2004, 17:01
Locatie: Beek en Donk
Contacteer:

Bericht door Michiel M. »

Ja dat is de keuze van die mensen, niet van Bill Guarnere...
At the going down of the sun and in the morning,
We will remember them.
Gebruikersavatar
Shifty
Lid
Berichten: 2215
Lid geworden op: 31 okt 2004, 22:10
Locatie: Heist od Berg - België
Contacteer:

Bericht door Shifty »

Helemaal niet gepast om zulke dingen te zeggen over WO2 veteranen.
Band of brothers of niet .. kan mij geen k*t schelen.
Mijn doel van verzamelen is toch wel de geschiedenis in leven houden..en respect tonen voor die generatie die gevochten heeft voor onze vrijheid.
Zeggen dat een veteraan geld ruikt en daarom een website start is heel zwak en laag bij de grond gezegd. Dat is absoluut geen respect hebben.

Greetz
Jan
Gebruikersavatar
Peter M
Lid
Berichten: 6271
Lid geworden op: 15 okt 2003, 18:09

Bericht door Peter M »

Shifty schreef:Zeggen dat een veteraan geld ruikt en daarom een website start is heel zwak en laag bij de grond gezegd. Dat is absoluut geen respect hebben.
Of niet geïnformeerd zijn. Moest ik niet geweten hebben dat de familie erachter zat had ik Robin gelijk gegeven.

Overigens kan ik ook niet uit het bericht afleiden dat Robin geen respect heeft voor de daden van de man tijdens WOII, maar eerder voor een vermeende geldklopperij. Een goede daad maakt iemand niet levenslang vrij van zonden.
Gebruikersavatar
Shifty
Lid
Berichten: 2215
Lid geworden op: 31 okt 2004, 22:10
Locatie: Heist od Berg - België
Contacteer:

Bericht door Shifty »

Vind ik spijtig... Die man ruikt geld door Band oF Brothers en de heise errond...
Of niet geïnformeerd zijn..
Als je zo een uitspraak doet zou ik me eerst toch eens informeren. :roll:
verellen
Lid
Berichten: 256
Lid geworden op: 26 sep 2004, 14:25
Locatie: geel

Bericht door verellen »

Van mij mag hij het allemaal doen. Ik zie er geen erg in, hij is bekend geworden en kan er geld mee verdienen? Waarom niet? Het spijtige is dan wel dat andere WO2 veteranen die dan weer niet kunde mits de onbekendheid. Als iemand dit niet gepast vind, moet hij er niets kopen.

Maar dit is dan weer mijn mening :)
Gebruikersavatar
Shifty
Lid
Berichten: 2215
Lid geworden op: 31 okt 2004, 22:10
Locatie: Heist od Berg - België
Contacteer:

Bericht door Shifty »

Onderbouwde reden .. daar kan ik in komen dat jij dat zo vind.
Gebruikersavatar
sobel
Lid
Berichten: 6660
Lid geworden op: 18 jun 2005, 21:07
Locatie: Nederland

Bericht door sobel »

ik vind dat een site over hem best kan.
maar een shop en alles erom heen vind ik minder.
en waarom word er steeds over ''wild bill guarnere'' gesproken en niet gewoon over bill guarnere.
dat het zijn bijnaam was oke.
maarja..
''voor de oorlog wist ik niet wie een jood was en wie niet. De nazi's hebben dat onderscheid gecreëerd''
Gebruikersavatar
Robin V
Lid
Berichten: 1620
Lid geworden op: 05 okt 2003, 13:55
Locatie: Brussel

Bericht door Robin V »

Band of Brothers-Hand-Signed!
Our price: $ 89.99

Currahee Scrapbook-Signed
Our price: $ 169.95

Life Magazine Hand-Signed
Our price: $ 99.99

Wild Bill Guarnere Pencil Sketch
Our price: $ 39.99

Wild Bill Photo Signed
Our price: $ 49.99


Vind ik niet kunnen... je handtekening erop en het is meteen een veertigtal dollar meer waard? :?
Ik zeg ook niet dat ik geen respect heb voor de man. Dat heb ik namelijk wel. Maar dat respect verzwakt zeen beetje door het feit dat hij geld ruikt. En dat kan niemand ontkennen...
De volgende zin is fout. De vorige zin is juist.
Plaats reactie