Raad eens wat ik gevonden heb?
- Lord_Vetinari
- Lid
- Miesjel
- Lid
- Proos
- Technisch beheerder
- Gegeven: 13 keer
- Ontvangen: 35 keer
- Contacteer:
Die moet mij toch eens leren hoe ie dit doetMiesjel schreef:You're wish is my command Lord_V

Those who cannot remember the past are condemned to repeat it. ~ George Santayana (1863-1952), The Life of Reason, Volume 1, 1905
Steun het forum | Forumregels | Gebruiksovereenkomst | FAQ | Zoek een moderator
Steun het forum | Forumregels | Gebruiksovereenkomst | FAQ | Zoek een moderator
- LHek
- Lid
- Contacteer:
Niet bepaald mooi om ziets te vinden, en ik spreek uit ervaring. Op een akker zette ik mijn voet maar een klein stukje van een granaat af. De pin was er al 60 jaar uit en na al die tijd word munitie niet stabieler. Dan schrik je je wel de pleuris. Joey, al zat de pin er nog in, na al die tijd kan hij zelfs al ontploffen als je hem dan ook maar oppakt.Eva Braun schreef:Mooi man om zon ding te vinden!![]()
Op zoek naar alles dat te maken heeft met de 101ste Airborne Divisie, 51st Highland Division en al het andere dat te maken heeft met operatie Market Garden en operatie Pheaseant
- Lord_Vetinari
- Lid
Na controle is gebleken dat Joey en Eva Braun niet dezelfde persoon zijn. Wel wonen ze in dezelfde stad en waarschijnlijk kennen ze elkaar wel.
We kijken nog even het postgedrag van beide heren aan, doch beide kunnen zich bij deze als 'officieel gewaarschuwd' beschouwen. Geen verneuken van welk topic dan ook. En Eva Braun: Normale reacties of opzouten. Ik duld geen gezeik hier.
Domme reacties zijn (en worden) verwijderd...
Gijlieden zijt gewaarschuwd...
We kijken nog even het postgedrag van beide heren aan, doch beide kunnen zich bij deze als 'officieel gewaarschuwd' beschouwen. Geen verneuken van welk topic dan ook. En Eva Braun: Normale reacties of opzouten. Ik duld geen gezeik hier.
Hij, die niet leert van de geschiedenis, is gedoemd deze te herhalen... / Si non confectus non reficiat / Fighting for peace is like making love for virginity
- Operation Overlord
- Lid
- Mike.H
- Lid
kerel... relax maar hoor... hoe weet je dan dat joey en eva braun elkaar hebben gekend?Lord_Vetinari schreef:Na controle is gebleken dat Joey en Eva Braun niet dezelfde persoon zijn. Wel wonen ze in dezelfde stad en waarschijnlijk kennen ze elkaar wel.
Go, tell the Spartans, stranger passing by,
That here, obedient to their laws, dead we lie. —
King Leonidas at Thermopylae
That here, obedient to their laws, dead we lie. —
King Leonidas at Thermopylae
- Mike.H
- Lid
- Sjoerd
- Lid
Lord Vetinari is al geruime tijd geen lid meer van het forum en zal dus ook geen antwoord geven op de gestelde vraag. Aangezien het topic verder al anderhalf jaar oud is gaat het op slot.
'The past is a source of knowledge, and the future is a source of hope. Love of the past implies faith in the future. '
Stephen E. Ambrose
Stephen E. Ambrose