voorstel
voorstel
Deze site volg ik nu ongeveer 3 weken,maar helaas is de sfeer wat verpest.
Dat heeft natuurlijk zijn redenen,het zijn diverse leden die wat vervelend doen/deden.
Er zijn nu ook leden die hier niet meer gaan komen,en dat is jammer.
Maar de schuld ligt ook bij meerdere leden,en niet te vergeten de modurators!
Heb dus zelf gelezen hoe deze te werk gaan,en dat was zeker niet voordelig voor deze heren/dames.
En daar hebben ook diverse leden over bericht,dat deze modurators wat vervelend ( en dat is nog zacht uitgedrukt ) te werk gingen.
Welnu,als leden gebant kunnen worden,waarom kunnen de leden na een stemming de modurators niet bannen!
Kijk en dat is nou democratisch mijne heren.
Dus mijn voorstel is: leden zouden modurators ook kunnen bannen.
Dus na een stemming.
Denk daar eens over beste mensen.
Want het zou jammer zijn als deze site naar de knoppen ging.
Dat heeft natuurlijk zijn redenen,het zijn diverse leden die wat vervelend doen/deden.
Er zijn nu ook leden die hier niet meer gaan komen,en dat is jammer.
Maar de schuld ligt ook bij meerdere leden,en niet te vergeten de modurators!
Heb dus zelf gelezen hoe deze te werk gaan,en dat was zeker niet voordelig voor deze heren/dames.
En daar hebben ook diverse leden over bericht,dat deze modurators wat vervelend ( en dat is nog zacht uitgedrukt ) te werk gingen.
Welnu,als leden gebant kunnen worden,waarom kunnen de leden na een stemming de modurators niet bannen!
Kijk en dat is nou democratisch mijne heren.
Dus mijn voorstel is: leden zouden modurators ook kunnen bannen.
Dus na een stemming.
Denk daar eens over beste mensen.
Want het zou jammer zijn als deze site naar de knoppen ging.
- Roel R.
- Lid
- Contacteer:
Beste roel.Roel R. schreef:Waarom heeft het bannen van moderators ( zo schrijf je dat ) die hun vrije tijd hebben besteed om deze site de grootste van Nederland te maken een positieve invloed op dit forum?
Zoals je misschien gelezen hebt,probeer ik dus een oplossing aan te dragen om de sfeer hier beter te krijgen.
Ik had dus vermeld,dat er leden zijn die de sfeer hier verpesten.
En die worden dus geband,en dat is ook de juiste weg vindt ik.
Maar,had dus ook vermeld dat ook de modurators niet vriendelijk bezig zijn. Wat enkele leden hebben vermeld.
Kijk ik heb grote respect voor mensen die dus hun vrije tijd op offeren, om deze website draaiende te houden.
En dat kost soms veel tijd, vrije tijd. Maar dat hebben ze er voor over voor hun website/hobby.
En dat is een goede zaak.
Maar als er ook modurators over de streep gaan,dan zoude die dus ook geband kunnen worden.
Want als er leden zijn die zich ergeren aan modurators,gaan ze weg of blijven weg.
En dat is een slechte zaak.
Dus vervelende leden en modurators is slecht voor de sfeer en de website.
Daarom zoude beide al dan niet tijdelijk,gebant moeten worden.
Inzake modurators zou na stemming onder de leden gehouden moeten worden.
Want de modurators houden de site draaiende!!
Ik wens jullie sterkte!
Het is zeker een goede website.
- Harro
- Lid
Welnu het zijn maar enkele voorbeelden,waarbij als men dit leest denkt: mot dat nou zo! ( de antwoorden cq reactie van de modurators ).
Voor beeld 1: gast steld voor om een restauratie-topic te openen.
Heel goed plan,bleek dus dat diegene zelf een vraag had gesteld,onder een andere naam,so what niet waar?
Maar toen vermelde sjoerd: Deze gaat dicht.Het is niet de bedoeling dat personen als gast een vraag posten en dan vervolgens met een andere gast naam antwoord geven op hun eigen vragen.
En gast verweerde zich in topic flauw,wat zeker goed onderbouwd was.
Komt proos: zoek een andere hobby.
Ik weet dat de modurators zeer druk hebben,maar om dan zo te reageren klopt van geen kant.
Men lijkt wel gestrest,ja ik weet het ze hebben een opleiding/werk vrouw of vriendin en al weinig tijd.
En dan moet men ook nog een website draaiende houden,en dan kan het gebeuren dat men zo reageerd.
Maar zo te reageren is ook niet bevordelijk voor een goede sfeer hier.
Men verdiend zeker respect voor hun werk,maar zij zijn natuurlijk een voorbeeld hoe het wel moet.
Daarom kwam ik met het voorstel.
ik hoop dat het een beetje duidelijker is geworden.
Voor beeld 1: gast steld voor om een restauratie-topic te openen.
Heel goed plan,bleek dus dat diegene zelf een vraag had gesteld,onder een andere naam,so what niet waar?
Maar toen vermelde sjoerd: Deze gaat dicht.Het is niet de bedoeling dat personen als gast een vraag posten en dan vervolgens met een andere gast naam antwoord geven op hun eigen vragen.
En gast verweerde zich in topic flauw,wat zeker goed onderbouwd was.
Komt proos: zoek een andere hobby.
Ik weet dat de modurators zeer druk hebben,maar om dan zo te reageren klopt van geen kant.
Men lijkt wel gestrest,ja ik weet het ze hebben een opleiding/werk vrouw of vriendin en al weinig tijd.
En dan moet men ook nog een website draaiende houden,en dan kan het gebeuren dat men zo reageerd.
Maar zo te reageren is ook niet bevordelijk voor een goede sfeer hier.
Men verdiend zeker respect voor hun werk,maar zij zijn natuurlijk een voorbeeld hoe het wel moet.
Daarom kwam ik met het voorstel.
ik hoop dat het een beetje duidelijker is geworden.
- Zhukov
- Lid
- Contacteer:
Wat betreft je voorbeeld denk ik dat Proos niks verkeerds heeft gedaan. Het is niet de bedoeling dat je een topic opent onder de ene naam en daarna onder een andere naam (en dus voor niet-moderators andere persoon) jezelf gelijk geven. Dat is niet netjes, een soort topic-vervalsing. Dezelfde gast gaat daarna op hetzelfde door in een nieuw topic, noemt de moderator flauw. Ik vind het dan niet verwonderlijk dat dat topic ook gesloten wordt.
Ik vind het idee dat je aandraagt om user-controle op de mods uit te oefenen best aardig, maar ik denk dat het in de praktijk niet werkt. Moderators doen veel werk dat niet door de gewone user kan worden gezien, wie gaat dit doen als we moderators weg stemmen?? Een forum zonder leiding is binnen de kortste keren een chaos.
Ik vind het idee dat je aandraagt om user-controle op de mods uit te oefenen best aardig, maar ik denk dat het in de praktijk niet werkt. Moderators doen veel werk dat niet door de gewone user kan worden gezien, wie gaat dit doen als we moderators weg stemmen?? Een forum zonder leiding is binnen de kortste keren een chaos.
Вместе мы непобедимы
- Zhukov
- Lid
- Contacteer:
Hallo.Stravers schreef:Nee helemaal niet? Ik snap uberhaupt niet dat je je hierin mengt als je niet eens geregistreerd bent! Bang om je ip vrij te geven?
in mengen

Had dus gast i.p.v. ghost getypt. foutje!
Maar onder de topic vragen kunnen gasten zoals ik,dus vragen stellen.
Dat is zo geregeld hiero,en daar maak ik gebruik van als u het goedvindt.
Bang voor vragen?
Maar we dwalen af heren,het gaat om de stelling: zouden leden ook modurators kunnen/moeten bannen.
En shukov doet als of ik alle modurators wil bannen,en dat is dus funest voor deze site.
In bovenstaande heb ik dus wel duidelijk gemaakt wat er misschien,zouden moeten gebeuren.
Maar lees ook eens het bericht van kathehelfrich,in gaat het forum achteruit? 07-09-2005 21:37.
Er moeten zeker meer modurators komen!
- Zhukov
- Lid
- Contacteer:
Klopt,ze zijn zeker niet voor het oprapen.Zhukov schreef:Ja, maar moderators liggen niet voor het oprapen, wees daarom blij dat ze het doen en probeer er niet een mod-ban door te krijgen, want dat staat haaks op wat je zegt dat er meer bij moeten komen.
En wat ik ook eerder heb vermeld,dat ze zeker respect verdienen voor wat ze verrichten op deze goede site!
Maar,mod-ban door te krijgen? Dat is maar een voorstel hoor.
En als dat er zou komen,moet je zeker meer mods hebben,omdat men al druk genoeg heeft.
En door de drukke bezigheden van de mods,reageren ze soms niet altijd correct.
De leden/gasten en natuurlijk de modurators,zijn verantwoordelijk voor de sfeer hier.
Vandaar mijn voorstel.
- Harro
- Lid
Schizofreen ofzo? Ghost, als je er nu gewoon even bij zou zeggen wat overduidelijk is: dat de gast die die restauratie-topic wil, die in die topic op zichzelf reageerde onder de naam volvo en die nu onder de naam ghost zegt dat dit zo'n goed idee was, gewoon driemaal dezelfde persoon is.
Zoals Proos en Zhukov al aangeven is het niet meer dan logisch dan dat je niet onder meerdere namen actief mag zijn op dit forum en al helemaal niet als je daarbij het doet voorkomen alsof je twee verschillende personen bent. Nog belachelijker wordt het als je net doet alsof je een tweede persoon bent die het met je alias eens is en nog absurder wordt het als je dan net doet alsof je een derde persoon bent die het voor je andere personages op dit forum opneemt tegen de eigenaar van het forum. Want Proos wegstemmen? Lol, dwaas, dit is zijn forum. Hoe wil je iemand bannen van zijn eigen forum
Zoals Proos en Zhukov al aangeven is het niet meer dan logisch dan dat je niet onder meerdere namen actief mag zijn op dit forum en al helemaal niet als je daarbij het doet voorkomen alsof je twee verschillende personen bent. Nog belachelijker wordt het als je net doet alsof je een tweede persoon bent die het met je alias eens is en nog absurder wordt het als je dan net doet alsof je een derde persoon bent die het voor je andere personages op dit forum opneemt tegen de eigenaar van het forum. Want Proos wegstemmen? Lol, dwaas, dit is zijn forum. Hoe wil je iemand bannen van zijn eigen forum

De geschiedenis is het heden gezien door de toekomst - Godfried Bomans
"Wilders die weer wat uitkraait over criminele allochtonen: in zijn wereld is dat een pleonasme" - Alexander Pechtold
"Wilders die weer wat uitkraait over criminele allochtonen: in zijn wereld is dat een pleonasme" - Alexander Pechtold
Dat zijn beide verschillende dingen hoor.Zhukov schreef:Ja, maar moderators liggen niet voor het oprapen, wees daarom blij dat ze het doen en probeer er niet een mod-ban door te krijgen, want dat staat haaks op wat je zegt dat er meer bij moeten komen.
Een mod-ban en meer mods.
Als een mod vervelend reageerd of gedrag vertoond,waar leden zich aan ergeren, komen ze niet meer zo vaak of blijven weg. daarom ook een mod-ban.
En dat er meer mods moeten komen is logisch,ze hebben te druk en dan reageerd men wat bot.
Is te begrijpen,maar als er wat meer mods zijn kunnen die de andere mods ontlasten van het vele werk.
Maar zoals je eerder vermelde,ze zijn niet voor het oprapen.
- Harro
- Lid
Wegblijven. Wat een goed idee. Dat zou goed bij jou passen.ghost schreef:Als een mod vervelend reageerd of gedrag vertoond,waar leden zich aan ergeren, komen ze niet meer zo vaak of blijven weg. daarom ook een mod-ban.
De geschiedenis is het heden gezien door de toekomst - Godfried Bomans