Stormfront & revisionisme
Moderator: rood
- Reca
- Lid
Ik wil trouwens wel nog even gezegd hebben dat ik met mijn opmerking van 'wat mij betreft had die ban niet gehoeven' doel op een normale nette discussie met mensen die er niet dezelfde over denken als ik. Hierbij wil ik dus ook duidelijk stellen dat ik absoluut geen extreem-rechts iemand ben, ik probeer gewoon mezelf te verdiepen en in te beelden in alle verschillende politieke/sociale opvattingen.
mvg
Rémy
mvg
Rémy
----
- Reca
- Lid
zoals ik zei, proos is daar erg grondig inProos schreef:Tssssss. En we hadden niet eens het IP gebanned, alleen de gebruikersnaam. Het is een adsl-account, dus als dit circus te lang duurt neem ik wel contact op met de provider, werkt veel handiger dan IP-bans, goede ervaringen meelencov2 schreef:En bannen zal me niet direct doen zwijgen, zelfs Ip-bannen niet.

----
-
- Lid
Zhukov, het is helemaal niet m'n bedoeling om persoenen te winnen voor stormfront of gelijk wat.
De eerste reden waarom ik hier naartoe ben gekomen, aangemeld heb is omdat hier mensen aanwezig waren die dingen over SF schreven die niet helemaal correct waren maar alleen de ergste gevallen eruit namen en veel te algemeen en naar mijn mening nauwdenkend waren.
En Rémy carré ik denk dat je gelijkt heb over dat laatste en dat heeft me waarschijnlijk ook geband.
En proos, m'n excuses... maar op sommige gebieden, tot m'n eigen spijt, ben ik een koppig persoon die niet rap opgeeft.
Vriedelijke groeten,
lencov3
De eerste reden waarom ik hier naartoe ben gekomen, aangemeld heb is omdat hier mensen aanwezig waren die dingen over SF schreven die niet helemaal correct waren maar alleen de ergste gevallen eruit namen en veel te algemeen en naar mijn mening nauwdenkend waren.
En Rémy carré ik denk dat je gelijkt heb over dat laatste en dat heeft me waarschijnlijk ook geband.
En proos, m'n excuses... maar op sommige gebieden, tot m'n eigen spijt, ben ik een koppig persoon die niet rap opgeeft.
Vriedelijke groeten,
lencov3
- Proos
- Technisch beheerder
- Gegeven: 11 keer
- Ontvangen: 27 keer
- Contacteer:
Excuses niet nodig, het is me nu meer dan duidelijk dat ik de juiste beslissing genomen heb. Daglencov3 schreef:En proos, m'n excuses...

Those who cannot remember the past are condemned to repeat it. ~ George Santayana (1863-1952), The Life of Reason, Volume 1, 1905
Steun het forum | Forumregels | Gebruiksovereenkomst | FAQ | Zoek een moderator
Steun het forum | Forumregels | Gebruiksovereenkomst | FAQ | Zoek een moderator
- Reca
- Lid
nou, de humor blijf je er wel in houden proosProos schreef:Excuses niet nodig, het is me nu meer dan duidelijk dat ik de juiste beslissing genomen heb. Daglencov3 schreef:En proos, m'n excuses...

En Lencov2,3 of wie je nu ook bent. Ik weet wel zeker dat je hier geen kans meer maakt NIET geband te worden.
----
- Veltro
- Lid
- Arjen
- Lid
- Contacteer:
Er is mij trouwens iets opgevallen:
SF is een afkorting van twee dingen en ze hebben beide dezelfde betekenis.
Science Fiction en Storm Front!

SF is een afkorting van twee dingen en ze hebben beide dezelfde betekenis.
Science Fiction en Storm Front!

Meester Zhuang's repliek op de vraag om minister te worden:
"Scheer je weg! Ik geef er de voorkeur aan om in mijn modderpoel te blijven spelen, in plaats van me door een potentaat in het gareel te laten slaan! Nooit van mijn leven zal ik een ambt aanvaarden, Maar altijd fijn blijven doen waar ik zin in heb."
http://odeon.xs4all.nl/
"Scheer je weg! Ik geef er de voorkeur aan om in mijn modderpoel te blijven spelen, in plaats van me door een potentaat in het gareel te laten slaan! Nooit van mijn leven zal ik een ambt aanvaarden, Maar altijd fijn blijven doen waar ik zin in heb."
- Reca
- Lid
- Arjen
- Lid
- Contacteer:
Ik kan er niets aan doen; ze lenen zich er gewoon zo goed voor.

Meester Zhuang's repliek op de vraag om minister te worden:
- Charly1975
- Lid
- dynatra
- Lid
en het grappige is dat ze in china al ver voordat de romeinen in europa kwamen een ver ontwikkelde beschaving hadden en ZIJ degenen zijn die handel, geld ed hebben uitgevonden..lenco schreef:I
"blanken" zijn vroeger veel meer succesvol dan de anderskleurigen. Ze hebben werelddelen ontdekt, hebben handel uitgevonden, hebben het betaalsysteem ontworpen en toegepast, hebben landen binnengevallen omdat ze meer land wouden innemen, en hebben een hele hoge technologie ontdekt. En daar ben ik inderdaad wel trots op. Ook al kan je de "wereld veroveren" tweezijdig bekijken...

- Charly1975
- Lid
- PanzerMeister
- Lid