Ja, ja...dit zeg ik alleen omdat ik goed besef dat ook ik onwetend ben.
Dan zou je voor de lol eens op Stormfront rond moeten neuzelen, en zien hoeveel Joden daar de discussie aangaan met fervente Nazi-aanhangers.Jelle H. schreef:Nee, ik ben geen Jood. Ik denk bovendien dat Joden niet willen discussieren met mensen die een Nazi kruis onder hun naam hebben staan.
Waarom gebruik je dan een bron (uit de 'linkse' media) die enkel over een onderzoek van Remkes en de AIVD spreekt?Jelle H. schreef:Het ging mij niet om Remkes noch om de AIVD. Ik wil kenbaar maken hoe anti-semitisme tegenwoordig tot uiting komt.
Wie zegt nou weer dat ik de problemen negeer? Of geloof in de geïsoleerde gevallen? Nogmaals, jij komt met een bron aanzetten waarin enkel en alleen geïsoleerde gevallen worden genoemd. Schuif het dan ook niet op mij af als ik er op in ga.Jelle H. schreef:Geloof jij maar in geisoleerde gevallen, negeer de problemen maar. Net zo lang tot dat ze uit de hand lopen.
Zoals Harro zich al eerder afvroeg: Waar, in the name of god, spot ik nu weer met Joden?Jelle H. schreef:Koch begint te spotten met Joden.
Weer die fijne nuances. Waar en wanneer werd de foto genomen, wie zien we en waarom werd de foto genomen? En wie zijn "buitenlanders"? Buitenlanders zijn racisten, kijk maar naar deze buitenlanders. Zijn nu alle Duitsers racisten?Brianlinden schreef:buitenlanders zijn racisten
http://img427.imageshack.us/img427/1039 ... 6870me.jpg
LOLdvaupell schreef:Nee niet alle Duitsers zijn rascisten, maar ik begin een beetje te twijfelen over de Nederlanders en Vlamingen......