Waar gaat het naar toe met de nederlandse maatschappij

Algemene vragen over de Tweede Wereldoorlog; ook bedoeld voor ongeregistreerde forumbezoekers.
Plaats reactie
Harro
Lid
Lid

Bericht door Harro »

Treurig. Je zou het goed gedaan hebben bij de Spaanse Inquisitie
De geschiedenis is het heden gezien door de toekomst - Godfried Bomans
"Wilders die weer wat uitkraait over criminele allochtonen: in zijn wereld is dat een pleonasme" - Alexander Pechtold
Glenn Janssens
Lid

Bericht door Glenn Janssens »

Kevin.
Ik schop geen rel.
Ik heb een uitdrukkelijke mening die anders is dan de uwe en ....
Wat wil je nu anders...van een zielig racistje.
Harro
Lid
Lid

Bericht door Harro »

Glenn Janssens schreef:Kevin.
Ik schop geen rel.
Een uitdrukkelijke mening, inderdaad. Hij is alleen zo beroerd onderbouwd :mrgreen:
"Wilders die weer wat uitkraait over criminele allochtonen: in zijn wereld is dat een pleonasme" - Alexander Pechtold
Harro
Lid
Lid

Bericht door Harro »

KevinP schreef:Wat een belachelijke en vooral onrealistische populistische kreet. Dat mensen zulk soort uitspraken doen op een forum over de Tweede Wereldoorlog maakt het allemaal nog minder begrijpelijk voor mij.
Precies mijn gedachte. Juist hier zou je denken dat mensen leerden van het verleden en niet gaan oproepen tot deportatie van mensen.
sobel
Lid

Bericht door sobel »

Glenn Janssens schreef:
Harro schreef: Kevin, Glenn negeerde jouw post waarschijnlijk omdat hij hier alleen is om te schoppen. Een daadwerkelijke discussie gaat hij uit de weg.
Ik negeer zijn post niet.
Ik voel mij niet geroepen om elk bericht te analyseren en van weerwerk te dienen.
Relschopper of niet,speel jij maar verder met je boekjes...
De eerste de beste allochtoon die over de schreef gaat mogen ze van mijn part op een c-130 zetten en droppen in eskimoland.
Mensenrechten of niet...zolang "zij" die aan hun laars lappen,hou ik daar ook geen rekening mee.

Trouwens dit is allang geen discussie meer,maar een welles nietes spelletje...

Analyseer nu maar verder...
dus als een belg gewoon iets fout doet dan hoeven ze alleen maar de bak in en na een tijdje kunnen ze weer rondhuppelen, en een alloctoon met direct het land uit.

in het bedrijfsleven heb je 4 verschillende groepen;

de niet willers niet kunners
de niet kunners wel willers !
de wel kunner niet willers
de wel willers wel kunners !

aan de geen met een ! erachter kan je iets, als iemand zich zou willen aanpassen normaal gedragen maar het is hem nooit geleerd hoe de normen in een land is dan kan je moelijk zeggen ''opgerot jij'' geef die mensen dan een kans.

dan heb je ok nog de wel willers en wel kunners, de mensen die iets van het land willen maken, die mag je ook een extra kans geven.
maar je moet allochtoon en autochtoon over 1 kam scheren, anders is het in mijn ogen rasicme er zijn altijd rotte appels in een mand.
''voor de oorlog wist ik niet wie een jood was en wie niet. De nazi's hebben dat onderscheid gecreëerd''
KevinP
Lid
Contacteer:

Bericht door KevinP »

Ik schop geen rel.
En ik ben best bereid om je mening te respecteren, maar vind dat deze tot nu toe nauwelijks onderbouwd is. Je doet populistische kreten, dezelfde als van het Vlaams Blok, Geert Wilders of wie dan ook, maar je geeft geen conrete argumenten. Als anderen dat wel doen, negeer je die argumenten en ga je gewoon door met populistische kreten. Dat vind ik jammer, want op zich is dit toch een onderwerp waar we ooit eens uit zullen moeten komen, zowel in Nederland als in België.
Glenn Janssens
Lid

sobel schreef: dus als een belg gewoon iets fout doet dan hoeven ze alleen maar de bak in en na een tijdje kunnen ze weer rondhuppelen, en een alloctoon met direct het land uit.
Als een Belg van Nationaliteit iets fout doet moet hij gestraft worden.
Wel een gepaste straf,niet zoals nu.

Als een Buitenlander,of het nu een chinees,Engelsman,Turk,Amerikaan etc is,dus alle niet-Belgen iets fout doen,mogen ze die van mijn part buitenstampen.
Ben ik nu een racist?Nee.
Want wie zich gedraagd,ongeacht zijn oorsprong is welkom.punt.
Glenn Janssens
Lid

KevinP schreef:
Ik schop geen rel.
En ik ben best bereid om je mening te respecteren, maar vind dat deze tot nu toe nauwelijks onderbouwd is. Je doet populistische kreten, dezelfde als van het Vlaams Blok, Geert Wilders of wie dan ook, maar je geeft geen conrete argumenten. Als anderen dat wel doen, negeer je die argumenten en ga je gewoon door met populistische kreten. Dat vind ik jammer, want op zich is dit toch een onderwerp waar we ooit eens uit zullen moeten komen, zowel in Nederland als in België.
Loze kreten zoals die c-130 frase?
Idd,wordt veel gebruikt door rechtse groepen,maar het is in mijns inziens een goede oplossing.
Daarom deel ik niet die mening van die "groepen",enkel het feit van buitenstampen wél.
Harro
Lid
Lid

Bericht door Harro »

Natuurlijk ben je dan een rascist want je maakt naar afkomst onderscheid in de strafmaat
KevinP
Lid
Contacteer:

Bericht door KevinP »

Glenn Janssens schreef:Daarom deel ik niet die mening van die "groepen",enkel het feit van buitenstampen wél.
Waarin deel je de mening van "deze groepen" dan niet? Tot nu toe komen je populistische uitspraken gewoon overeen met deze groepen.
Glenn Janssens
Lid

KevinP schreef:
Glenn Janssens schreef:Daarom deel ik niet die mening van die "groepen",enkel het feit van buitenstampen wél.
Waarin deel je de mening van "deze groepen" dan niet? Tot nu toe komen je populistische uitspraken gewoon overeen met deze groepen.
Nee ik deel hun mening niet.
Enkel het feit dat alle niet Belgen met criminele feiten mogen oprotten.
sobel
Lid

Bericht door sobel »

Glenn Janssens schreef:
sobel schreef: dus als een belg gewoon iets fout doet dan hoeven ze alleen maar de bak in en na een tijdje kunnen ze weer rondhuppelen, en een alloctoon met direct het land uit.
Als een Belg van Nationaliteit iets fout doet moet hij gestraft worden.
Wel een gepaste straf,niet zoals nu.

Als een Buitenlander,of het nu een chinees,Engelsman,Turk,Amerikaan etc is,dus alle niet-Belgen iets fout doen,mogen ze die van mijn part buitenstampen.
Ben ik nu een racist?Nee.
Want wie zich gedraagd,ongeacht zijn oorsprong is welkom.punt.
maar ze horen volgens jou dan wel het land uit te worden gestuurd.punt.
''voor de oorlog wist ik niet wie een jood was en wie niet. De nazi's hebben dat onderscheid gecreëerd''
Harro
Lid
Lid

Bericht door Harro »

En dus ben je een rascist. Wat is het eigenlijk makkelijk.

Grappig trouwens dat je wel tijd hebt voor welles-niettes maar dat je geen zin hebt om deze discussie te verdiepen aan de hand van feiten en data.
sobel
Lid

Bericht door sobel »

idd, ik vind dit eerder dingen uitkramen zonder achtergrond te weten, en ook erg respectloos om niet op andermans discussie punten in te gaan en wel verder door te kramen.
Glenn Janssens
Lid

sobel schreef:
maar ze horen volgens jou dan wel het land uit te worden gestuurd.punt.
Ja Sobel.
Buitenstampen.
Plaats reactie