werkstuk Wat waren de belangrijkste militaire operatie......

Algemene vragen over de Tweede Wereldoorlog; ook bedoeld voor ongeregistreerde forumbezoekers.
Gesloten
Rick

werkstuk Wat waren de belangrijkste militaire operatie......

Bericht door Rick »

Hoofdvraag:
Wat waren de belangrijkste militaire operaties/veldslagen in de Tweede Wereldoorlog en wat waren hun gevolgen?

Deelvragen:
1. Hoe verliep operatie Overlord en welke gevolgen had deze voor de Duitsers/geallieerden?
2. Hoe verliep operatie Market Garden en welke gevolgen had deze voor de Duitsers/geallieerden?
3.Hoe verliep de slag om Stalingrad en welke gevolgen had deze voor de Duitsers/geallieerden?
4. Hoe verliep het Ardennen offensief en welke gevolgen had deze voor de Duitsers/geallieerden?
5.Hoe verliep de slag om El Allamein en welke gevolgen had deze voor de Duisters/geallieerden?
6. Hoe verliep de Slag bij Pearl Harbor en welke gevolgen had deze voor de Japanners/geallieerden?

Zijn dit ongeveer de belangrijkste operatie's veldslagen uit de tweede wereldoorlog? zijn mijn deelvragen goed( ik zit op 4 vwo )?
Weet u nog goede site's voor mijn vragen te beantwoorden?
Ik zoek vooral nog informatie over de slag bij El allamein
Gebruikersavatar
Martijn
Lid
Berichten: 2268
Lid geworden op: 28 jan 2002, 21:14
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

Bericht door Martijn »

Wij worden over het algemeen niet vrolijker als iemand vragen dubbel stelt. In je andere topic wordt door andere hun best gedaan om je een beetje op het goede spoor te brengen. Als het je dan tegen valt dat ze niet meteen heel je werkstuk schrijven, moet je niet meteen een ander topic openen en hopen op een beter resultaat. Je krijgt al enkele waardevolle antwoorden en sites die je kunnen helpen. Probeer het daar mee te doen of heb een beetje geduld. Nog lang niet alle gebruikers van dit forum hebben je vraag gelezen.

Deze gaat op slot. Je andere topic blijft voorlopig open.
Afbeelding
"Wie leest die onderschriften eigenlijk?"
Gesloten