Plaatjes cappen?

Algemene vragen over de Tweede Wereldoorlog; ook bedoeld voor ongeregistreerde forumbezoekers.
Plaats reactie
Gast

Plaatjes cappen?

Bericht door Gast »

Ik ben een site over wo2 aan het maken en wil ook een deel over films doen. Nou vroeg ik me af of ik plaatjes uit een film mag cappen en die op mijn site zetten.
Weet iemand of dit wel is toegestaan i.v.m de copyright????
Gebruikersavatar
Mike Hazeleger
Lid
Berichten: 239
Lid geworden op: 13 nov 2005, 18:06
Locatie: Apeldoorn

Bericht door Mike Hazeleger »

lijkt me logisch dat je contact op moet nemen met de eigenaar van de site en dat je hem om toestemming vraagt?

mvg Mikey
'From my rotting body, flowers shall grow and I am in them and that is eternity'
Gast

Bericht door Gast »

Mike Hazeleger schreef:lijkt me logisch dat je contact op moet nemen met de eigenaar van de site en dat je hem om toestemming vraagt?

mvg Mikey
Ik haal het niet van een site maar uit een film
Gebruikersavatar
dvaupell
Lid
Berichten: 1606
Lid geworden op: 30 jul 2002, 10:06
Locatie: Zwijndrecht
Contacteer:

Bericht door dvaupell »

Het lijkt me onwaarschijnlijk dat je dat zomaar mag doen...

Vanwaar ga je een website over WO2 maken, eigenlijk?
AfbeeldingAfbeelding
Driekwart van de mensen is gek, dus voor die ene kwart moet je uitkijken - Simon Carmiggelt.
Gast

Bericht door Gast »

dvaupell schreef:Het lijkt me onwaarschijnlijk dat je dat zomaar mag doen...

Vanwaar ga je een website over WO2 maken, eigenlijk?
Ik maak de site omdat ik in wo2 geintereseerd ben en die info met anderen wil delen. En hij zal over allerlei gevechten in wo2 gaan maar ook over Band Of Brothers en ik heb al wat caps van de film op me computer staan maar vraag me af of dat wel is toegestaan om op me site te zette?????????????? :?
Gast

Bericht door Gast »

Net zoals Mike Hazeleger alleen dam met de filmmakers meschien

er staat toch wel altijd in een fim dat je het niet mag overnemen ofzo iets
Gebruikersavatar
Mike Hazeleger
Lid
Berichten: 239
Lid geworden op: 13 nov 2005, 18:06
Locatie: Apeldoorn

Bericht door Mike Hazeleger »

ja ik denk het wel... moet je denk ik contact zoeken met de eigenaar ofzo... :) hoop dat het je lukt!

mvg
Mikey :)
'From my rotting body, flowers shall grow and I am in them and that is eternity'
Gebruikersavatar
J Bishop
Lid
Berichten: 102
Lid geworden op: 17 dec 2004, 21:19

Bericht door J Bishop »

Volgens mij mag je gewoon alles gebruiken en op je website zetten. Alleen als jij je website gaat gebruiken voor commerciele doeleinden dan mag het niet.
Plaats reactie