Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Het Verdrag van Versailles was een misdadig akkoord, wie is daarin de slechte? Precies, en Frankrijk-Groot-Brittannië wisten dat ook. Verder stond er in het Verdrag van Versailles dat het Rijnland 15 jaar uit Duitse handen zou blijven. 1934 zou het dus weer terug moeten keren.
En waar heb je vandaan dat hij "met angst naast de telefoon" zat? Dat is overdreven, hij had gezegd dat het het spannendste moment in zijn leven was geweest, niets meer.
vincent schreef:Het Verdrag van Versailles was een misdadig akkoord, wie is daarin de slechte? Precies, en Frankrijk-Groot-Brittannië wisten dat ook. Verder stond er in het Verdrag van Versailles dat het Rijnland 15 jaar uit Duitse handen zou blijven. 1934 zou het dus weer terug moeten keren.
En waar heb je vandaan dat hij "met angst naast de telefoon" zat? Dat is overdreven, hij had gezegd dat het het spannendste moment in zijn leven was geweest, niets meer.
Ja 15 jaar uit Duitse handen, maar er mochten nog geen soldaten in worden gelegerd... en dat hij met angst naast de telefoon zat heb ik uit een boek... en vraag me niet welke want ik weet niet meer hoe die heet... het staat iig. ook in me geschiedenis boek...
'From my rotting body, flowers shall grow and I am in them and that is eternity'