Vraag over deze site.

Algemene vragen over de Tweede Wereldoorlog; ook bedoeld voor ongeregistreerde forumbezoekers.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
T-rex1991
Lid
Berichten: 6
Lid geworden op: 16 dec 2005, 16:01
Locatie: utrecht

Vraag over deze site.

Bericht door T-rex1991 »

ik had op Utrecht CS een jongen gesproken die zei dat ik hier kon mee doen met allemaal acties hij zie reanactmen. :idea: :D :shock:
T-rex1991
Gebruikersavatar
Reca
Lid
Berichten: 622
Lid geworden op: 04 mei 2005, 11:32
Locatie: de beste provinincie

Bericht door Reca »

nou T-rex dit is niet specifiek een site voor reanacten. Dit is meer een forum over wo2 in het algemeen. Ook zijn hier genoeg mensen die zelfs tegen reanacten zijn aangezien ze het wat oneerbiedig vinden tegenover de echte militairen. kijk anders een naar dit topic:
http://forum.wo2.nl/viewtopic.php?t=105 ... =reanacten

Als ik moet geloven wat daar staat moet jij dus zoiezo nog 2 jaar wachten
mvg
rémy
----
Gebruikersavatar
T-rex1991
Lid
Berichten: 6
Lid geworden op: 16 dec 2005, 16:01
Locatie: utrecht

oranje baretten

Bericht door T-rex1991 »

ja maar ik zit al bij de juniorenleger van de landmacht. dan houd in de je gewoon een paar dingen of informatie thuis wordt gestuurd. en dat je nu ook al een paar opdrachten krijgt.
T-rex1991
Gebruikersavatar
Reca
Lid
Berichten: 622
Lid geworden op: 04 mei 2005, 11:32
Locatie: de beste provinincie

Bericht door Reca »

ja oke ,
maar voor het reanacten gaat het er niet om of je al praktijkopdrachten hebt gehad in het juniorenleger (heet dat trouwens niet het 'landmacht vp' ) maar het gaat erom of je qua uiterlijk in het plaatje past van de desbetreffende groep of je er oud genoeg uitziet/ of je er niet TE dik bent (want tja bijv. para's met bierbuiken komt niet echt realistisch over) enz.
mvg
Rémy
----
Plaats reactie