Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
ik weet niet of dit bericht op de juiste plaats is,maar ik ben nieuw hé. dus sorry .
maar goed.nu zaterdag ga ik naar bastogne.
ik zou eens naar de bossen willen gaan in foy.maar mag je daar zonder toestemming gaan rondlopen in die bossen?
het zal aan mij liggen, maar ik zou niet weten waarom niet... Hier was laatst ook een topic over. Iemand wou daar naar restanten gaan graven, naar ik meen, tja en daar zullen ze minder blij mee zijn. Maar gewoon door de bossen lopen? Volgens mij moet dat geen probleem zijn. Misschien verkeerder vergelijking maar in Normandie mag je ook gewoon de bunkers in.... dus...
oh en een aanvulling. Je hebt daar ook een leuk museum, klein maar wel leuk. Als ik me goed herinner ligt ie net buiten het centrum, richting een groot overdekt winkelcentrum... maar goed. Trouwens ik weet niet hoe je rijdt, maar als je via de dorpjes rijdt in plaats van over de grote weg, kun je een bezoek brengen aan La Roche en Ardenne, dat is een plaatsje waar ze ook een erg leuk museum hebben. Mooier dan in Bastonge naar mijn mening. Vervolgens rijdt je dan via Houffalize naar Bastogne, tis wel een eindje om volgens mij, maar zeker de moeite waard, tevens heb je in Houffalize ook nog wel het een en ander te zien....
ik weet dat je niet in alle bossen mag gaan wandelen.maar ik zal wel zien.
tis gewoon maar wa foto's nemen,en dan weer voort.
is er al iemand naar bruly de pesche geweest?
je mag gewoon in de bossen gaan wandelen zolang je niet op prive terrein gaat liggen rondhollen en eventueel dingen gaat liggen opgraven daar zijn ze niet zo happy mee
Private Burges, Marc J
19900519
48th Armored Medical Bn, 2nd Armored Division
Adoptant van:
T/5 Raymond Leon Miller 327th Glider Infantry Regiment 101st Airborn Division
Sgt Kurt Franzman 28th Inf. Reg 8th Infantry Division
John S. Williams 120th Inf. Reg 30th Infantry Division
Harrold Rogers 119th Inf. Reg 30th Infantry Division
Toen ik er in 2008 ben geweest was die tank primer geel
Adoptant van:
T/5 Raymond Leon Miller 327th Glider Infantry Regiment 101st Airborn Division
Sgt Kurt Franzman 28th Inf. Reg 8th Infantry Division