Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
pionier schreef:Hoe wil je onder het ijs een stad maken vraag ik me af? De technieken van toen voldeden niet aan de eisen.
naja ze hadden toch ook in Noorwegen basissen enzo... misschien hadden ze daar wel speciale aparatuur die ze gebruikten wie weet... ik vind het wel dit wel interresant
Go, tell the Spartans, stranger passing by,
That here, obedient to their laws, dead we lie. —
King Leonidas at Thermopylae
ik blijf er maar lekker op los fantaseren dus , maar ik heb echt geeeen idee of het waar is... misschien hadden ze wel aparatuur waar wij niets van wisten...
Een basis op antartica? Misschien behoorte het wel tot één van de plannen van Speir ofzo, een groot ijskasteel bouwen. Of een kopie van de Obersalzberg om de Führer in op te baren.
RoBBy schreef:Maar welke handlangers van hitler zouden hier naar heen KUNNEN zijn gevlucht dan?
tsja?... denk niet dat er in 1945 daar nog heen zou kunnen worden gevlucht (met het geallieerde luchtoverwicht... en overwicht op zee zou dat wel heel moeilijk worden...) misschien rond 1941/42 wel?
Misschien als ze onderzeers hebben, en naar een ander verlaten eiland een
grote moestuin ofzo iets hebben.!! Kunnen ze het eten zow met een
onderzeer ophalen!
Kan toch?? (ik meen het serieus!) niet om maf te doen
RoBBy schreef:Maar welke handlangers van hitler zouden hier naar heen KUNNEN zijn gevlucht dan?
tsja?... denk niet dat er in 1945 daar nog heen zou kunnen worden gevlucht (met het geallieerde luchtoverwicht... en overwicht op zee zou dat wel heel moeilijk worden...) misschien rond 1941/42 wel?
Maar toen was daar nog geen rede voor.
Ze kunnen toch ook via onderzeers zijn gegaan?
Verschillende als er 1 wordt gepakt kunnen de anderen nog verder.
Een vruchtbaar eiland zal veeeeeeel verder weg liggen, en als ze daar altijd anar toe moeten zou dat opvallen, toch? En hoe kunnen ze zo veel benzine hebben dat ze telekns op en neer zouden varen?
RoBBy schreef:Straks zijn ze nog vertrokken met een vliegende schotel naar een andere
planeet. lol
Nee maar serieuw ik zal het wel heel interesant vinden als ze nu nog iets vinden.
oh no..space nazi's..the scum of the universe!
Meester Zhuang's repliek op de vraag om minister te worden:
"Scheer je weg! Ik geef er de voorkeur aan om in mijn modderpoel te blijven spelen, in plaats van me door een potentaat in het gareel te laten slaan! Nooit van mijn leven zal ik een ambt aanvaarden, Maar altijd fijn blijven doen waar ik zin in heb." http://odeon.xs4all.nl/