prenten Mohammed

Algemene vragen over de Tweede Wereldoorlog; ook bedoeld voor ongeregistreerde forumbezoekers.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Harro
Lid
Lid
Berichten: 4440
Lid geworden op: 03 nov 2004, 18:27

Bericht door Harro »

Ik verdedig "de moslims" omdat er met "de moslims" niets mis is terwijl het hier vaak over "de moslims" gaat alsof 1,2 miljard mensen allemaal met een gordel vol explosieven hier naartoe komen. Ik heb het "de moslims zijn allemaal gekken" inmiddels wel gehad. Ken er iets teveel om dit zomaar te geloven.
De geschiedenis is het heden gezien door de toekomst - Godfried Bomans
"Wilders die weer wat uitkraait over criminele allochtonen: in zijn wereld is dat een pleonasme" - Alexander Pechtold
siggel
Lid
Berichten: 223
Lid geworden op: 08 jun 2005, 19:17
Locatie: Assendelft

Bericht door siggel »

KevinP schreef:
Mike.H schreef:je kijkt nu alleen maar naar de *goede* moslims... die verwijt ik echt helemaal nix, maar mij gaat het nou juist om de *foute* moslims en wat ik met fout bedoel dat weet je wel.. je kan de moslims wel blijven verdedigen, maar op den duur gaat het toch fout... kijk alleen maar eens in nederland...
Ik denk dat Harro deze "goede" moslims verdedigd en dat is iets dat veel mensen helaas vergeten.
Inderdaad. En gelukkig is de grote meerderheid van de moslims "goed". Laten we dat ook niet vergeten inplaats van elke keer weer maar naar de "slechte" te wijzen!
KevinP
Lid
Berichten: 1152
Lid geworden op: 17 jan 2004, 12:09
Locatie: Nederland
Contacteer:

Bericht door KevinP »

779 schreef:Tzijn trouwens niet alleen 5000 kinderen in pakistan, maar wereldwijd hebben miljoenen de westerlingen gehekeld aan het feit van de spotprenten.. De beelden op het journaal zeiden genoeg. In Indonesie, Irak, Iran, Pakistan, Saoedi Arabie, Jemen etc etc etc gingen tienduizenden, zoniet honderdduizenden per land demonstreren en riepen ze leuzen. Dat is wel een hoop meer dan die 5000 die jullie afschuimen als een 'klein aantal'
Daarin zijn ze toch gewoon vrij? Kerk en staat zijn bij ons al vele jaren gescheiden en verdraagzaamheid is één van onze belangrijkste waarden. In deze landen is dat niet zo, maar waarom zouden wij dat veroordelen? We moeten gewoon onze verantwoordelijkheid nemen en niet verwachten dat men in andere landen dezelfde normen en waarden heeft als wij.
"Frisch auf mein Volk, die Flammenzeichen rauchen!"
Unser Volk steht im Aufbruch gegen die Verknechtung Europas durch den Nationalsozialismus, im neuen gläubigen Durchbruch von Freiheit und Ehre.
Gebruikersavatar
Harro
Lid
Lid
Berichten: 4440
Lid geworden op: 03 nov 2004, 18:27

Bericht door Harro »

Siggel, wezen ze maar enkel naar de slechten. Teveel mensen wijzen naar alle moslims.
De geschiedenis is het heden gezien door de toekomst - Godfried Bomans
"Wilders die weer wat uitkraait over criminele allochtonen: in zijn wereld is dat een pleonasme" - Alexander Pechtold
779
Lid
Lid
Berichten: 3145
Lid geworden op: 31 aug 2004, 19:09

Bericht door 779 »

Ik wou de link leggen tussen het feit dat wij niet de moslims mogen aanvallen, maar de moslims wel de joden! En dat is belachelijk en daar kan ik boos om worden. Hoe krijg je vooroordelen..

779
Gebruikersavatar
Mike.H
Lid
Berichten: 3298
Lid geworden op: 20 dec 2005, 21:54
Locatie: Apeldoorn

Bericht door Mike.H »

Harro schreef:Ik verdedig "de moslims" omdat er met "de moslims" niets mis is terwijl het hier vaak over "de moslims" gaat alsof 1,2 miljard mensen allemaal met een gordel vol explosieven hier naartoe komen. Ik heb het "de moslims zijn allemaal gekken" inmiddels wel gehad. Ken er iets teveel om dit zomaar te geloven.
nu overdrijf je gewoon... niemand zegt; alle moslims zijn slecht...

er word gezegd dat het verschil tussen het Westen en de moslimwereld steeds groter word en dat er een dreigende situatie ontstaat en dat steeds meer mensen elkaar aansteken om vlaggen in brand te steken en noem maar op...
Go, tell the Spartans, stranger passing by,
That here, obedient to their laws, dead we lie. —
King Leonidas at Thermopylae
Gebruikersavatar
Harro
Lid
Lid
Berichten: 4440
Lid geworden op: 03 nov 2004, 18:27

Bericht door Harro »

Vooroordelen zijn er al. Het is feitelijk belachelijk dat juist op een forum vol mensen die WO2 zo interessant vinden mensen hier een complete bevolkingsgroep als schuldig aanwijzen. Ook dat hebben we eerder gezien.
De geschiedenis is het heden gezien door de toekomst - Godfried Bomans
"Wilders die weer wat uitkraait over criminele allochtonen: in zijn wereld is dat een pleonasme" - Alexander Pechtold
Gebruikersavatar
Mike.H
Lid
Berichten: 3298
Lid geworden op: 20 dec 2005, 21:54
Locatie: Apeldoorn

Bericht door Mike.H »

siggel schreef:
KevinP schreef:
Mike.H schreef:je kijkt nu alleen maar naar de *goede* moslims... die verwijt ik echt helemaal nix, maar mij gaat het nou juist om de *foute* moslims en wat ik met fout bedoel dat weet je wel.. je kan de moslims wel blijven verdedigen, maar op den duur gaat het toch fout... kijk alleen maar eens in nederland...
Ik denk dat Harro deze "goede" moslims verdedigd en dat is iets dat veel mensen helaas vergeten.
Inderdaad. En gelukkig is de grote meerderheid van de moslims "goed". Laten we dat ook niet vergeten inplaats van elke keer weer maar naar de "slechte" te wijzen!
alleen maar mooi dat er ook nog moslims zijn die niet zoals de extremisten denken!!! maar we hebben het nu over de dreigende situatie en die word door de extremisten (foute moslims) veroorzaakt
Go, tell the Spartans, stranger passing by,
That here, obedient to their laws, dead we lie. —
King Leonidas at Thermopylae
Gebruikersavatar
Harro
Lid
Lid
Berichten: 4440
Lid geworden op: 03 nov 2004, 18:27

Bericht door Harro »

Mike, dat zeggen veel mensen hier juist wel. "Het bewijst hoe gek de Pakistanen zijn", dat soort uitspraken. Alsof 166 miljoen Pakistanen staan te popelen om oorlog met het westen te voeren.

Oud spreekwoord: blaffende honden bijten niet.
De geschiedenis is het heden gezien door de toekomst - Godfried Bomans
"Wilders die weer wat uitkraait over criminele allochtonen: in zijn wereld is dat een pleonasme" - Alexander Pechtold
KevinP
Lid
Berichten: 1152
Lid geworden op: 17 jan 2004, 12:09
Locatie: Nederland
Contacteer:

Bericht door KevinP »

779 schreef:Ik wou de link leggen tussen het feit dat wij niet de moslims mogen aanvallen, maar de moslims wel de joden! En dat is belachelijk en daar kan ik boos om worden. Hoe krijg je vooroordelen..
Dat zijn de wetten in hun eigen land. Vanuit ons perspectief inderdaad hypocriet, maar nogmaals wij als Westerlingen hebben niet het recht om hen onze normen en waarde op te leggen.
"Frisch auf mein Volk, die Flammenzeichen rauchen!"
Unser Volk steht im Aufbruch gegen die Verknechtung Europas durch den Nationalsozialismus, im neuen gläubigen Durchbruch von Freiheit und Ehre.
Gebruikersavatar
Mike.H
Lid
Berichten: 3298
Lid geworden op: 20 dec 2005, 21:54
Locatie: Apeldoorn

Bericht door Mike.H »

Harro schreef:Vooroordelen zijn er al. Het is feitelijk belachelijk dat juist op een forum vol mensen die WO2 zo interessant vinden mensen hier een complete bevolkingsgroep als schuldig aanwijzen. Ook dat hebben we eerder gezien.
kom op zeg... niemand heeft de hele moslimbevolking uitgemaakt voor gekken en dat gezeur... overdrijven is ook een vak...
Go, tell the Spartans, stranger passing by,
That here, obedient to their laws, dead we lie. —
King Leonidas at Thermopylae
Gebruikersavatar
Mike.H
Lid
Berichten: 3298
Lid geworden op: 20 dec 2005, 21:54
Locatie: Apeldoorn

Bericht door Mike.H »

Harro schreef:Mike, dat zeggen veel mensen hier juist wel. "Het bewijst hoe gek de Pakistanen zijn", dat soort uitspraken. Alsof 166 miljoen Pakistanen staan te popelen om oorlog met het westen te voeren.

Oud spreekwoord: blaffende honden bijten niet.
daarmee word dus bedoeld die groep extremisten...
Go, tell the Spartans, stranger passing by,
That here, obedient to their laws, dead we lie. —
King Leonidas at Thermopylae
siggel
Lid
Berichten: 223
Lid geworden op: 08 jun 2005, 19:17
Locatie: Assendelft

Bericht door siggel »

KevinP schreef:
779 schreef:Ik wou de link leggen tussen het feit dat wij niet de moslims mogen aanvallen, maar de moslims wel de joden! En dat is belachelijk en daar kan ik boos om worden. Hoe krijg je vooroordelen..
Dat zijn de wetten in hun eigen land. Vanuit ons perspectief inderdaad hypocriet, maar nogmaals wij als Westerlingen hebben niet het recht om hen onze normen en waarde op te leggen.
En hoe erg het je er met oneens kunt zijn met hun wetten en cultuur. Het is nog steeds hun cultuur. En wie zijn wij om vanuit hier te bepalen wat hun mogen en wat niet??
THOR
Lid
Berichten: 469
Lid geworden op: 07 okt 2005, 22:57
Locatie: ARNHEM

Bericht door THOR »

THOR schreef:
Harro schreef:
THOR schreef: Zelfs verhagen ( CDA ) deelt die mening,hij was bij knevel.
Wij zetten onze jeugd op tegen de moslims (dankuwel Maxime) en de moslims zetten hun jeugd op tegen ons. Een kleine minderheid daar roept dat wij dood moeten en een kleine minderheid hier wil daar wel een atoombom op gooien. Wat is het verschil? Dat de verschillen groter worden werken we zelf in de hand met zo'n hersenloze hetze.
Dit klopt zeker niet harro!
Wij zetten onze jeugd op tegen de moslims.( verklaar u nader ).
Wij hebben hier een knuffel cultuur wat de moslims aangaat.
En welke kleine minderheid wil daar een atoombom opgooien?
Wij hebben zeker geen hersenloze hetze tegen de moslims,dat hebben de moslims tegen ons. ( en dat is op dit moment een kleine minderheid ).
Zou harro hier op kunnen reageren?
Een volk dat voor tirannen zwicht
zal méér dan lijf en goed verliezen;
dan dooft het licht...
Gebruikersavatar
Harro
Lid
Lid
Berichten: 4440
Lid geworden op: 03 nov 2004, 18:27

Bericht door Harro »

Thor, loop de discussie van het afgelopen jaar maar door. "Dagje Westerbork" is een aardige om te beginnen. En dan praten we verder over knuffelcultuur, hersenloos gedrag en het gooien van bommen.
De geschiedenis is het heden gezien door de toekomst - Godfried Bomans
"Wilders die weer wat uitkraait over criminele allochtonen: in zijn wereld is dat een pleonasme" - Alexander Pechtold
Plaats reactie