werk al geruime tijd als financieel adviseur.
Nou heb ik eens gekeken wat de hypotheekrente in de periode 40- 45 deed, maar ten opzichte van de jaren ervoor en erna was niet zo gek veel verandering te zien.
Weet iemand of er veel/weinig huizen werden verkocht, of lag dit nagenoeg stop ??
ben erg benieuwd naar de antwoorden...
Huizenmarkt/ Hypotheek tijdens oorlog
- peyke
- Lid
- Miesjel
- Lid
- the_king88
- Lid
- Contacteer:
Tja... zou je misschien contact moeten hebben/krijgen met oud makelaar (of hoe het toen heette in die periode) moeten spreken.
Misschien dat zo iemand je ermee over kan vertellen hoe dat ging met huizen verkoop en dergelijke.
Misschien dat zo iemand je ermee over kan vertellen hoe dat ging met huizen verkoop en dergelijke.
~~~ Vliegende hollander pamflet dubbel/over?! PB even, misschien heb ik interesse
~~~

- Loek D.
- Lid
- Sjoerd
- Lid
Lijkt me niet echt verstandig om een huis neer te zetten als er oorlog dreigt: als het wordt vernietigd ben je al je geld kwijt...C. Works schreef:Ik woon zelf in een huis dat laat in 1939 is gebouwd... Misschien met een rede? Nog even voor de oorlog een pandje neerzetten.
'The past is a source of knowledge, and the future is a source of hope. Love of the past implies faith in the future. '
Stephen E. Ambrose
Stephen E. Ambrose