Aanval op Iran door Amerika

Algemene vragen over de Tweede Wereldoorlog; ook bedoeld voor ongeregistreerde forumbezoekers.
Plaats reactie
jacob
Lid

Bericht door jacob »

Nicodemus schreef:Als Iran in de komende tijd laat zien dat het niet bereid is om te stoppen met hun nucleaire programma voor 'vreedzame' doeleinden, dan ben ik voorstander van een precisiebombardement. Net zoals Israel dat destijds bij Irak heeft gedaan. En als de VS wegens te weinig steun daar vanaf ziet doet Israel het wel.
Ik denk niet dat Israel daarmee wegkomt
Harro
Lid
Lid

Bericht door Harro »

jacob schreef:
Harro schreef:Er zijn er genoeg die vinden dat Amerika de boel daar opstookt.
Ja...maar dat een Rumsfeld dit zegt houdt misschien wel in dat ze Iran toch gaan aanpakken.
Wat vervolgens weer een bevestiging zou zijn voor de mensen die zeggen dat Amerika de boel opstookt. Amerikaanse aanval op Iran = weer meer steun voor de fundamentalisten.
De geschiedenis is het heden gezien door de toekomst - Godfried Bomans
"Wilders die weer wat uitkraait over criminele allochtonen: in zijn wereld is dat een pleonasme" - Alexander Pechtold
jacob
Lid

Bericht door jacob »

Harro schreef:
jacob schreef:
Harro schreef:Er zijn er genoeg die vinden dat Amerika de boel daar opstookt.
Ja...maar dat een Rumsfeld dit zegt houdt misschien wel in dat ze Iran toch gaan aanpakken.
Wat vervolgens weer een bevestiging zou zijn voor de mensen die zeggen dat Amerika de boel opstookt. Amerikaanse aanval op Iran = weer meer steun voor de fundamentalisten.
Oh ik snap het al.....je bent een moslimfundamentalist he?...khbe je wel door
Harro
Lid
Lid

Bericht door Harro »

Nee, eerder een moslimrealist.
De geschiedenis is het heden gezien door de toekomst - Godfried Bomans
"Wilders die weer wat uitkraait over criminele allochtonen: in zijn wereld is dat een pleonasme" - Alexander Pechtold
siggel
Lid

Bericht door siggel »

jacob schreef:
Harro schreef:
jacob schreef: Ja...maar dat een Rumsfeld dit zegt houdt misschien wel in dat ze Iran toch gaan aanpakken.
Oh ik snap het al.....je bent een moslimfundamentalist he?...khbe je wel door
Of gewoon iemand die met z'n verstand denkt. En niet met z'n gevoel. De boel relativeren kan ook eens schelen.
(\_/)
(o.o)
(><) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination
Plaats reactie