jodenvervolging in Italië

Algemene vragen over de Tweede Wereldoorlog; ook bedoeld voor ongeregistreerde forumbezoekers.
Plaats reactie
Gast

jodenvervolging in Italië

Bericht door Gast »

heey weten jullie misschien ook nog nuttige site`s over de jodenvervolging in Italië?? Alvast bedankt.
Groetjes
Gast

Re: jodenvervolging in Italië

Bericht door Gast »

Anonymous schreef:heey weten jullie misschien ook nog nuttige site`s over de jodenvervolging in Italië?? Alvast bedankt.
Groetjes
hey zijn jullie niet siets en isa? :P ik weet genoeg hoor. w8 ff tog maandag :P
daaaaag love you guys :wink:
xxx smoor :)
Gast

Bericht door Gast »

musollini was de leider, meer niet eigenlijk
Gast

Bericht door Gast »

weet er echt niemand iets over de jodenvervolging in Italië?
Oke even een vraagje wat is beter om een collage over te maken??
-jodenvervolging in griekenland of
-jodenvervolging in Italië??
Gebruikersavatar
YPPY
Lid
Berichten: 2031
Lid geworden op: 24 okt 2002, 19:56
Contacteer:

Bericht door YPPY »

Lees anders eerst onderstaand topic en kijk dan of je specifiekere vragen hebt, dat is makkelijker te beantwoorden:

http://forum.wo2.nl/viewtopic.php?t=12000
Voor lieve berichtjes, schattige dieren of wat anders leuks kun je altijd mailen.

*Weer alleen*
Gebruikersavatar
Veltro
Lid
Berichten: 1378
Lid geworden op: 26 jul 2005, 21:05

Bericht door Veltro »

De berichtjes van jullie hierboven getuigen niet van veel belangstelling / inzet tegenover jullie onderwerp. Dat is vaak wel nodig voor response.

De eerste vraag die ik in jullie onderzoek zou stellen is welk timeframe ga ik onderzoeken. De jodenvervolging in Italie kan namelijk worden gesplitst in de periode voor en na 25 juli 1943. Voor dit tijdstip hanteerde Italie een onafhankelijke politiek (wat dit onderwerp interresant maakt) en erna was het een verlengde van de Britse of Duitse politiek (makkelijk onderwerp).

Veltro
Credere, Obbedire, Combattere!!!!Avanti!!!!Saluto Al Duce!!!!
Gast

Bericht door Gast »

hey, we hebben deze schoolopdracht afgelopen donderdag gekregen en moet deze donderdag afzijn :o
Onze meneer vroeg alleen naar jodenvervolging in de tweede wereldoorlog. Dus erg specifiek was die opdracht niet.
Maar bedankt voor jullie response.
groetjes
Plaats reactie