Krant: Twee medisch onderzoeken Milosevic

Algemene vragen over de Tweede Wereldoorlog; ook bedoeld voor ongeregistreerde forumbezoekers.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Proos
Technisch beheerder
Technisch beheerder
Berichten: 8132
Lid geworden op: 28 jan 2002, 17:25
Gegeven: 14 keer
Ontvangen: 35 keer
Contacteer:

Krant: Twee medisch onderzoeken Milosevic

Bericht door Proos »

Bron: de Telegraaf, 13 november 2002

DEN HAAG - De rechters in het Milosevic-proces hebben gelast dat twee nieuwe medische rapporten worden gemaakt over de verdachte. Binnen zeven dagen moet cardioloog Paul van Dijkman rapporteren over de uitputtingsverschijnselen van de ex-president en zijn toekomstige conditie. Binnen veertien dagen moet een psychiatrisch rapport worden opgesteld over de ex-president van Joegoslavië.

Het Milosevic-proces is momenteel voor de vijfde keer dagen achter elkaar onderbroken wegens ziekte van de verdachte. Nadat Milosevic dinsdag opnieuw niet kwam opdagen, gelastten de rechters een nieuw medisch rapport van de 'huisarts' van de VN-gevangenis in Scheveningen, dr. Paulus Falke.

Dat rapport is dinsdag ingediend, maar niet gepubliceerd. Wel wordt eraan gerefereerd in het openbare rechterlijke bevel waarin verdere onderzoeken zijn gelast. Dr. Falkes opmerkingen over "mentale overbelasting" en de "geestelijke toestand" van Milosevic zijn aanleiding voor de rechters om een schriftelijk psychiatrisch rapport te gelasten. Cardioloog dr. Dijkman moet een prognose geven over de toekomstige gezondheid van Milosevic en de vraag inhoeverre 'Slobo' in staat zal zijn naar het tribunaal te komen en berecht te worden.

(Foto: AP)
Those who cannot remember the past are condemned to repeat it. ~ George Santayana (1863-1952), The Life of Reason, Volume 1, 1905
Steun het forum | Forumregels | Gebruiksovereenkomst | FAQ | Zoek een moderator
Gebruikersavatar
Arjen
Lid
Lid
Berichten: 2451
Lid geworden op: 25 okt 2002, 01:35
Contacteer:

Bericht door Arjen »

Weet je wat ik me nou afvraag?
Wat er in dat psychologische rapport moet komen te staan; want die vent kan natuurlijk nooit meer voor zichzelf toegeven dat ie het misgehad heeft.
Want wanneer die zichzelf dat realiseert en ziet wat ie allemaal veroorzaakt heeft dan krijgt ie een hartaanval en dan sterft ie een vreselijke dood vol zelfverwijt.
Hij zal wel heel erg bang zijn voor vanalles en nogwat.
:(
Meester Zhuang's repliek op de vraag om minister te worden:
"Scheer je weg! Ik geef er de voorkeur aan om in mijn modderpoel te blijven spelen, in plaats van me door een potentaat in het gareel te laten slaan! Nooit van mijn leven zal ik een ambt aanvaarden, Maar altijd fijn blijven doen waar ik zin in heb."
http://odeon.xs4all.nl/
Gebruikersavatar
Proos
Technisch beheerder
Technisch beheerder
Berichten: 8132
Lid geworden op: 28 jan 2002, 17:25
Gegeven: 14 keer
Ontvangen: 35 keer
Contacteer:

Bericht door Proos »

De reden dat ik dit post is eigenlijk dat ik al visioenen heb van een Slobo, die net als Pinochet op een wonderbaarlijke wijze geneest als 't allemaal achter de rug is.

Ik vind dat de rechtsgang wel wat gemakkelijk belemmerd kan worden hoor.
Those who cannot remember the past are condemned to repeat it. ~ George Santayana (1863-1952), The Life of Reason, Volume 1, 1905
Steun het forum | Forumregels | Gebruiksovereenkomst | FAQ | Zoek een moderator
Gebruikersavatar
Proos
Technisch beheerder
Technisch beheerder
Berichten: 8132
Lid geworden op: 28 jan 2002, 17:25
Gegeven: 14 keer
Ontvangen: 35 keer
Contacteer:

Bericht door Proos »

benmaf schreef:....Hij zal wel heel erg bang zijn voor vanalles en nogwat.
:(
Volgens mij slaapt ie daar niet minder om hoor. Maar goed, dat is dan mijn beeld van de man, zo van afstand, via de media. Die vrouw is ook wel een rare toverkol volgens mij.
Those who cannot remember the past are condemned to repeat it. ~ George Santayana (1863-1952), The Life of Reason, Volume 1, 1905
Steun het forum | Forumregels | Gebruiksovereenkomst | FAQ | Zoek een moderator
Gebruikersavatar
PPL
Lid
Berichten: 1889
Lid geworden op: 24 okt 2002, 17:21
Locatie: Amsterdam

Bericht door PPL »

Proos schreef:De reden dat ik dit post is eigenlijk dat ik al visioenen heb van een Slobo, die net als Pinochet op een wonderbaarlijke wijze geneest als 't allemaal achter de rug is.
*visioen deelt*

Cover up your face, you can't run the race.
The pace is too fast, you just won't last.
Gebruikersavatar
Arjen
Lid
Lid
Berichten: 2451
Lid geworden op: 25 okt 2002, 01:35
Contacteer:

Bericht door Arjen »

k ken heel die toverkol niet...wiesda?
Meester Zhuang's repliek op de vraag om minister te worden:
"Scheer je weg! Ik geef er de voorkeur aan om in mijn modderpoel te blijven spelen, in plaats van me door een potentaat in het gareel te laten slaan! Nooit van mijn leven zal ik een ambt aanvaarden, Maar altijd fijn blijven doen waar ik zin in heb."
http://odeon.xs4all.nl/
Gebruikersavatar
Proos
Technisch beheerder
Technisch beheerder
Berichten: 8132
Lid geworden op: 28 jan 2002, 17:25
Gegeven: 14 keer
Ontvangen: 35 keer
Contacteer:

Bericht door Proos »

benmaf schreef:k ken heel die toverkol niet...wiesda?
Dat is deze hippe meid..... (zie foto). Ze heet Mira Markovic. En dan moet je erbij bedenken dat ze op deze foto op d'r knapst is. :/
Those who cannot remember the past are condemned to repeat it. ~ George Santayana (1863-1952), The Life of Reason, Volume 1, 1905
Steun het forum | Forumregels | Gebruiksovereenkomst | FAQ | Zoek een moderator
Gebruikersavatar
Arjen
Lid
Lid
Berichten: 2451
Lid geworden op: 25 okt 2002, 01:35
Contacteer:

Bericht door Arjen »

Oeh! Volgens mij weegt deze toverkol veel te veel om nog op haar bezempje te kunnen vliegen volgens mij! :+
Meester Zhuang's repliek op de vraag om minister te worden:
"Scheer je weg! Ik geef er de voorkeur aan om in mijn modderpoel te blijven spelen, in plaats van me door een potentaat in het gareel te laten slaan! Nooit van mijn leven zal ik een ambt aanvaarden, Maar altijd fijn blijven doen waar ik zin in heb."
http://odeon.xs4all.nl/
Gebruikersavatar
Proos
Technisch beheerder
Technisch beheerder
Berichten: 8132
Lid geworden op: 28 jan 2002, 17:25
Gegeven: 14 keer
Ontvangen: 35 keer
Contacteer:

Bericht door Proos »

benmaf schreef:Oeh! Volgens mij weegt deze toverkol veel te veel om nog op haar bezempje te kunnen vliegen volgens mij! :+
Dat kan ze anders nog aardig, hekserij.

Ze schijnt de drijvende kracht te zijn (geweest) achter Slobodan Milosevic. Volgens betrouwbare bronnen is ze nogal fanatiek daarin.
Those who cannot remember the past are condemned to repeat it. ~ George Santayana (1863-1952), The Life of Reason, Volume 1, 1905
Steun het forum | Forumregels | Gebruiksovereenkomst | FAQ | Zoek een moderator
Gebruikersavatar
Arjen
Lid
Lid
Berichten: 2451
Lid geworden op: 25 okt 2002, 01:35
Contacteer:

Bericht door Arjen »

Dan heeft ze zeker zo'n nieuwe Nimbus 2000?
Meester Zhuang's repliek op de vraag om minister te worden:
"Scheer je weg! Ik geef er de voorkeur aan om in mijn modderpoel te blijven spelen, in plaats van me door een potentaat in het gareel te laten slaan! Nooit van mijn leven zal ik een ambt aanvaarden, Maar altijd fijn blijven doen waar ik zin in heb."
http://odeon.xs4all.nl/
Gebruikersavatar
Audie Murphy
Lid
Berichten: 46
Lid geworden op: 12 jun 2005, 22:41
Locatie: Heemskerk

Re: Krant: Twee medisch onderzoeken Milosevic

Bericht door Audie Murphy »

Proos schreef:Bron: de Telegraaf, 13 november 2002

DEN HAAG - De rechters in het Milosevic-proces hebben gelast dat twee nieuwe medische rapporten worden gemaakt over de verdachte. Binnen zeven dagen moet cardioloog Paul van Dijkman rapporteren over de uitputtingsverschijnselen van de ex-president en zijn toekomstige conditie. Binnen veertien dagen moet een psychiatrisch rapport worden opgesteld over de ex-president van Joegoslavië.

Het Milosevic-proces is momenteel voor de vijfde keer dagen achter elkaar onderbroken wegens ziekte van de verdachte. Nadat Milosevic dinsdag opnieuw niet kwam opdagen, gelastten de rechters een nieuw medisch rapport van de 'huisarts' van de VN-gevangenis in Scheveningen, dr. Paulus Falke.

Dat rapport is dinsdag ingediend, maar niet gepubliceerd. Wel wordt eraan gerefereerd in het openbare rechterlijke bevel waarin verdere onderzoeken zijn gelast. Dr. Falkes opmerkingen over "mentale overbelasting" en de "geestelijke toestand" van Milosevic zijn aanleiding voor de rechters om een schriftelijk psychiatrisch rapport te gelasten. Cardioloog dr. Dijkman moet een prognose geven over de toekomstige gezondheid van Milosevic en de vraag inhoeverre 'Slobo' in staat zal zijn naar het tribunaal te komen en berecht te worden.

(Foto: AP)
MAAR NU IS HIJ DOOD !
Don't yet rejoice in his defeat,you men,Although the world stood up and stopped the bastard,
The bitch that bore him is in heat again.
Gebruikersavatar
Arjen
Lid
Lid
Berichten: 2451
Lid geworden op: 25 okt 2002, 01:35
Contacteer:

Bericht door Arjen »

*neemt geen minuutje stilte in acht*
Meester Zhuang's repliek op de vraag om minister te worden:
"Scheer je weg! Ik geef er de voorkeur aan om in mijn modderpoel te blijven spelen, in plaats van me door een potentaat in het gareel te laten slaan! Nooit van mijn leven zal ik een ambt aanvaarden, Maar altijd fijn blijven doen waar ik zin in heb."
http://odeon.xs4all.nl/
micky
Lid
Berichten: 578
Lid geworden op: 22 sep 2005, 17:09
Locatie: Heerlen

Bericht door micky »

Ja hehe 4 jaar geleden niet!
Plaats reactie