Als Duitsland gewonnen had..
- Reca
- Lid
IK denk ook dat Duitsland zeker een aanzienlijke kans van winnen had gehad als Hitler niet zo eigenwijs was geweest door te denken dat hij alles beter wist dan zijn generaas en maarschalken. Want hij beschikte over een aantal briljante legerleiders (vind ik) zoals veldmaarschalk Rommel.
En wat Rusland betreft, Hilter had moeten beseffen dat zoiets nooit zou lukken. Ten eerste omdat het een haast onuitputtelijke bron aan soldaten had, en ten tweede het is de leiders voor hem ook niet gelukt. Denk aan bijvoorbeeld Napoleon die het ook met een aanzienlijk modern leger probeerde.
mvg
rémy
En wat Rusland betreft, Hilter had moeten beseffen dat zoiets nooit zou lukken. Ten eerste omdat het een haast onuitputtelijke bron aan soldaten had, en ten tweede het is de leiders voor hem ook niet gelukt. Denk aan bijvoorbeeld Napoleon die het ook met een aanzienlijk modern leger probeerde.
mvg
rémy
----
-
- Lid
vaak maar ook zij hadden het niet altijd bij het juiste eind en na de oorlog deden de heren generaals er alles aan om alle fouten bij hitler neer te leggenRémy carré schreef:maar dit had toch vaak ook ermee te maken dat ze nog probeerden te redden aan soldaten en materiaal wat er te redden viel naar aanleiding van een eerder door Hitler genomen besluit.
mvg
Rémy
- Mike.H
- Lid
ja idd... we zijn allemaal maar generaaltjes aan het spelenC. Works schreef:Het lijkt hier net Risk!!!

hehe iedereen maakt gewoon een plan en legt die voor en dan komen we er samen wel uit welke het beste plan heeft en dat leggen we dan aan Hitler voor goed

Go, tell the Spartans, stranger passing by,
That here, obedient to their laws, dead we lie. —
King Leonidas at Thermopylae
- Mike.H
- Lid
alex schreef:Je krijgt een appeltaart van me als je dat lukt.....

- Alex
- Beste Signature 2007
Het graf van hitler????
Meen je dat nou serieus of weet je het gewoon niet? Er zijn veel mythen over Hitler, en naar grote waarschijnlijkheid hebben de Russen in een archief ergens zijn schedel nog liggen. Waar de rest is.... Overal en nergens denk ik... zal iig nie veel van over zijn als hij verbrand enz is...

Retreat?!? We're just advancing in another direction..
- Mike.H
- Lid
keuze 3; I was just kiddin'alex schreef:Het graf van hitler????Meen je dat nou serieus of weet je het gewoon niet? Er zijn veel mythen over Hitler, en naar grote waarschijnlijkheid hebben de Russen in een archief ergens zijn schedel nog liggen. Waar de rest is.... Overal en nergens denk ik... zal iig nie veel van over zijn als hij verbrand enz is...

- Gertos45
- Lid
In een museum? Bwa neen gij, in een stoffige doos in de diepste kelders van 1 of ander archief in Rusland, ja.alex schreef:Dat zeg ik netSchedel ligt in museum evenals zijn pet en pistool en een paar andere voorwerpen... geweldige documentaire toen
Zou anders nogal bedevaartsoord worden als dit in een museum zou liggen....
- Veltro
- Lid
- pvt_Ed
- Lid