(kijk die pet) dit kan dus niet en hij is nog mank ook

Timo Worst schreef:Nou Michael, hier nog iemand die anders denkt dan jij. Ik begin nu wel te begrijpen in welke hoek jij zit. ongeveer waar Thomas zich ook ophoud.
Wat een flauwekul. Moesten alle wetenschappelijke debatten op jouw manier gevoerd worden, waarbij de tegenstander de andere voor iets slechts begint uit te maken, het zou mooi zijn. Ofschoon off-topic; ik zie nog steeds geen redelijke argumenten die aantonen dat Lebensborn een "baby-maak-machine" was.Timo Worst schreef:...Op een eindeloze rij discussies op verschillende fora, zoals bijvoorbeeld de thread over "Lebensborn" op FeldgrauThomas schreef:En op wat is bovenstaande bewering zoal gebaseerd?
...steeds en altijd, nu zelfs over jou, hmmm. Wie zouden die anderen dan zijn? En achter wiens rug om hebben we het hier? Je bent hier lid en kunt elke thread lezen. Zoals blijkt overigens, je kunt immers reageren.Thomas schreef:Toch straf, dat ik steeds en altijd erachter moet komen dat jij achter de rug van anderen zit te roddelen, nu zelfs over mij.
...Ha, nu verdraai je wederom de feiten. Das een hobby van je, klaarblijkelijk. Ik heb je altijd in directe confrontaties laten weten hoe ik hierover denk. Zie alleen de discussies op Feldgrau met "Thomas V." Dat je ontkent dat je "StandartenfuehrerSS" was op TRF laten we dan nog buiten beschouwing.Thomas schreef:Waarom zeg je nooit zoiets in iemand zijn gezicht eigenlijk?
Als ik zo lees wat jij schrijft doet dat me denken aan een bepaald iemand, hij droeg vaak zo'n bruin uniformpje....En jouw bewijs voor deze boude uitspraak is....waar tevinden?
Dat is bevoorbeeld Michael proberen zwart te maken en er mij snel mij sleuren om je non-argument wat kracht proberen bij te zetten. 'k Heb al spijt dat ik reageerde op jouw provocatie, maar ik heb geen zin om me hier te laten uitmaken voor iets wat ik niet ben. Ik vind het allemaal maar laag-bij-de-grond en ik doe er niet meer aan mee.Thomas schreef:...wellicht kun je, nu de werkelijke situatie door mij iets duidelijker is omschreven, alsnog beschrijven wat de betreffende "achterbakse spelletjes" zijn.
Gebruikers op dit forum: Bing, ClaudeBot, Semrush en 1 gast