need your help!

Algemene vragen over de Tweede Wereldoorlog; ook bedoeld voor ongeregistreerde forumbezoekers.
Plaats reactie
Guido
Lid

need your help!

Bericht door Guido »

wie kan mij helpen!?
ik zoek een adres dat schotse soldaten kan na trekken en eventueel in contact komen, ik ben opzoek naar de vorige eigenaar van mn Schotse bijbel die in het kruipruimte van mn grootouders zijn oudere huis lag en was gevonden door mijn opa:

ik heb al veele sites gemaild maar steeds het zelfde antwoord! is het nou echt niet te doen?

voor mensen die het zelf kunnen dat personen na trekken hier de gegevens:

Cpl. W. R. Campbell (9828)

1940: No.1 Independent coy.
N.W.E.F.+B.E.F.

1941 till end of war: "B"coy 52nd BN (52nd lowland devision) Recce corp

wie kan mij helpen!! AUB help me out!

Guido
Ernst-H
Lid

Bericht door Ernst-H »

Hier een site waarop (ongeveer halverwege de pagina) een aantal links staan naar Britse Veteranen-organisaties:
http://members.tripod.com/~Caryl_Williams/veterans.html

Mocht dit niets opleveren dan kan je altijd nog het British Ministry of Defence proberen:
http://www.mod.uk
Gezocht: Militaire objecten, documenten, foto's uit en over de stad Kampen (Overijssel) en de kleinere kernen.
-- Kampen -- IJsselmuiden -- Grafhorst -- Wilsum -- 's Heerenbroek -- Zalk & Veecaten -- Kamperveen --
Guido
Lid

Bericht door Guido »

Ernst die site van Caryl Williams heb ik al helemaal doorgespit maar geen enkele link doet het!

dus ik ga even op die MOD.uk kijken of daar wat te vinden is!

thanks Ernst!!

Guido
Guido
Lid

Bericht door Guido »

ik zag dat je 25 pond moest betalen voor informatie.. nou dat wacht ik eerst maar ff af of er geen andere mogelijk heden zijn dus heb ik het Imperial War Museum gemaild of zij iets kunnen doen!
Roel R.
Lid
Contacteer:

Bericht door Roel R. »

bestaat er net zoiets als telefoonbuch.de of telefoongids.nl in engeland? dan zou je eens kunnen zoeken op campbell,

probleem is dat het waarschijnlijk een veel voorkomende naam is!
Ernst-H
Lid

Bericht door Ernst-H »

Campbell is waarschijnlijk net zo'n algemene naam als Janssen. Enige houvast is dat je enig krijgsverleden weet van die man. Veteranen organisaties of MOD moeten daarmee wat kunnen vinden.

Nog een link waar je misschien iets aan hebt:
http://www.ph012b2086.pwp.blueyonder.co ... hlinks.htm
Gezocht: Militaire objecten, documenten, foto's uit en over de stad Kampen (Overijssel) en de kleinere kernen.
-- Kampen -- IJsselmuiden -- Grafhorst -- Wilsum -- 's Heerenbroek -- Zalk & Veecaten -- Kamperveen --
Guido
Lid

Bericht door Guido »

thanks!

Roel.. vind maar is een W R campbell dat zal niet moelijk zijn maar waar!

Ernst ik ga op de link een kijkje nemen! en flink mailen!
Guido
Lid

Bericht door Guido »

zoals alle andere site die ik nodig kon hebben doen het niet.. :(
maja ik blijf zoeken!
Mooyman
Lid

Bericht door Mooyman »

Heb een vriend die Campbel heet,maar daar heb je weinig aan omdat het een Jamaicaan is :wink: , heeft overigens wel familie in Engeland :lol: .
Guido
Lid

Bericht door Guido »

ja ik heb ook familie in Engeland maar ik zoek eerder in Schotland.. en hun kunnen ook niet veel doen.. maar ik ga nu ook even zoeken naar mijn oud oom een RAF grondtroepen soldaat heeft in afrika en in Nederland en god weet waar meer (dat ga ik dus proberen uitzoeken maja stuur liever een brief naar mijn oudtante die dat vast wel weet!)
Willem ter Haar
Lid
Contacteer:

Bericht door Willem ter Haar »

Ik denk dat dit beter past in Vragen. Als dat niet zo is verhuist een ander mod hem maar naar de juiste plaats.
Als iedereen hetzelfde denkt, dan denkt er iemand niet na. (generaal George S. Patton)
Plaats reactie