In indonesie wil een deel van de bevolking dat het land meer islamitisch wordt daarom worden Mc-Donalds vestigingen en karaoke-bars ook gesloten
Misschien mág men niet westers worden óf denken, zo kun je het beter zeggen. Het is nu eenmaal een feit dat in deze landen de staatshoofden geen kritiek op zichzelf of op hun regering dulden.E.T schreef:misschien wil men daar wel niet westers worden, daar wel eens aan gedacht?
Sorry, maar als je de Hezbollah gaat verheerlijken ben je echt erg ZIEK. Het is hartstikke erg dat die gasten burgers gebruiken als menselijk schild...E.T schreef:@ 779, Mooi artikel ik zal me hierover verder inlezenMaar (helaas voor sommigen) zal dit niet mijn steun aan hezbollah af laten nemen want de wereld misleiden dat doet iedereen in tijden van oorlog.
Aeschylus was degene die dit als eerste zei.779 schreef: Het eerste slachtoffer tijdens een oorlog is de waarheid. In het Midden_oosten doet iedereen dag in dag uit weer zijn uiterste best om deze observatie van de Amerikaanse senator Hiram Johnson uit 1917 te bevestigen.
Misschien is het maar beter dat ik niet de wereld leidt. Ik zal maar wat graag af willen van het juk wat Amerika heet. Haar arrogantie haar verdorven kapitalisme haar absurde suprioriteitsgevoel en haar dollars.Arjen schreef:Aeschylus was degene die dit als eerste zei.779 schreef: Het eerste slachtoffer tijdens een oorlog is de waarheid. In het Midden_oosten doet iedereen dag in dag uit weer zijn uiterste best om deze observatie van de Amerikaanse senator Hiram Johnson uit 1917 te bevestigen.
@E.T. Ik ben het volledigmet je eens als je walgt van Amerika en zeker ook als je de daden van Israël kritisch bekijkt, maar:
Het verheerlijken of steuen van Hezbolla is gewoon gestoord. Dat kun je gewoon niet menen. Die mensen doen namelijk precies hetzelfde als bijv. amerika: ze gebruiken de goedgelovigheid van mensen om zichzelf een leiderspositie aan te meten en gebruiken geweld om de boel in toom te houden. Het enige verschil is dat Hezbolla openlijk niet aan regels doet en Amerika in het geniep. Ik denk dat je intenties goed zijn E.T., maar ik zou eens nadenken over wat je WEL wil in de wereld in plaats van waar je op tegen bent. Het is namelijk zo dat wanneer je vecht tegen wat je niet goed vindt je alleen maar meer van dat niet goede schept. Je wordt dan namelijk waar je tegen vecht omdat je om tegen iets te vechten dezelfde vorm aan moet nemen. Het enige dat je dus kunt doen om de wereld te verbeteren is door te zijn wat jij denkt dat goed is. En ik geloof nooit dat iemand vind dat het voeren van oorlog goed is ofzo...
Snap je?