Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Halloo! Ik heb een hele simpele vraag maar zelf weet ik het antwoord niet Welke Granaten gebruikten de Duitsers in De Tweede Wereld oorlog? Ik ga namelijk een site bouwen en daarvoor heb ik info nodig..
granaten voor de tank, voor het kanon, voor de luchtafweer, voor met de hand te werpen...........etc........etc?
welk onderwerp krijgt je website??
Gezocht: Militaire objecten, documenten, foto's uit en over de stad Kampen (Overijssel) en de kleinere kernen.
-- Kampen -- IJsselmuiden -- Grafhorst -- Wilsum -- 's Heerenbroek -- Zalk & Veecaten -- Kamperveen --
HandGranaten.. Maar tis al niet meer nodig heb ze al gevonden alsnog bedankt voor de moeite (de site gaat over de airbornes (101st 506st dat soort gedoe) maar het krijgt ook een wapens sectie)
heb je ook het internetadres waar je je website hebt staan? ben wel benieuwd
Gezocht: Militaire objecten, documenten, foto's uit en over de stad Kampen (Overijssel) en de kleinere kernen.
-- Kampen -- IJsselmuiden -- Grafhorst -- Wilsum -- 's Heerenbroek -- Zalk & Veecaten -- Kamperveen --