Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Ik wil van iemand een k98 bajonet met etsing kopen.
Weet alleen niet of dit origineel is.
Heb namelijk ergens gehoord dat etsingen niet waren toegestaan
in het leger. En dat die er dus later op aangebracht is.
Op de etsing staat: 5. ss panzerdivision wiking
Zie foto.
Wie weet hier iets van?
Volgens mij is hier ergens een topic over. Deze etsingen zijn volgens alles ik dacht in engeland gemaakt na de oorlog voor de sier. Is dus niet oorlogs.
Voor mij heeft het geen waarde, want een originele bajonet hebben ze verneukt...
Het is gewoon wat de gek er voor geeft, aangezien deze bajonetten met etsingen ook verzameld worden.
Dit soort bajonetten ( en die vooral met ss-divisies) worden verkocht voor torenhoge prijzen; tussen de 2 en 300 euro is geen uitzondering.
Mensen die dit kopen doen dit vaak in een opwelling met het idee iets heel speciaals te hebben bemachtigd. Later komen ze erachter dat het naoorlogse rotzooi is en dan komen de advertenties weer: 'de kenners weten wat dit waard is' hahaha- inderdaad! Overigens moet je eens opletten want ze zijn nooit nummergelijk. Die verkopen ze zó wel want die brengen veel meer op