Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
maple leaf angel schreef:weten jullie toevallig dan ook hoe het zat bij de canadezen ???
Net zoals bij de Britten zaten er geen vrouwen in gevechts eenheden. Maar de vrouwelijke Canadese afdeling was de CWAC. Dat staat voor Canadian Women's Army Corps.
Er zal denk ik ook wel een vrouwelijke afdeling zijn geweest bij de RCAF. Maar daar weet ik zo snel niks vanaf. Daarvor zou je de vrouwen in onze club voor moeten raadplegen. Die kunnen je veel meer daar over vertellen.
maple leaf angel schreef:zitten die dan niet op dit forum ?
Nee zover ik weet niet. Op mijn eigen forum zit wel een meid uit onze groep die CWAC doet. Maar die is er ook pas mee begonnen.
Maar ik kan je wel in contact brengen met iemand van onze groep die al wat jaartjes CWAC doet. Als je daar behoefte aan hebt stuur me maar een pb'tje dan regelen we het daar wel verder.
Ik vind dat ze het zelf maar moeten weten, alleen als het op film, foto of publiek te zien is vind ik het een beetje onjuist...(zo luid mijn mening ook voor extreem dikke mensen.)
Remember, behind the enemy lines you can only trust in three things...
Your squad, your weapon and your God.
ik snap je mening johny, maar ik heb lieverd dat die mensen wel op openbare gelegenheden komen, dan dat er groepen zijn waarvan de uitrusting voor een meter klopt.
en dat van vrouwen vind ik niet echt kloppen bij je.
''voor de oorlog wist ik niet wie een jood was en wie niet. De nazi's hebben dat onderscheid gecreëerd''
ik denk dat ik het ook wel erger zou vinden als de uitrusting niet klopt ik bedoel als je dan toch een bij elkaar geraapt zooitje gaat dragen kan je net zo goed bij de ktr gaan in plaats van een reenactment groep niet dat de ktr slecht is of zo wij zitten er ook bij maar daar gaat het om de voertuigen (en daar kan je ook je vraagtekens bij zetten als je het aan mij vraagt) en mag je zelfs niet eens in een uniform komen maar moet je in gepast groen (vreselijk) . oh en ook geen wapens.
Russische Sluipschuterinen (of zo) zijn Uber Geil.. En dodelijk
Trouwens wisten jullie dat vrouwen betere sluipschutters zijn dan mannen.
Ze hebben sterkere zenuwen en meer gedult (ja het is waar). En kunnen dus beter focusen op het doel
She ne wmerla Ukraina ni slawa ni wolja she Wam Brattja Ukrainci posmihnetsja dolja!!!