Jullie mening in de zaak Hirsi Ali - Verdonk
-
- Lid
- Contacteer:
En wat is rechts?
(Overigens bestempel ik jou niet tot extreem-rechts, maar komt jouw mening wel op meerdere vlakken overeen met extreem-rechts.)
(Overigens bestempel ik jou niet tot extreem-rechts, maar komt jouw mening wel op meerdere vlakken overeen met extreem-rechts.)
Laatst gewijzigd door KevinP op 28 mei 2006, 18:42, 1 keer totaal gewijzigd.
"Frisch auf mein Volk, die Flammenzeichen rauchen!"
Unser Volk steht im Aufbruch gegen die Verknechtung Europas durch den Nationalsozialismus, im neuen gläubigen Durchbruch von Freiheit und Ehre.
Unser Volk steht im Aufbruch gegen die Verknechtung Europas durch den Nationalsozialismus, im neuen gläubigen Durchbruch von Freiheit und Ehre.
- Harro
- Lid
Overigens, Jasper, ik ben nog nieuwsgierig naar jouw antwoord op een vraag die je zomaar laat liggen. Waarom is er volgens jou verschil tussen het weigeren van joden in 1939 en het weigeren van asielzoekers in 2006? Waarom kunnen wij dat nu wel maken volgens jou?
De geschiedenis is het heden gezien door de toekomst - Godfried Bomans
"Wilders die weer wat uitkraait over criminele allochtonen: in zijn wereld is dat een pleonasme" - Alexander Pechtold
"Wilders die weer wat uitkraait over criminele allochtonen: in zijn wereld is dat een pleonasme" - Alexander Pechtold
- Harro
- Lid
Dus mensen stelselmatig hun mensenrechten onthouden en aan hun lot overlaten is niet extreemrechts maar gewoon rechts? Interessant.Jasper J schreef:Extreem rechts is bijvoorbeeld als ik haat predik,mensen lichamelijk aanval omdat ze zwart zijn of moslim zijn.
- Jasper J
- Lid
Omdat dit een andere tijd is Harro.
De situatie is niet die van 1939,in 39 stond de wereld voor een enorme oorlog nu niet.
Er zijn zat landen die vluchtelingen kunnen opvangen,wij hebben dat jaren gedana het is genoeg zo voor Nederland het heeft al zoveel gekost.
Landen als Amerika met hun groote mond moeten maar eens mensen opnemen.
mvg jasper j
De situatie is niet die van 1939,in 39 stond de wereld voor een enorme oorlog nu niet.
Er zijn zat landen die vluchtelingen kunnen opvangen,wij hebben dat jaren gedana het is genoeg zo voor Nederland het heeft al zoveel gekost.
Landen als Amerika met hun groote mond moeten maar eens mensen opnemen.
mvg jasper j
Aude Audenda
- Jasper J
- Lid
- Harro
- Lid
Jasper J schreef:Omdat dit een andere tijd is Harro. De situatie is niet die van 1939,in 39 stond de wereld voor een enorme oorlog nu niet.

Dus wat je nu zegt is: we doen al zo lang ons best voor vluchtelingen, we hebben genoeg crediet om de komende jaren de mensenrechten te negeren.Jasper J schreef:Er zijn zat landen die vluchtelingen kunnen opvangen,wij hebben dat jaren gedana het is genoeg zo voor Nederland het heeft al zoveel gekost.
- Harro
- Lid
Daar ben ik het helemaal mee eens Jasper, en ook dat schreef ik hier al verschillende malen. We zijn een klein land en de opvang van echte vluchtelingen moeten we samen met de andere westerse landen aanpakken. Dat zeg ik nu voor de derde keer, dus waarom voer je dat steeds weer als argument tegen mij aan?Jasper J schreef:Ik onthoud niemand wat Harro,wij zijn een klein land en kunnen niet voor iedereen zorgen zo simpel is dat.
Natuurlijk doe je dat wel. Je pleit hier immers al twintig pagina's lang voor een totale asielstop.Jasper J schreef:Ik onthoud niemand wat Harro
- Jasper J
- Lid
We hebben genoeg crediet om meer mensen te weigeren en sneller uit te zetten,
De situatie van 39 kan je niet vergelijken met die van nu Harro,er zijn geen concentratie kampen waar mensen stelselmatig worden afgemaakt.
Harro als we zo door gaan als een aantal jaren gelden dan duurt het niet lang en je hebt hier een burger oorlog.
mvg
De situatie van 39 kan je niet vergelijken met die van nu Harro,er zijn geen concentratie kampen waar mensen stelselmatig worden afgemaakt.
Harro als we zo door gaan als een aantal jaren gelden dan duurt het niet lang en je hebt hier een burger oorlog.
mvg
Aude Audenda
- Jasper J
- Lid
Een asielzoekers stop is zelfs beter voor de asielzoeker,er komen er anders zoveel Harro dat er groote spanningen ontstaan in Nederland waar de asielzoeker het slachtoffer van wordt.
Als je regelmatig het nieuws overal volgt zal je zien dat er maar weinig echte asielzoekers zijn.
mvg jasper j
Als je regelmatig het nieuws overal volgt zal je zien dat er maar weinig echte asielzoekers zijn.
mvg jasper j
Aude Audenda
- Harro
- Lid
Huh, je bent eerst pagina's lang voor een totale asielstop. De grenzen moesten van jou helemaal dicht. En nu gaat het ineens om het weigeren van "meer mensen" in plaats van iedereen.Jasper J schreef:We hebben genoeg crediet om meer mensen te weigeren en sneller uit te zetten
Die waren er in 1939 ook nog niet. De systematische moord kwam pas vanaf 1941/42 op gang toen de eerste vernietigingskampen werden neergezet. Wie zegt dat de mensen die je nu terugstuurt niet over een paar jaar in een kamp vermoord worden?Jasper J schreef:De situatie van 39 kan je niet vergelijken met die van nu Harro,er zijn geen concentratie kampen waar mensen stelselmatig worden afgemaakt.
Want?Jasper J schreef:Harro als we zo door gaan als een aantal jaren gelden dan duurt het niet lang en je hebt hier een burger oorlog.
- Harro
- Lid
Natuurlijk, grote spanningen: meneer de homo uit Iran, het is beter voor u als u teruggaat naar het land waar u de doodstraf krijgt want hier wordt u niet gelukkig.Jasper J schreef:Een asielzoekers stop is zelfs beter voor de asielzoeker,er komen er anders zoveel Harro dat er groote spanningen ontstaan in Nederland waar de asielzoeker het slachtoffer van wordt.
Precies, en die echte asielzoekers kunnen dus nooit het probleem zijn en die moet je toelaten en blijven helpen.Jasper J schreef:Als je regelmatig het nieuws overal volgt zal je zien dat er maar weinig echte asielzoekers zijn.
- Jasper J
- Lid
Er komen spanningen omdat heel veel asielzoekers hier komen op hun
luie reet gaan zitten en niet op gaan in de samenleving.
Dat wordt het Nederlandse volk een keer zat Harro.
Er werden al voor 1939 veel joden mishandelt gevangen gezet enz Harro op een groote schaal.Dus die vergelijking met deze tijd gaat niet op.
Ik ben idd voor een asiel stop.
Maar in uitzondelijke gevallen zullen we eventueel kunnen kijken of we een uitzondering kunnen maken voor de echte vluchteling.
mvg
luie reet gaan zitten en niet op gaan in de samenleving.
Dat wordt het Nederlandse volk een keer zat Harro.
Er werden al voor 1939 veel joden mishandelt gevangen gezet enz Harro op een groote schaal.Dus die vergelijking met deze tijd gaat niet op.
Ik ben idd voor een asiel stop.
Maar in uitzondelijke gevallen zullen we eventueel kunnen kijken of we een uitzondering kunnen maken voor de echte vluchteling.
mvg
Aude Audenda
- Harro
- Lid
Waarmee Jasper niet wil zeggen waaruit blijkt dat ik niemand wil weigeren en geloof in een wereld met enkel goede mensen?
- Harro
- Lid
En dan is volgens jou enkel een totale asielstop een oplossing? Dat ze niet opgaan in de samenleving, zou dat trouwens niet voor een groot deel door het beleid komen en door de houding van diezelfde Nederlanders? Echt makkelijk komen ze niet aan een baan en aan sociale contacten met Nederlanders.Jasper J schreef:Er komen spanningen omdat heel veel asielzoekers hier komen op hun luie reet gaan zitten en niet op gaan in de samenleving. Dat wordt het Nederlandse volk een keer zat Harro.
Dat wil ik even zwart op wit Jasper: ga jij nu, op 28 mei 2006, beweren dat er tegenwoordig op de wereld geen kampen bestaan waarin op grote schaal mishandeling plaatsvindt? Denk heel goed na over je antwoord Jasper.Jasper J schreef:Er werden al voor 1939 veel joden mishandelt gevangen gezet enz Harro op een groote schaal. Dus die vergelijking met deze tijd gaat niet op.
Dat staat dan haaks op je uitspraak van daarnet dat je niemand iets onthoudt.Jasper J schreef:Ik ben idd voor een asiel stop.
Waarom zou je echte vluchtelingen niet altijd helpen en niet alleen "eventueel kijken of we een uitzondering kunnen maken"?Jasper J schreef:Maar in uitzondelijke gevallen zullen we eventueel kunnen kijken of we een uitzondering kunnen maken voor de echte vluchteling.