Pedofielen richten politieke partij op

Algemene vragen over de Tweede Wereldoorlog; ook bedoeld voor ongeregistreerde forumbezoekers.
Gesloten
Reca
Lid

Bericht door Reca »

bollebekboerke schreef:zeg nu zelf, als 1 van deze klein mannekens onrecht zou aangedaan worden door een pervert, zou je moeite hebben om je bij de wet te houden.....

*** Edit - Foto verwijderd door dvaupell ***(05/06/06-09:10)
Nou Harro, nergens zegt Jasper dat hij mensen die zo wat tussen het voetbalteam staan al opgepakt moeten worden, ook zegt hij niet dat toeschouwers van een junioren-voetbalwedstrijd mogelijke pedo's zijn. Je bent hem nu inderdaad de woorden in de mond aan het leggen, en te spotten met zijn denkbeelden (die jij ook nog eens verder doortrekt dan dat hij zelf doet) Kortom ik begrijp dat hij hier de essentie er niet van inziet serieus te reageren!!
mvg
rémy
----
BBB
Lid

Bericht door BBB »

Jasper J schreef: Een pedo,s heeft graag contact met kinderen hoeft niet direct sex te zijn maar contact willen ze zo enzo.
En dat gaat wel opvallen je hebt ze zo door.

mvg jasper j
Het gaat over deze quote Remy, en ik geef Harro gelijk in z'n redenering, als je ze er" zo uit haalt ",bvb op die foto, dan ben ik (die linkse op de foto dus) een pedo en is de trainer (die rechtse) ook ene. :|
Am Ende steht der Sieg
Voorheen bekend als 'bollebekboerke' op dit forum
Harro
Lid
Lid

Bericht door Harro »

Hij zegt wel dat er bij dit soort plaatsen (speeltuinen, scholen, sportvelden) observatie moet komen om pedofielen op te sporen en dat je dan aan ze kunt zien dat ze pedofiel zijn. Als iemand zulke idiote dingen zegt dan mag ik daar best een schepje bovenop doen.
De geschiedenis is het heden gezien door de toekomst - Godfried Bomans
"Wilders die weer wat uitkraait over criminele allochtonen: in zijn wereld is dat een pleonasme" - Alexander Pechtold
Reca
Lid

Bericht door Reca »

Harro schreef:Hij zegt wel dat er bij dit soort plaatsen (speeltuinen, scholen, sportvelden) observatie moet komen om pedofielen op te sporen en dat je dan aan ze kunt zien dat ze pedofiel zijn. Als iemand zulke idiote dingen zegt dan mag ik daar best een schepje bovenop doen.

Ja, maar laten we dan alseblieft niet blijven plakken bij één opmerking. En daarbij is het beter zijn 'idiote' stelling doormiddel van een gesprek aan de kaak te stellen in plaats van er de spot mee te drijven, toch??

mvg
rémy
----
LEO
Lid
Contacteer:

Bericht door LEO »

Laat ons de term "kindermisbruik door pedofielen" eens even ontleden.

Wanneer merk je als ouder dat je kind misbruikt wordt ? Door een abnormaal gedrag van je kind. Daar kunnen maanden aan voorafgegaan zijn voor het opvalt. Weinige kinderen komen er zelf mee ten berde.

Wanneer de ouders iets vermoeden staan ze zonder bewijzen, alleen vermoedens. In het beste geval contacteren ze hun huisarts. En lopen ze het tijdsgebruik van hun kind na. Hieruit zullen ze gevolgtrekkingen maken en misschien personen door een andere bril gaan bekijken. Dit zijn echter nog geen bewijzen en begeven de ouders zich op gevaarlijk gebied waardoor onschuldigen kunnen beticht worden. Onschuldigen die de rest van hun leven met de vinger kunnen gewezen worden.

Indien de huisarts zijn plicht doet en de feiten meld aan Justitie kan er een onderzoek gestart worden en pas vanaf dat ogenblik, als de feiten ontvankelijk worden verklaard, zit men wettelijk juist. De bal ligt dan bij Jusitie. En wees gerust, met zulke zaken spot men niet.

Dus buiten het gerechtelijke onderzoek kan men alleen maar gissen. En zaken naar buitenbrengen zonder bewijzen is eerroof. En dus strafbaar.

En het is zeker niet aan de burger om een onderzoek te beinvloeden door ongefundeerd met de vinger gaan te wijzen naar bepaalde personen, al komen deze er voor uit. Dat is nog steeds geen bewijs dat ze het ook doen.
BBB
Lid

Bericht door BBB »

Op die foto, die ik beter zal verwijderen, staan 9 personen waarvan ik zeker ben dat het geen pedo's zijn, nml. ikzelf en die 8 kinderen, van alle andere weet ik het niet, ik hoop dat er op het terrein geen personen rondlopen die ons in de gaten houdt om te weten als we geen verdacht gedrag vertonen, waar zou dat eindigen? Ik iedere week, en de trainer 2 X per week, komen we in contact met die jongens, de trainer staat er boven, ik er tussen als het ware, maar als ik het hier zo lees, is m'n gedrag al verdacht. Als ze volgend seizoen me terug vragen om verantwoordelijke te zijn, zal ik ze zeker de kans geven om iemand anders dit vrijwilligers werkje te geven.
Am Ende steht der Sieg
dvaupell
Lid
Contacteer:

Bericht door dvaupell »

Ik heb de hele discussie over het postgedrag van een aantal deelnemers hier verwijderd. Dit voegt aan de discussie An sich helemaal niets toe.
AfbeeldingAfbeelding
Driekwart van de mensen is gek, dus voor die ene kwart moet je uitkijken - Simon Carmiggelt.
BBB
Lid

Bericht door BBB »

Harro schreef: Dit soort volkomen onschuldige foto's bewijst weer dat je ze er niet "zo uithaalt" zoals Jasper doet voorkomen.
en daarom heeft Harro het naar mijn mening bij het rechte eind.
Am Ende steht der Sieg
BBB
Lid

Bericht door BBB »

Remy, kan je misschien ook ff die foto verwijderen? Niet verstandig van mij geweest om die te plaatsen. Stel je voor dat 1 van die mensen zijn eigen herkent in een topic over pedo's :!
Am Ende steht der Sieg
Reca
Lid

Bericht door Reca »

hoeft al niet meer, het is al voor mij gedaan.. :)

mvg
rémy
----
Jasper J
Lid

Bericht door Jasper J »

Deze discussie gaat niet meer over het onderwerp waar hij over zou moeten gaan.
We hebben het nu alleen nog maar over normaale foto,s waar ouderen en kinderen op voorkomen.
Nu worden er dus spookverhalen vertelt en woorden in mijn mond gelegt,
als je zo een discussie moet voeren dan heb je er dus geen kaas van gegeten.

mvg jasper j
Aude Audenda
dvaupell
Lid
Contacteer:

Bericht door dvaupell »

En zo zou de discussie opnieuw over het discussieren gaan en niet meer over het onderwerp.

Het heeft lang genoeg geduurd nu.

Een slotje maar.

Als iemand daar (met argumenten) bezwaar tegen heeft, dan verneem ik dat graag per PB.
AfbeeldingAfbeelding
Driekwart van de mensen is gek, dus voor die ene kwart moet je uitkijken - Simon Carmiggelt.
Gesloten