Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
In films zie je wel vaker amerikaanse soldaten met n klein flesje op hun helm. weet iemand wat hierin zat en waar het voor diende?( ik bedoel niet het kleine 'pakketje' want dat was verband)
ook ik kan me dat niet herineren, mischien dat de topicstarter met meer duidelijkheid moet komen, mischien over welke film we het hier hebben, ik doelde enkel te zeggen dat de topicstarter het over films had en niet over foto's
''voor de oorlog wist ik niet wie een jood was en wie niet. De nazi's hebben dat onderscheid gecreëerd''
jah ik had t over films, WOII en Vietnamfilms. Maar als daar zippovloeistof inzat, was dat niet gevaarlijk als erop werd geschoten, of stel ik nu een domme vraag?
Ze hebben eens met een trracer (lichtspoor kogel) op een benzine tank geschoten bij mythbusters. Na stuk of 5 magazijnen kwam er een klein vlammetje. Dat een tank zou ontploffen als je erop schoot is dus waarschijnlijk niet waar.
Wat ik me wel afvraag is, waarom zippo vloeistof. Je vult je zippo niet om het uur ofzo dus lijkt het me makkelijker en lichter om gewoon in je tas te doen.