Lucid's nieuwe aanwinst !Lucid schreef:Ik ken geen enkel geweer uit Wo2. Als ik dan toch een geweer moet kiezen, dan kies ik voor de supersoaker.
Noot : bemerk ook zijn stijlvolle laarsjes !
Lucid's nieuwe aanwinst !Lucid schreef:Ik ken geen enkel geweer uit Wo2. Als ik dan toch een geweer moet kiezen, dan kies ik voor de supersoaker.
Dat is geen supersoaker, maar een power blaster.Shifty schreef:Lucid's nieuwe aanwinst !
Zo , nu je het zegt ..Lucid schreef:Dat is geen supersoaker, maar een power blaster.Shifty schreef:Lucid's nieuwe aanwinst !
het is mij ook maar verteld hoor, ik zei ook al, 10 kilo?? das wel zwaar! jahhh,.. met munitie zei die sergeantMike.H schreef:Ach Viny nu niet overdrijven de Diemaco valt best wel mee om vast te houden en te schieten
geladen nog geen 4 kilo..
http://nl.wikipedia.org/wiki/Diemaco
jij bent wel erg jong om legaal met die wapens te schieten, waar was dat dan??Mike.H schreef:haha Lucid droogkloot!
ik heb geschoten met een luchtbuks, met de MAG, de Diemaco en met de Glock.
ging met de Glock het beste na een tijdje had ik echt door
Haha wat een onzin, als je er niks van weet zeg dan niks.. Het heeft geen nut om onjuiste informatie te posten. Ik heb nog nooit gehoord van oefenhelmen of oefen-gevechtslaarzen, dit is echt onzin omdat ze tijdens de AMO gewoon de standaard uitrusting dragen omdat ze daarmee moeten leren werken en niet met verzwaarde crap. Ben benieuwd of je hier foto's van hebt, die zou ik dan graag willen zien!viny schreef:jah het gewicht van die diemaco is inderdaad best zwaar, maar als hij vol met muntie zit kan dat ding best wat wegen!!! en een bepakking van 25 kilo is nog nix, een beetje normale luchtmobiele militair moet met 40 kilo op zen rug lopen, en die helm, dat zijn oefenhelmen zodat je een echte gebruikshelm krijgt het nog erg mee valt, zo is dat ook met de kisten. ik heb het hier ook over de AMO he
Stravers schreef:Haha wat een onzin, als je er niks van weet zeg dan niks.. Het heeft geen nut om onjuiste informatie te posten. Ik heb nog nooit gehoord van oefenhelmen of oefen-gevechtslaarzen, dit is echt onzin omdat ze tijdens de AMO gewoon de standaard uitrusting dragen omdat ze daarmee moeten leren werken en niet met verzwaarde crap. Ben benieuwd of je hier foto's van hebt, die zou ik dan graag willen zien!viny schreef:jah het gewicht van die diemaco is inderdaad best zwaar, maar als hij vol met muntie zit kan dat ding best wat wegen!!! en een bepakking van 25 kilo is nog nix, een beetje normale luchtmobiele militair moet met 40 kilo op zen rug lopen, en die helm, dat zijn oefenhelmen zodat je een echte gebruikshelm krijgt het nog erg mee valt, zo is dat ook met de kisten. ik heb het hier ook over de AMO he
Een Diemaco C7 met gevulde patroonhouder weegt ongeveer 3,8 kilo. Je bent echt een mietje als je gaat zitten zeiken over een paar kilo, je bent tenslotte militair.
Beetje een ballen topic gestart door een freak die teveel spelletjes speelt op de computer. Zoals gezegt, er is geen 'beste wapen'. Elk wapen heeft zijn eigen specialiteit en dat is ook de rede dat bijvoorbeeld CT teams verschillende wapens bij hebben, waarbij elke persoon zijn eigen specialiteit heeft. Heeft te maken met omstandigheden, terrein, bos/bebouwing, enz...
En dan derbij, het blijft een hulpmiddel voor het doden van mensen, daar staan er te weinig bij stil denk ik.