Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Het initiatief is goed, jammer natuurlijk dat het weer gaat om de overbekende E-compagnie en zijn God Maj. Winters.
Hoewel ik respect heb voor iedere militair die ons bevrijd heeft, er zijn er nog zo velen die geen aandacht krijgen....
De meeste "fans" van Major Winters zijn veelal mensen die dit wel degelijk beseffen hoor, maak je geen zorgen ...als er weer eens zo eentje aan m'n oren zeurt om Winter's adres antwoord ik gewoon, zoek een veteraan in je buurt en zeg tegen die mens eens een welgemeende "Dank U"
ik ben al sinds dat ik een jaar of 6 ben geinteresseerd in de tweede wereldoorlog, na die serie van BOB ben ik OOK meer geinteresseerd geraakt in Easy compagnie...vooral het boek van David Kenyon Webster vind ik goed. Ik lees vooral veel boeken hoe 'gewone' soldaten persoonlijk de oorlog hebben meegemaakt. maar naast BOB ben ik in andere dingen net zoveel of meer geinteresseerd! Ik snap niet wat iedereen(natuurlijk niet iedereen) moeilijk doet over BOB dat er TEVEEL fans zouden zijn?!tuurlijk moeten die andere respect krijgen, maar die andere veteranen weten wat ze hebben gedaan en dat ze ook dit respect verdienen en zeker ook krijgen van iedereen..OOK VAN DE BOB FANS!!!als de BOB fans je storen, lees het dan niet.....
ok..dit bericht hiervoor kwam misschien TE over...maar laat iedereen die geinteresseerd is in BOB moet mooi zich daar mee bezig houden,...en wat mij betreft RESPECT voor alle veteranen en alles en iedereen erom heen.
Ik hoop dat er ooit een pagina komt voor de normale duitse soldaten. Zonder soldaten is er geen leger, dus ze zijn net zo belangrijk als officieren oid.
www.majorwinters.com schreef:Here you can find something about the website.
We made this site because we are obsessed by this man.
Through his leadership, his friendship for his mans, his perseverance.
He never gives up.
That makes him specialy for us.
We make this site out honor for him.
He saved the freedom.
He saved us.
Sorry , mooi wat de Airborne en Winters en zijn collega's voor ons gedaan hebben... maar dit is echt overdreven. 200 site's over een persoon net of hij de wereldoorlog alleen gewonnen heeft... Sjonge sjonge
"L'union Fait la Force - Eendracht Maakt Macht"
"Regiment Forteresse de Liège"
Ik had laatst vernomen dat Winters tot 2 keer toe genoodzaakt was zijn adres te wijzigen omdat hij allemaal 'fanmail' kreeg wat hij helemaal niet meer wou..