links

Algemene vragen over de Tweede Wereldoorlog; ook bedoeld voor ongeregistreerde forumbezoekers.
Plaats reactie
Arjen
Lid
Lid
Contacteer:

Bericht door Arjen »

*kopt in*
Idd, het kost slechts een kabinet balkenende. Vermoedelijk kan John de Mol dit best betalen.
Meester Zhuang's repliek op de vraag om minister te worden:
"Scheer je weg! Ik geef er de voorkeur aan om in mijn modderpoel te blijven spelen, in plaats van me door een potentaat in het gareel te laten slaan! Nooit van mijn leven zal ik een ambt aanvaarden, Maar altijd fijn blijven doen waar ik zin in heb."
http://odeon.xs4all.nl/
Motorway
Lid

Bericht door Motorway »

THOR schreef:Dean schreef:Maar volgens van DIjk heeft de `traditioneel linkse orientatie` in de voorstellen de overhand"..

Motorway schreef:Maar volgens van DIjk heeft de `traditioneel linkse orientatie` in de voorstellen de overhand"..

Zou zeggen: wie volgt!!

:wink:
Erg leuk Thor, maar zo werkt het niet. In jouw orginele post wek je de suggestie dat de heer van Dijk zich er over beklaagt dat de televisie 'te links' zou zijn. Vervolgens zou van Dijk zich er over beklagen dat bij de
komende verkiezingsstrijd dit weer het geval zou zijn. (En dan heb ik het verder niet over jouw aansluitende complottheorien)

Dit heeft van Dijk dus niet geschreven. Van Dijk moet als zendercoordinator in de gaten houden dat tijdens kindertijd geen blote mensen op TV komen, en dat de omroepen zich aan de % houden qua soorten programma's. Ook moeten bepaalde kanalen een soort uniform programma hebben.

Hij beklaagt zich-volgens mij- er over dat alleen 'linkse omroepen' verkiezingsprogramma's maken en blijkbaar 'rechtse' nog niet. Over conclusies zijn volgens mij uit de lucht gegrepen.

edit: typfouten verwijderd
Laatst gewijzigd door Motorway op 25 jul 2006, 15:42, 1 keer totaal gewijzigd.
"Auch wenn alle mitmachen - ich nicht!"
De vader van Joachim Fest naar zijn zoon.
LoD
Lid

Bericht door LoD »

@THOR: Volgens mij verwart U de term " links " met die van " kritisch ", iets wat naar mijn mening de taak van de publieke omroep is.
Daarbij komt dat we - en hoe lang mag U zelf uitzoeken - we al een tijdje een rechts-conservatieve partij in de regering hebben ( de VVD ) die een behoorlijke vinger in de pap heeft gehad.

Lijkt mij dus een abc-tje dat de VVD die als enige partij de afgelopen decennia continue heeft geregeerd dus ook continue kritisch benaderd is, soms vergezeld van PVDA, soms met het CDA, soms ook met D66 en de LPF.

Daarnaast kan ik me zo voorstellen dat je als publieke omroep niet blij bent met de maatregelen die dit kabinet neemt tot "hervorming" van die publieke omroep.
Wanneer Uw baas aankondigd grondig te gaan reorganiseren en U absoluut geen zekerheid heeft over Uw toekomst zou U lijkt mij ook wel redelijk kritisch over zijn komende maatregelen en uitspraken zijn... :wink:
THOR
Lid

Bericht door THOR »

Nog ff dit.
Het kabinet balkenende 2 zou ook zijn opgeblazen,vanwege de komende veranderingen mediawet.
Dat zat links niet lekker,daarom heeft men juffie van der laan opgehitst in die bewuste nacht.
De rest is bekent,later stond er een veelbetekende foto in de krant met halsema/van der laan.
Halsema met de arm over de schouder van van der laan,en die dacht:goed gedaan meisje!
Een volk dat voor tirannen zwicht
zal méér dan lijf en goed verliezen;
dan dooft het licht...
dvaupell
Lid
Contacteer:

Bericht door dvaupell »

... Over complottheorieën gesproken...
AfbeeldingAfbeelding
Driekwart van de mensen is gek, dus voor die ene kwart moet je uitkijken - Simon Carmiggelt.
LoD
Lid

Bericht door LoD »

Mja,
misschien dat THOR ook nog even zijn mening kan geven over mijn post hierboven...
Plaats reactie