Wie zou jij kiezen
- Martijn
- Lid
- Contacteer:
- Darryl
- Lid
- Charly1975
- Lid
Vind het persoonlijk ook niets voor een discussie meer een babbelbox iets. Maar ja...ik heb het (gelukkig) niet voor het zeggen.Martijn schreef:Ook deze naar Discussiëren. Hoort ook niet in Vragen thuis.
We're fools to make war
On our brothers in arms
(Mark Knopfler/Dire Straits - Brothers in Arms)
On our brothers in arms
(Mark Knopfler/Dire Straits - Brothers in Arms)
- Mich
- Lid
Dat zou dan Rudolf Hess zijn. Vrijwel het hele leven van die man is gehuld in raadsels, o.a:
- Zijn vlucht naar Engeland. Waarom en wat wist Hitler ervan?
- Was de Hess na 1941 nog wel de echte Hess?
- Wat waren de omstandiheden rond zijn overlijden?
en daar zou ik door middel van een goed gesprek wel eens een einde aan willen maken!
- Zijn vlucht naar Engeland. Waarom en wat wist Hitler ervan?
- Was de Hess na 1941 nog wel de echte Hess?
- Wat waren de omstandiheden rond zijn overlijden?
en daar zou ik door middel van een goed gesprek wel eens een einde aan willen maken!

"They'll know that you've fought for your country
And no one will worry a bit..."
Siegfried Sassoon
And no one will worry a bit..."
Siegfried Sassoon
- Polte
- Lid
- Sjoerd
- Lid
Ik denk met de persoon die de piramides heeft ontworpen. Lijkt me wel interessant om te weten hoeveel kennis die mensen hadden van het universum. Het schijnt dat die piramides tamelijk exact zijn neergezet als een soort plattegrond van bepaalde sterrenbeelden ofzoiets.
'The past is a source of knowledge, and the future is a source of hope. Love of the past implies faith in the future. '
Stephen E. Ambrose
Stephen E. Ambrose
- Eric
- Lid
Het schijnt ook te zijn dat piramides een herstellende werking hebben.Sjoerd schreef:Ik denk met de persoon die de piramides heeft ontworpen. Lijkt me wel interessant om te weten hoeveel kennis die mensen hadden van het universum. Het schijnt dat die piramides tamelijk exact zijn neergezet als een soort plattegrond van bepaalde sterrenbeelden ofzoiets.
Geen idee hoe dat allemaal zit.
"Hey, bloody bucket division, our bucket, your blood."
- Leroy
- Lid
Pfoe,
Ik zou naar de tijd willen reizen toen de Sphinx etc. gebouwd werden, kijken waarom de Maya's vertrokken, hoe de "landingsbanen" in Chilli zijn onstaan, kijkje nemen bij "Jezus" en hem opwachten terwijl hij weer opstaat bij zijn grot. Kijken of de Ark van Noagh echt bestaan heeft, en waar de Ark is gebleven die men droeg (Met 2 Engelen erop). Meelopen met de "tempeliers" naar Jeruzalem om te zien hoe ze nou aan hun macht kwamen. Kijken in Rennes le Chateau wat er nou precies in de Graftombe is gelegt.
En zo kan ik wel een aantal blz. gaan typen. -.-
Ik zou naar de tijd willen reizen toen de Sphinx etc. gebouwd werden, kijken waarom de Maya's vertrokken, hoe de "landingsbanen" in Chilli zijn onstaan, kijkje nemen bij "Jezus" en hem opwachten terwijl hij weer opstaat bij zijn grot. Kijken of de Ark van Noagh echt bestaan heeft, en waar de Ark is gebleven die men droeg (Met 2 Engelen erop). Meelopen met de "tempeliers" naar Jeruzalem om te zien hoe ze nou aan hun macht kwamen. Kijken in Rennes le Chateau wat er nou precies in de Graftombe is gelegt.
En zo kan ik wel een aantal blz. gaan typen. -.-
- Charly1975
- Lid
- sobel
- Lid
ik heb er laatst een documantaire over gezien, en voor zover ik kan herinneren was het dat de leider van de Maya's door zijn ''strengheid'' er voor zorgde dat er geen voedsel meer was, omdat er niet meer werd gejaagd, hierdoor trok een een grote groep van de maya's weg, en is uiteindelijk heel de maya bevolking uiteen gesplitstCharly1975 schreef:Omdat ze de toeristen beu waren ???sobel schreef:de reden dat de maya's zijn vertrokken is wel bekend

''voor de oorlog wist ik niet wie een jood was en wie niet. De nazi's hebben dat onderscheid gecreëerd''