Nederland in WO2

Algemene vragen over de Tweede Wereldoorlog; ook bedoeld voor ongeregistreerde forumbezoekers.
Plaats reactie
Mike2

Nederland in WO2

Bericht door Mike2 »

Hey wo2,
Kan iemand me vertellen waar je informatie over Nederland in de 2de wereld oorlog kan vinden?? :? ik kwee nie waar ik da moe zoeken ik heb (bijna)alles al geprobeerd Please Help me.

Laterzzz Mike
Glenn Janssens
Lid
Berichten: 2132
Lid geworden op: 29 sep 2003, 17:26

Bericht door Glenn Janssens »

Ernst-H
Lid
Berichten: 606
Lid geworden op: 02 jan 2004, 12:59

Re: Nederland in WO2

Bericht door Ernst-H »

Mike2 schreef:Hey wo2, Kan iemand me vertellen waar je informatie over Nederland in de 2de wereld oorlog kan vinden?? :? ik kwee nie waar ik da moe zoeken ik heb (bijna)alles al geprobeerd Please Help me. Laterzzz Mike
Wat wil je weten............."Nederland in wo2" beslaat een periode van 5 jaren............en zeer vele gebeurtenissen.

Probeer er iets uit te plukken en stel daarna je vraag wat concreter.........dan kunnen we je vast en zeker wat meer helpen.
Gezocht: Militaire objecten, documenten, foto's uit en over de stad Kampen (Overijssel) en de kleinere kernen.
-- Kampen -- IJsselmuiden -- Grafhorst -- Wilsum -- 's Heerenbroek -- Zalk & Veecaten -- Kamperveen --
Gebruikersavatar
Lord_Vetinari
Lid
Berichten: 561
Lid geworden op: 20 sep 2003, 22:18
Locatie: Oss

Bericht door Lord_Vetinari »

Probeer eens een bibliotheek of zo.
Hij, die niet leert van de geschiedenis, is gedoemd deze te herhalen... / Si non confectus non reficiat / Fighting for peace is like making love for virginity
Plaats reactie