ik kan zo wel doorgaan maar dan ben ik uren bezig
ik voeg ff wat plaatjes toe van een situatie in palastina
-niet geschikt voor mensen die niet tegen grove fotos kunnen-
foto1: Eerst houden zij Moh'd Saleh, een Palestijn 23jaar oud. Zo ver is niets verkeerd met de afbeelding!
foto2: Dan spelden zij Moh'd op de vloer omdat hij word verdacht dat hij bommen op zijn lichaam heeft.
foto3: Zij hebben hem op de vloer stil en zij proberen een tweede Palestijn op de scène uit te horen. ze hebben duidelijk controle.
foto4: Die niet genoeg is? OKAY! Nu gaan ze hem uitkleden om zich ervan hij te overtuigen dat hij niet echt enige bommen op zijn lijf heeft. ALS wij kunnen zien hij is bijna naakt op de vloer, (tenminste zij hadden fatsoen om zijn onderbroek aan te houden), duidelijk is te zien dat hij geen verzet pleegt en ongewapend is, er is geen teken van een bom of enig weerstand. Wat zou er dan gebeuren een land als israel die zo pleit voor de mensen rechten Vrijlaten, in de gevangenis zetten.
foto5: Het plaatje spreekt voor zich
Dan denk ik toch echt waar zijn ze mee bezig. ik zeg niet dat ik het palastijnse tereur goed keur maar ik vind wat de israeliers doen veel erger
dit was ff mijn menig reacties kunnen worden geplaats
groet, Brian
(ik denk niet dat dit item word gekickt van deze forum zo wel zou ik het zeer triest vinden)

edit {Proos} : fotos