US WWII
-
- Lid
- Gegeven: 4 keer
- Ontvangen: 3 keer
- Contacteer:
- Michiel M.
- Lid
- Contacteer:
- Michiel M.
- Lid
- Contacteer:
- Michiel M.
- Lid
- Contacteer:
Re: patch
Kan er toch geen aanraden..Davken schreef: Welke zou je mij aanraden?
Als je 'm verkoopt naai er dan een 101st patch op..
Als je 'm niet verkoopt moet je het zelf weten..
At the going down of the sun and in the morning,
We will remember them.
We will remember them.
- Auke
- Beste Avatar 2007/2008
Waar hebben we dit forum dan voor, wanneer je iedereen gaat afsnauwen m.b.t. vragen die in dit boek te vinden zijn? Niet iedereen heeft dit boek!johan willaert schreef:2. Koop de GI Guide!
Dat vragen die met een simpele Google-zoekopdracht onzinnig worden gevonden kan ik begrijpen, maar als we nu ook al gaan verwachten dat ze eerst wat boeken gaan lezen... Geef toch gewoon serieus antwoord of antwoord niet.
Давайте жить дружно (laten we in vriendschap samenleven)!
-
- Lid
- Contacteer:
- Auke
- Beste Avatar 2007/2008
Het gaat mij met name om de tweede vraag, die jij beantwoordt met "Koop de GI Guide!"johan willaert schreef:Me dunkt zelfs dat ik de vraag beantwoord had, alvorens, volgens jou, de vraagsteller af te snauwen....
Daarbij reageer je zo in beide topics van deze jongen. Het lijkt erop dat Davken nog een beginner is; behandel hem dan ook zo en geef hem nuttige tips i.p.v. onvriendelijk gesnauw. Domme vragen bestaan tenslotte niet, alleen domme antwoorden.
Давайте жить дружно (laten we in vriendschap samenleven)!
-
- Lid
Patch en boeken
Ik heb de GI guide liggen vrienden, maar is het niet beter nog eens iets te vragen alvorens het te doen en het 101ste ptch op een M1943 vest naaien lijkt mij geen goed idee he...
ik ga het 69erop naaien het is een vest van 45 en het 69 heeft in £Berlijn gevochten en zijn de eerste infanteristen die contact gemaakt hebben met de Russen aan de elbe, dus ga ik voor het 69the infanterie patch
MVG Davken
En welke boeken zou ik mij nog zeker mogen aanschaffen?
Vroeger verzamelde ik Duits maar is te veel repro in zelf al heb je ale boeken ze vinden nieuwe technieken om ervoor te zorgen dat het toch echt lijkt
ik ga het 69erop naaien het is een vest van 45 en het 69 heeft in £Berlijn gevochten en zijn de eerste infanteristen die contact gemaakt hebben met de Russen aan de elbe, dus ga ik voor het 69the infanterie patch
MVG Davken
En welke boeken zou ik mij nog zeker mogen aanschaffen?
Vroeger verzamelde ik Duits maar is te veel repro in zelf al heb je ale boeken ze vinden nieuwe technieken om ervoor te zorgen dat het toch echt lijkt
-
- Lid
- Contacteer:
Re: Patch en boeken
http://forum.wo2.nl/viewtopic.php?p=228 ... ht=#228235Davken schreef:En welke boeken zou ik mij nog zeker mogen aanschaffen?
Waar haal je dat? Amerikanen hebben niet in Berlijn gevochten!Davken schreef:het 69 heeft in Berlijn gevochten
Waarom zou je er een insigne opnaaien dat er niet origineel heeft opgezeten? Er zijn genoeg voorbeelden van GI's die in Europa rond liepen zonder insigne op de jas....
29th Let's Go!!!!!
- Michiel M.
- Lid
- Contacteer:
Re: Berlijn
Welke?Davken schreef:Dan zijn die boeken en documentaires verkeer de amerikanen hebben wel n berlijn gevochten.
Wat voor een? Maar je hoeft toch niet persé een patch erop te naaien.. En als je persé een patch op je jack wilt, koop dan een orgineel gemonteerde, of prik 'm er met naalden o.i.d op..dan kan je 'm er altijd nog afhalen..Davken schreef:ik wil er een patch opnaaienen omadt ik bezig ben aan een manequin
At the going down of the sun and in the morning,
We will remember them.
We will remember them.