Waarom is alles zoals het is ?

Algemene vragen over de Tweede Wereldoorlog; ook bedoeld voor ongeregistreerde forumbezoekers.
Plaats reactie
Arjen
Lid
Lid
Contacteer:

Bericht door Arjen »

ik denk dat de vraag bedoeld is om uit mensen te krijgen hoe ze zelf de dingen zien: "the truth is in the eye of the beholder" komt je misschien wel bekend voor.
dor aan jou te vragen waarom alles is zoals het is zul jij een beetje prijs moeten geven hoe de wereld door jouw ogen eruit ziet.
dus zal alle hulp die je ontvangt feitelijk averechts werken.
Meester Zhuang's repliek op de vraag om minister te worden:
"Scheer je weg! Ik geef er de voorkeur aan om in mijn modderpoel te blijven spelen, in plaats van me door een potentaat in het gareel te laten slaan! Nooit van mijn leven zal ik een ambt aanvaarden, Maar altijd fijn blijven doen waar ik zin in heb."
http://odeon.xs4all.nl/
thePiano
Lid
Contacteer:

Bericht door thePiano »

PPL schreef:Vragen -> Discussiëren
Ah sorry. Ik maakte maar wat grapjes omdat ik dacht dat vragen zoals deze (de zin van het leven?) niet erg relevant zijn voor een forum omtrent de WOI of II (ik ben nl. nog een beetje nieuw hier). Betekent dit dat je in deze rubriek over gelijk wat kan discussiëren?

(Persoonlijk zou ik een vraag zoals bvb 'Wat is de zin van oorlog' relevanter hebben gevonden voor dit forum.)
Nieuw op mijn website:
- Nieuwe Orde 10: Vlaams Blok veroordeeld. Het Arrest.
- Collaboratie 8: De DeVlag van Jef Van de Wiele.
Arjen
Lid
Lid
Contacteer:

Bericht door Arjen »

als je mensen kunt vinen om mee te discussieren dan mag alles...als het niet kwetsend is voor derden of als immoreel ofzo opgevat kan worden weet je wel...binnen redelijke perken enzo maar dat begrijp je vast wel.

overigens vind ik de zin van oorlog eerder onzin
:)
Meester Zhuang's repliek op de vraag om minister te worden:
"Scheer je weg! Ik geef er de voorkeur aan om in mijn modderpoel te blijven spelen, in plaats van me door een potentaat in het gareel te laten slaan! Nooit van mijn leven zal ik een ambt aanvaarden, Maar altijd fijn blijven doen waar ik zin in heb."
http://odeon.xs4all.nl/
Plaats reactie