Het gevoel op straat.. (Uit: Actueel/Neo Nazi's)

Algemene vragen over de Tweede Wereldoorlog; ook bedoeld voor ongeregistreerde forumbezoekers.
Gesloten
Seyffardt
Lid

Bericht door Seyffardt »

KevinP schreef:Ook wel leuk om te vermelden dat Cohen de ontwerper is van het huidige asielbeleid. Iets te makkelijk om nu gewoon "links" maar de schuld te geven.
Daar heb je je antwoord, Harro.
THOR
Lid

Bericht door THOR »

Harro schreef:Waarom krijg je een aanzuigende werking als je een pardon geeft aan de mensen die er nu, vanwege het falende beleid al jaren zijn, maar waarbij je duidelijk stelt dat dit een kwestie is van schoon schip maken en dat de regelgeving met onmiddelijke ingang streng is?

Hoe kan het regeringsbeleid niet de schuld zijn van - destijds - regeringspartij VVD maar wel van Groenlinks en SP - partijen die nimmer in de regering zaten?
Waarom krijg je een aanzuigende werking??
Heel simpel omdat een grote groep mensen word toegelaten.
Zulk nieuws verspreid zich snel over the globe.
En alleen het goede nieuws word buiten nederland gehoort.

Over het tweede,hoodzakelijk is links de schuldige,omdat die altijd maar weer dwars licht als er srengere maar rechtvaardige maatregelen aangekondigd worden.
Want onder progressief nederland is iedere vluchteling zielig en moet worden toegelaten,want dat is ook een verrijking voor ons nederland.
Want dit asiel vraagstuk is een bedrijfstak geworden,werk verschaffing dus.
En ook voor de rest van de wereld kijk ons eens humaan zijn.
Want 1 op de 500 is een echte vluchteling,als we dat nou deden 1 op de 500 toelaten over hoeveel mensen praten we dan?
Oja, kevinp klimt gelijk in de pen als er links word vermeld waarom?
Is links een raar woord of rust er een taboe op??
Een volk dat voor tirannen zwicht
zal méér dan lijf en goed verliezen;
dan dooft het licht...
KevinP
Lid
Contacteer:

Bericht door KevinP »

THOR schreef:Oja, kevinp klimt gelijk in de pen als er links word vermeld waarom?
Ik klim hier echt niet speciaal voor in de pen hoor. Het is namelijk al het zoveelste bericht dat ik hier vandaag plaats.

Het gaat mij erom dat ik me eraan stoor dat de schuld gemakkelijk op "links" geschoven wordt. Dan denk je volgens mij niet serieus genoeg na over de problemen. Bovendien vind ik het onzin, omdat de echte linkse partijen de afgelopen jaren niet in de regering hebben gezeten.
"Frisch auf mein Volk, die Flammenzeichen rauchen!"
Unser Volk steht im Aufbruch gegen die Verknechtung Europas durch den Nationalsozialismus, im neuen gläubigen Durchbruch von Freiheit und Ehre.
Harro
Lid
Lid

Bericht door Harro »

THOR schreef:Waarom krijg je een aanzuigende werking??
Heel simpel omdat een grote groep mensen word toegelaten.
Zulk nieuws verspreid zich snel over the globe.
En alleen het goede nieuws word buiten nederland gehoort.
Maar als de regels zo streng zijn dan maakt het toch niet uit hoeveel er daarna komen?
THOR schreef:Over het tweede,hoodzakelijk is links de schuldige,omdat die altijd maar weer dwars licht als er srengere maar rechtvaardige maatregelen aangekondigd worden.
Heb je voorbeelden van voorstellen en door welke partijen die geblokkeerd werden?
THOR schreef:Oja, kevinp klimt gelijk in de pen als er links word vermeld waarom?
Nee, maar hij geeft wel aan dat die linkse PvdA, schuldig aan het falen van zoveel strenge asielmaatregelen, via Cohen de auteur was van het strenge beleid dat Verdonk nu uitvoert.
De geschiedenis is het heden gezien door de toekomst - Godfried Bomans
"Wilders die weer wat uitkraait over criminele allochtonen: in zijn wereld is dat een pleonasme" - Alexander Pechtold
Seyffardt
Lid

Bericht door Seyffardt »

Harro schreef:
Nee, maar hij geeft wel aan dat die linkse PvdA, schuldig aan het falen van zoveel strenge asielmaatregelen, via Cohen de auteur was van het strenge beleid dat Verdonk nu uitvoert.
Die stoute meneer Cohen toch! En hoeveel stemmen hoopt de Partij Van De Asielzoekers hiermee weg te kapen van VVD zijde, die anders naar Rita Verdonk waren gegaan? De grenzen vervagen in de politiek; als men ergens winst vandaan denkt te halen, neemt men elkaars ideeën en standpunten over. Draaikonterij tot op het bot.
THOR
Lid

Bericht door THOR »

KevinP schreef:
Ik klim hier echt niet speciaal voor in de pen hoor. Het is namelijk al het zoveelste bericht dat ik hier vandaag plaats.

Het gaat mij erom dat ik me eraan stoor dat de schuld gemakkelijk op "links" geschoven wordt. Dan denk je volgens mij niet serieus genoeg na over de problemen. Bovendien vind ik het onzin, omdat de echte linkse partijen de afgelopen jaren niet in de regering hebben gezeten.
Het is heel simpel,de allochtoon,vluchteling,illegaal enz. zijn de troetelkinderen van progressief nederland.
En links is in de meerderheid,wat het aantal politieke partijen aangaat.
Ga maar na:PVDA,D66,GROENLINKS,SP en enkele kleine partijen.
En de linkse partijen liggen altijd dwars als er in hun ogen onpopulaire maatregelen worden genomen,inzake allochtoon vluchteling.
Het juiste beleid inzake allochtoon,vluchteling en illegalen kon en kan niet worden uitgevoerd omdat genoemde partijen altijd dwars liggen.
Tuurlijk de rechtse partijen hebben ook schuld maarja die werden en worden afgestopt door de linker zijde.
En daaruit kun je concluderen..........links is hoodzakelijk schuldig.
Het is gewoon een feit!
wat we nodig hebben is nog meer rechtse partijen in nederland.
dan dooft het licht...
THOR
Lid

Bericht door THOR »

En als wouter bos premier van ons land word,god verhoede het!!
Dan is dat dankzij de allochtonen.
Nou weet u ook waarom de linkerzijde altijd maar weer dwars licht inzake de allochtoon en vluchtelingen.
Laatst gewijzigd door THOR op 18 okt 2006, 19:42, 1 keer totaal gewijzigd.
dan dooft het licht...
Harro
Lid
Lid

Bericht door Harro »

Seyffardt, ik geef het op om überhaupt nog iets met jou te bediscussiëren. Het leidt tot helemaal niets. Stemmen trekken is totaal niet aan de orde in de vergelijking die Kevin maakte. Het dient enkel ter illustratie bij het "linkse pro-asielzoekersbeleid" waar Thor deze partij van beticht.
"Wilders die weer wat uitkraait over criminele allochtonen: in zijn wereld is dat een pleonasme" - Alexander Pechtold
Seyffardt
Lid

Bericht door Seyffardt »

Kevin en jij zitten wel erg op dezelfde stoel, Harro Het valt gewoon op! Zitten jullie misschien ook achter dezelfde pc? Wie zal het zeggen.
Enfin, je haalt voor de zoveelste keer bakzeil omdat de discussie blijkbaar niet in je voordeel verloopt. Jammer, volgende keer beter.
koos24
Lid

Bericht door koos24 »

KevinP schreef:

Als ik de partijprogramma's van alle partijen naast elkaar leg tref ik voornamelijk bij de "linkse" partijen een tolerant vluchtelingenstandpunt
aan.

Het strenge vluchtelingenbeleid is gewoon een roep uit de bevolking, kijk naar de populariteit van Rita Verdonk, een Pim Fortuyn en bij onze buren Vlaams Belang.
Mensen zetten via hun stembiljet de politieke koers uit van de regering.

Een groot deel van de bevolking heeft de buik meer dan vol van de diverse bevolkingsgroepen die door voorgaande regeringen zijn toegelaten en protesteren door steeds rechtser te gaan stemmen.
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
Harro
Lid
Lid

Bericht door Harro »

Hoezo bakzeil? Ik vraag je enkel bijdragen niet in een andere context te plaatsen.

Zelfde pc? Wat een gezwets. Maar iedere mod is vrij te controleren dat de IP's van twee computers in twee verschillende steden en waarschijnlijk ook twee verschillende providers zijn. Slaat je achterdocht naar allochtonen en links nu ook over op je vertrouwen in forumleden? :mrgreen:
Harro
Lid
Lid

Bericht door Harro »

koos24 schreef:Een groot deel van de bevolking heeft de buik meer dan vol van de diverse bevolkingsgroepen die door voorgaande regeringen zijn toegelaten en protesteren door steeds rechtser te gaan stemmen.
Dat Nederland en Vlaanderen steeds xenofober en racistischer worden werd al in andere topics duidelijk. De stembusstrijd laat overigens zien dat de scheidslijn links-rechts vrijwel 50-50 is dus die "roep uit de bevolking" is niet zo algemeen als jij het doet voorkomen.
KevinP
Lid
Contacteer:

Bericht door KevinP »

Harro schreef:Hoezo bakzeil? Ik vraag je enkel bijdragen niet in een andere context te plaatsen.

Zelfde pc? Wat een gezwets. Maar iedere mod is vrij te controleren dat de IP's van twee computers in twee verschillende steden en waarschijnlijk ook twee verschillende providers zijn. Slaat je achterdocht naar allochtonen en links nu ook over op je vertrouwen in forumleden? :mrgreen:
Niks is makkelijker om er dan maar gewoon een "links" complot van te maken. :)
"Frisch auf mein Volk, die Flammenzeichen rauchen!"
Unser Volk steht im Aufbruch gegen die Verknechtung Europas durch den Nationalsozialismus, im neuen gläubigen Durchbruch von Freiheit und Ehre.
Seyffardt
Lid

Bericht door Seyffardt »

Harro schreef:Hoezo bakzeil? Ik vraag je enkel bijdragen niet in een andere context te plaatsen.

Nee, je vraagt niets; je geeft het op, zeg je zelf:
Harro schreef:Seyffardt, ik geef het op om überhaupt nog iets met jou te bediscussiëren. Het leidt tot helemaal niets. Stemmen trekken is totaal niet aan de orde in de vergelijking die Kevin maakte. Het dient enkel ter illustratie bij het "linkse pro-asielzoekersbeleid" waar Thor deze partij van beticht.
Wel grappig om te zien hoe je meteen met IP's begint te schermen.
Harro
Lid
Lid

Bericht door Harro »

Waarom grappig? Wil je werkelijk beweren dat Kevin en Harro dezelfde persoon zijn? :?
Gesloten