Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Als hij niet genummerd is dan kunnen ze de onderdelen beginnen verwisselenhe, en als je zeker wil zijn dat hij origineel is moet je hem volledig opensmijten,.
Als hij niet nummergelijk is dan weet je toch niet of hij volledig origineel is
Davken schreef:Als hij niet genummerd is dan kunnen ze de onderdelen beginnen verwisselenhe, en als je zeker wil zijn dat hij origineel is moet je hem volledig opensmijten,.
Inderdaad.... Je leert al bij.....
Davken schreef:Als hij niet nummergelijk is dan weet je toch niet of hij volledig origineel is
Kheb op de beurs in Ursel ook een M1A1 carbine gezien van Inland voor 850 euro met zak om hem op te bergen en nog extra ammopouches met laders. Dit is toch redelijk goedkoop niet?
Steeds op zoek naar items gerelateerd aan Vilvoorde tijdens beide wereldoorlogen. Tevens gezocht: een losse schede voor de Belgische Mod. 16 bajonet.
paratrooper schreef:Kheb op de beurs in Ursel ook een M1A1 carbine gezien van Inland voor 850 euro met zak om hem op te bergen en nog extra ammopouches met laders. Dit is toch redelijk goedkoop niet?
Ja, maar hij was dan ook samengesteld uit vroege en late onderdelen
Ik heb hem ook nooit wille kopen hoor. Die prijs vond ik al zo laag. Waren het dan wel allemaal WW2 onderdelen want als je carbine nu beschadigd was in gevecht kan ik me inbeelden dat je de eerste de beste carbine neemt dat er ligt en dit vervangt of niet?
Steeds op zoek naar items gerelateerd aan Vilvoorde tijdens beide wereldoorlogen. Tevens gezocht: een losse schede voor de Belgische Mod. 16 bajonet.
Mij maakt het ook niet zoveel uit als het een demil is maar ik heb natuurlijk wel liever één waarbij alles nog dezelfde stukken zijn maar met een demil uit verschillende onderdelen is ook niet zo slecht als alle stukken WW2 origineel zijn.