Oorlogsgeluiden
-
- Lid
Oorlogsgeluiden
Reisverslag
Ik ben bezig een Power Point presentatie aan het maken over de oorlog van Normandié en zou graag wat oorlogsgeluiden willen ontvangen zoals geknetterd van geweren en kanonnen.
Wie kan mij daar mee helpen?
Het gene dat ik wel zoek. Zijn geluiden die in een film opgenomen zijn zoals men een dorp binnen valt of aanvalt en die op CD staan.
In ieder geval bedankt voor de moeite.
Ik ben bezig een Power Point presentatie aan het maken over de oorlog van Normandié en zou graag wat oorlogsgeluiden willen ontvangen zoals geknetterd van geweren en kanonnen.
Wie kan mij daar mee helpen?
Het gene dat ik wel zoek. Zijn geluiden die in een film opgenomen zijn zoals men een dorp binnen valt of aanvalt en die op CD staan.
In ieder geval bedankt voor de moeite.
- Michiel M.
- Lid
- Contacteer:
-
- Lid
http://www.youtube.com of google video en dan naar reenactment zoeken. Zitten paar filmpjes tussen met mooie schoten.
- Sjoerd
- Lid
Bericht van Dwayne verwijderd, gelieve geen links of tips in de richting van programma's waarmee je illegale items kan downloaden.
@ Topicstarter: Je kan een DVD van bijvoorbeeld Band of Brothers of Saving Private Ryan op je pc afspelen en dan met Windows Geluidrecorder oorlogsgeluiden opnemen. Deze sla je als .WAV bestand op je computer op, dan kan je ze onder je PowerPoint presentatie monteren.
@ Topicstarter: Je kan een DVD van bijvoorbeeld Band of Brothers of Saving Private Ryan op je pc afspelen en dan met Windows Geluidrecorder oorlogsgeluiden opnemen. Deze sla je als .WAV bestand op je computer op, dan kan je ze onder je PowerPoint presentatie monteren.
'The past is a source of knowledge, and the future is a source of hope. Love of the past implies faith in the future. '
Stephen E. Ambrose
Stephen E. Ambrose
- Mr Mojo Risin
- Lid
- Gegeven: 4 keer
- Ontvangen: 8 keer
- Tim Y.
- Lid
-
- Lid
Oorlogsgeluiden
Ik weet je niet of je MoH hebt? Daar kun je ook geluiden uit halen.
Wat betekend MoH kunt ge er meer uitleg overgeven
Bedankt op voorhand
Wat betekend MoH kunt ge er meer uitleg overgeven
Bedankt op voorhand
-
- Lid
- arneken
- Lid
- Contacteer:
-
- Lid
- Contacteer:
Een eerste hit op google:
http://www.shockwave-sound.com/sound-ef ... ounds.html
Daar staan een aantal korte geluidsfragmentjes, beluister ze zeker allemaal eens...
http://www.shockwave-sound.com/sound-ef ... ounds.html
Daar staan een aantal korte geluidsfragmentjes, beluister ze zeker allemaal eens...
Fort Eben-Emael - Ils se battaient pour notre liberté
Gids fort Eben-Emael
Gids fort Eben-Emael
- Sjoerd
- Lid
Topic Starter heeft dit topic geopend in augustus 2006, omdat hij een presentatie moest maken. Ik denk dat we er nu wel veilig vanuit kunnen gaan dat die presentatie inmiddels (bijna zeven maanden later) wel is geweest. Dit topic gaat nu dus op slot.
'The past is a source of knowledge, and the future is a source of hope. Love of the past implies faith in the future. '
Stephen E. Ambrose
Stephen E. Ambrose