Indymedia: hiv bestaat niet

Algemene vragen over de Tweede Wereldoorlog; ook bedoeld voor ongeregistreerde forumbezoekers.
Plaats reactie
Lucid
Lid

Indymedia: hiv bestaat niet

Bericht door Lucid »

Indymedia is een website dat volgens eigen zeggen een platform is voor het vrije woord. Helaas moet het vrije woord extreem links zijn, willen ze je bericht niet wissen.

Toen ik een keer een bericht had geplaatst waarin ik mededeelde dat ik geen medelijden had met Volkert van de Graaf, werd mijn mening gewist.
Mijn mening mocht niet geplaatst worden, maar wat mag wel geplaatst worden op dat internationaal bolwerk van extremisten?

"Hiv krijg je niet van seks, en aids is een mythe"
http://la.indymedia.org/news/2003/06/66 ... php#136831

Je zou ze toch wat! :mad:
The face of tyranny is always mild at first.
— Racine
Charly1975
Lid

Bericht door Charly1975 »

HIV / Aids een mythe volgens hen ?? Ach lekker onveilig en met iedereen blijven n**ken dan en wachten tot je de mythe krijgt.
We're fools to make war
On our brothers in arms

(Mark Knopfler/Dire Straits - Brothers in Arms)
Weidman
Lid

Bericht door Weidman »

Zuid-Afrika is een land waar een minister meent dat citroen de beste behandeling voor HIV / AIDS is, dat zegt geloof ik voldoende.

Groeten, Weidman
Lucid
Lid

Bericht door Lucid »

Weidman schreef:Zuid-Afrika is een land waar een minister meent dat citroen de beste behandeling voor HIV / AIDS is, dat zegt geloof ik voldoende.

Groeten, Weidman
We hebben het hier niet over Zuid-Afrika, maar ovcer een westers medium (!) genaamd Indymedia: een verzameling van extreem-linkse media. In Nederland kwam Indymedia in het nieuws omdat ze de gegevens van een doodsbedreiger van Wilders niet bekend wilden maken. Verder kwam de site in het nieuws omdat ze antisemitische berichten vaak laten staan. Het Meldpunt Discriminatie heeft ze hiervoor aangeklaagd. De AEL maakt gretig gebruik van het extreme platform. Vreemd genoeg zijn er genoeg normaal-linkse mensen die geen kritiek op Indymedia hebben. Dwars-leden (zeg maar de padvinderclub van Groenlinks) plaatsen ook schaamteloos berichtjes op de website.
The face of tyranny is always mild at first.
— Racine
Plaats reactie