Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
hallo
mijn leerkracht van geschiedenis was te weten gekomen dat ik wo2 verzamel en nu vroeg hij me om materiaal voor bij de les mee te nemen als documentatie
zou ik dit wel doen ?? wat vinden jullie van het voorstel van mijn leekracht gechiedenis??(de meeste dingen die ik heb zijn geen!! replica)
groeten
Ik zou het doen (en heb het in mijn schooltijd verschillende keren gedaan) maar pas nadat er er strikte afspraken zijn gemaakt....
Het kan niet de bedoeling zijn dat iedereen zomaar je (dure en waardevolle) items bepotelt. Stel je maar voor dat iemend je originele SS-helm op het hoofd zet of'm laat vallen...
Neem alleen originele items mee waarover je iets zinnigs kunt vertellen... Foto's uit de tijd die verwijzen naar het getoonde item zijn ook altijd interessant.
Ik maakte altijd een display en vertelde een verhaal bij elk item...Pas daarna konden degenen die het wilden de items individueel en onder supervisie bekijken...
Vraag ook naar de houding van de school inzake swastika's of andere emblemen (als je die al hebt...)
soldier schreef:hallo
mijn leerkracht van geschiedenis was te weten gekomen dat ik wo2 verzamel en nu vroeg hij me om materiaal voor bij de les mee te nemen als documentatie
zou ik dit wel doen ?? wat vinden jullie van het voorstel van mijn leekracht gechiedenis??(de meeste dingen die ik heb zijn geen!! replica)
groeten
Ga ik ook doen binnenkort
Mijn leraar heeft wel een tijdje werkende wapens verzameld
ok bedankt voor jullie opmerkingen
ik zal het ook gaan doen voor geschiedenis (goed idee van die display met verhaal)
maar ik ga natuurlijk oppassen met mijn orginele stukken (duitse m35 helm enz)
groeten
zou gewoon moeten kunnen lijkt me, maar zou wel even nadenken wat je meeneemt.
ik weet nog goed dat een klasgenootje toentertijd hetzelfde bedacht had, maar toen hij met een koffer vol nazi spul aan kwam, heeft hij daarna geen leuke schooltijd meer gehad!