de pedo-partij stopt nadat hun kabinet-ambities mislukken...

Algemene vragen over de Tweede Wereldoorlog; ook bedoeld voor ongeregistreerde forumbezoekers.
Plaats reactie
Reca
Lid

de pedo-partij stopt nadat hun kabinet-ambities mislukken...

Bericht door Reca »

Gisteren op Netwerk,

Het bestuur van de Pedo-partij heeft besloten ermee te stoppen (hun poging om een politieke partij te worden met zetels enz.) Ze hadden namelijk nog minder als 100 handtekeningen verzameld van de 512(??) die nodig zijn om een partij op te richten,..
Daarnaast kwam in de reportage van Netwerk nog naar voren dat bij een van de bestuursleden een baksteen door de ruit was gegaan (en meerdere van dergelijke acties)
Wat vinden we ervan?

mvg
rémy
----
Mike.H
Lid

Bericht door Mike.H »

Heb die reportage ook gezien!.

wat een zieke mensen zijn het toch he..

en ze hadden vijfhonderdzoveel handtekeningen nodig maar ze hadden er nog niet eens 100.. maar goed ook..
Go, tell the Spartans, stranger passing by,
That here, obedient to their laws, dead we lie. —
King Leonidas at Thermopylae
Harro
Lid
Lid

Bericht door Harro »

Waarmee weer bewezen is dat de enorme ophef over die partij onzinnig en voorbarig was. De democratie lost zoiets vanzelf op.
De geschiedenis is het heden gezien door de toekomst - Godfried Bomans
"Wilders die weer wat uitkraait over criminele allochtonen: in zijn wereld is dat een pleonasme" - Alexander Pechtold
Mike.H
Lid

Bericht door Mike.H »

Harro schreef:Waarmee weer bewezen is dat de enorme ophef over die partij onzinnig en voorbarig was. De democratie lost zoiets vanzelf op.
Wel grappig, dat dacht ik ook toen de uitzending was afgelopen..

maar tsja ik weet niet of dat 13-jarige jongetje wel bij die Van den Berg moet blijven :? hij zegt wel dat hij niets doet, maar tsja het zit wel in de aard van die mensen dat ze foute dingen met ze doen..
Go, tell the Spartans, stranger passing by,
That here, obedient to their laws, dead we lie. —
King Leonidas at Thermopylae
Harro
Lid
Lid

Bericht door Harro »

Mike.H schreef:maar tsja het zit wel in de aard van die mensen dat ze foute dingen met ze doen..
Een discussie over dat generaliserende vooroordeel hebben we op dit forum al gehad. Het is pertinent onjuist wat je zegt. Het zit in de aard van die mensen dat ze foute dingen met kinderen willen doen, dat wel. Maar van de mensen die dergelijke gevoelens hebben is het slechts een klein percentage die ook echt fouten dingen doen.
"Wilders die weer wat uitkraait over criminele allochtonen: in zijn wereld is dat een pleonasme" - Alexander Pechtold
MARKET GARDEN
Lid

Bericht door MARKET GARDEN »

Harro schreef:
Mike.H schreef:maar tsja het zit wel in de aard van die mensen dat ze foute dingen met ze doen..
Een discussie over dat generaliserende vooroordeel hebben we op dit forum al gehad. Het is pertinent onjuist wat je zegt. Het zit in de aard van die mensen dat ze foute dingen met kinderen willen doen, dat wel. Maar van de mensen die dergelijke gevoelens hebben is het slechts een klein percentage die ook echt fouten dingen doen.
Daar zeg je een waar ding.

Daarbij komt komt dat de democratie zijn werk niet echt heeft kunnen doen. Door een media hetze, o.a. door de partij pedo partij te noemen, zijn ze via de achterdeur afgegaan voor de stemmer zijn mening kon geven.
De waarheid komt met de jaren
vincent
Lid

Bericht door vincent »

Precies, gisteren weer een lekker subjectief artikel bij RTL Boulevard ipv hun exacte standpunten uitleggen. :roll:

Ik vind het ook erg laf van mensen dat ze bakstenen door de ramen van bestuursleden gooien, waar is dat nou in hemelsnaam voor nodig? Ga gewoon met ze in discussie, dan maken ze zichzelf al genoeg voor gek! :)
Ik heb er geen kracht meer voor
Harro
Lid
Lid

Bericht door Harro »

Gisteren bij NOVA die vrouwen gezien die met een aantal anderen een vermeende pedofiel terroriseren en ronduit voor de camera zeggen dat ze hem blijven terroriseren tot hij zelfmoord pleegt. De man moet nog voorkomen dus zijn schuld staat niet vast. Hij vraagt om politiebescherming maar krijgt die niet omdat hij zelf een verdachte is. Eens afwachten of daar ook kamervragen over worden gesteld zoals gisteren over "de gouden kooi", of dat dit gewoon onbestraft blijft.
MARKET GARDEN
Lid

Bericht door MARKET GARDEN »

Harro schreef:Gisteren bij NOVA die vrouwen gezien die met een aantal anderen een vermeende pedofiel terroriseren en ronduit voor de camera zeggen dat ze hem blijven terroriseren tot hij zelfmoord pleegt. De man moet nog voorkomen dus zijn schuld staat niet vast. Hij vraagt om politiebescherming maar krijgt die niet omdat hij zelf een verdachte is. Eens afwachten of daar ook kamervragen over worden gesteld zoals gisteren over "de gouden kooi", of dat dit gewoon onbestraft blijft.

Weer een punt!

We stormen weer op verkiezingen af en de 2e kamerleden willen zich weer profileren door populaire vragen te stellen.

Wie durft zijn nek uit te steken voor een vermeende pedofiel? Wie stapt naar voren om vragen te stellen als de ruiten van een bestuurslid van de PNVD worden ingegooid?!
Niemand! Nee natuurlijk niet want dan kan je je de woede op hals halen van Ruud de Wild op 538 en tja daar luistert de potentiële kiezer.
De waarheid komt met de jaren
Reca
Lid

Bericht door Reca »

Harro schreef:Gisteren bij NOVA die vrouwen gezien die met een aantal anderen een vermeende pedofiel terroriseren en ronduit voor de camera zeggen dat ze hem blijven terroriseren tot hij zelfmoord pleegt. De man moet nog voorkomen dus zijn schuld staat niet vast. Hij vraagt om politiebescherming maar krijgt die niet omdat hij zelf een verdachte is. Eens afwachten of daar ook kamervragen over worden gesteld zoals gisteren over "de gouden kooi", of dat dit gewoon onbestraft blijft.
Gisteren??
ik meen dat een week teru zoiets daar te zien was, maar dat kan natuurlijk weer om iemand anders gaan. De moeder en tante van het slachtoffertje....
Gaan deur aan deur (oftewel hebben we het hier over dezelfde mensen?)
Tja, je ziet hier inderdaad wel de subjectiviteit van Justitie, al zou ik zelf in zo'n geval ook niet sneller tot actie overgaan als dat dat vaak gebeurd bij misdaden zoals bijvoorbeeld ex-man die vrouw stalkt

Rémy
----
Harro
Lid
Lid

Bericht door Harro »

Gisteren waren die moeder en tante bij NOVA. Punt is dat ze een hetze voeren tegen iemand die (nog) niet veroordeeld is en voor de camera uitspreken dat de betreffende verdachte dood moet en dat ze net zolang doorgaan hem te terroriseren tot hij zelfmoord pleegt. In een rechtsstaat is dat niet te tolereren. Sowieso is het absurd dat iemand kennelijk vogelvrij is als hij verdacht wordt van een misdrijf. Verdacht dus geen veroordeling, zijn schuld staat niet vast. Schuldig of onschuldig, lynchmobs en haatcampagnes horen niet in de Nederlandse samenleving. Zou wat zijn als hem iets aangedaan wordt terwijl de politie hem geen bescherming wil geven.
wittmann
Lid

Bericht door wittmann »

beter dat ze zelf inzien dat ze beter kunnen stoppen,
dan het verbieden.
vind ik.
koos24
Lid

Bericht door koos24 »

wittmann schreef:beter dat ze zelf inzien dat ze beter kunnen stoppen,
dan het verbieden.
vind ik.
Hoe het precies zat weet ik niet meer maar er zijn mensen naar de rechter gegaan in een poging de PNVD te stoppen.

De rechter oordeelde dat er geen sprake is van strafbare feiten, de PNVD roept niet op om seks te hebben met minderjarige, nee de partij wil via de parlementaire weg de wet veranderen die het MOGELIJK maakt seks te hebben met minderjarigen.
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
Arjen
Lid
Lid
Contacteer:

Bericht door Arjen »

Harro schreef:Gisteren waren die moeder en tante bij NOVA. Punt is dat ze een hetze voeren tegen iemand die (nog) niet veroordeeld is en voor de camera uitspreken dat de betreffende verdachte dood moet en dat ze net zolang doorgaan hem te terroriseren tot hij zelfmoord pleegt. In een rechtsstaat is dat niet te tolereren. Sowieso is het absurd dat iemand kennelijk vogelvrij is als hij verdacht wordt van een misdrijf. Verdacht dus geen veroordeling, zijn schuld staat niet vast. Schuldig of onschuldig, lynchmobs en haatcampagnes horen niet in de Nederlandse samenleving. Zou wat zijn als hem iets aangedaan wordt terwijl de politie hem geen bescherming wil geven.
Dat is dan weer een negatief kantje van de democratie. Zolang de meerderheid het normaal vindt dat dit soort dingen gebeuren zal het blijven gebeuren. Helaas is het trieste feit dat zolang mensen zichzelf achter de meerderheid kunnen verstoppen ze nooit zichzelf onder ogen zullen komen.
Ik wilde ook gezegd hebben dat in een willekeurige andere staatsvorm deze mensen een andere schuilplaats gezocht zouden hebben en zichzelf daar dan op een volledig andere manier zouden hebben misdragen.
Meester Zhuang's repliek op de vraag om minister te worden:
"Scheer je weg! Ik geef er de voorkeur aan om in mijn modderpoel te blijven spelen, in plaats van me door een potentaat in het gareel te laten slaan! Nooit van mijn leven zal ik een ambt aanvaarden, Maar altijd fijn blijven doen waar ik zin in heb."
http://odeon.xs4all.nl/
Jasper J
Lid

Bericht door Jasper J »

Heel goed dat deze zieke geesten niet meedoen.
Ik heb de documentaire ook gezien,we kunnen wel spreken van zeer zieke mensen waar geen plaats voor is in ons bestel.

mvg
Aude Audenda
Plaats reactie