Hakenkruizen, erger je daar ook aan?
-
- Lid
Hakenkruizen, erger je daar ook aan?
Hallo allemaal,
Waar ik me de laatste tijd heel erg aan erger zijn de hakenkruizen en de jodensterren en allemaal leuzen over de joden enz. die ze bij mij op school hebben geschreven ( en dan op de wc's en de rokersplekken. )
Wie herkent dat?
Waar ik me de laatste tijd heel erg aan erger zijn de hakenkruizen en de jodensterren en allemaal leuzen over de joden enz. die ze bij mij op school hebben geschreven ( en dan op de wc's en de rokersplekken. )
Wie herkent dat?
Pamflettenverzamelaar: Vliegende Hollanders en de Wervelwind.
- Julian
- Lid
Ja, dat doen ze bij mij op school ook, maar gelukkig niet heel vaak.
Er staan een aantal hakenkruizen op de kluisjes, dat is alles
Maar bij m'n neef op school, is de hele school onder getekend met hakenkruizen, SS-runes en zulk soort dingen, maarja...het aantal neo-nazi's schijnt dan ook groter te zijn op het platteland...
Er staan een aantal hakenkruizen op de kluisjes, dat is alles

Maar bij m'n neef op school, is de hele school onder getekend met hakenkruizen, SS-runes en zulk soort dingen, maarja...het aantal neo-nazi's schijnt dan ook groter te zijn op het platteland...

- Darryl
- Lid
- Mr Mojo Risin
- Lid
- Gegeven: 4 keer
- Ontvangen: 8 keer
- Mike.H
- Lid
-
- Lid
-
- Lid
- Contacteer:
- Darryl
- Lid
Maar het wordt er wel neergekrast als nazi symbool...gamer0004 schreef:aan de hakenkruizen erger ik me niet, de rest komt niet voor bij ons... het hakenkruis is immers niet van oorsprong een nazi symbool, dus...
They shall not grow old, as we that are left grow old. Age shall not weary Them, not the years condemn.
At the going down of the Sun, and in the morning. We will remember them.
-
- Lid
-
- Lid
- Contacteer:
jep. maar nee, ik erger me niet aan het hakenkruis. ik erger me aan de idioten die het erin krassen.Darryl schreef:Maar het wordt er wel neergekrast als nazi symbool...gamer0004 schreef:aan de hakenkruizen erger ik me niet, de rest komt niet voor bij ons... het hakenkruis is immers niet van oorsprong een nazi symbool, dus...
- Darryl
- Lid
Ja, aan die idioten erg ik me ook. M'n scooter is ook een keer onder de hakenkruizen bespoten. Gelukkig kreeg ik de verf er nog van af, maar het ergste was om helemaal door de stad naar huis te rijden met een ''special painted'' scooter... 

They shall not grow old, as we that are left grow old. Age shall not weary Them, not the years condemn.
-
- Lid
Dat zal best ja, maar ik erger me aan de hakenkruizen zelf en natuurlijk ook die mensen die ''leuk'' denken te zijn om dat te doen.Darryl schreef:Ja, aan die idioten erg ik me ook. M'n scooter is ook een keer onder de hakenkruizen bespoten. Gelukkig kreeg ik de verf er nog van af, maar het ergste was om helemaal door de stad naar huis te rijden met een ''special painted'' scooter...
Pamflettenverzamelaar: Vliegende Hollanders en de Wervelwind.
- Alex
- Beste Signature 2007
Weet je ook wie en waarom ze het gedaan hebben?Darryl schreef:Ja, aan die idioten erg ik me ook. M'n scooter is ook een keer onder de hakenkruizen bespoten. Gelukkig kreeg ik de verf er nog van af, maar het ergste was om helemaal door de stad naar huis te rijden met een ''special painted'' scooter...
Alex
Retreat?!? We're just advancing in another direction..
- Darryl
- Lid
Nee, ik weet niet wie dat gedaan heeft. Er stond wel een groepje
mensen bij mijn scoot te wachten op de bus, maar die hadden heel toevallig niets gezien.
mensen bij mijn scoot te wachten op de bus, maar die hadden heel toevallig niets gezien.