Stoiber heft vinger tegen Islamisering
-
- Lid
Stoiber heft vinger tegen Islamisering
Voorzitter edmund stoiber van de CSU,de zuid-duitse zusterpartij van angela merkels CDU,heeft gisteren gewaarschuwd tegen de sluipende islamisering van duitsland.
Op het partijcongres in augsburg riep hij op de EU-toetredingsgesprekken met turkije per omgaand te stoppen.
Het mag niet zo ver komen dat moskeeen het gezicht van onze steden en dorpen bepalen.
Die worden sinds eeuwen bepaald door de kerken en dat moet ook zo blijven.
Dialoog tussen de culturen betekent niet dat men elkaar ergens halverwege ontmoet.
In duitsland geldt de grondwet en niet de sharia,aldus stoiber onder grote bijval van de ruim 1000 afgevaardigen.
Moslimmeisjes moeten worden beschermd tegen gedwongen huwelijken en moslims moeten extremisten in de eigen rijen meteen aan de politie melden,anders komt er volgens stoiber van de integratie niets terecht.
[/url]
** Edit dvaupell, Titel naar Hoofd- en kleine letters aangepast ***
BRON: de krant voor wakker nederland,oftewel de TELEGRAAF.
Date: 15-10-2006.
Op het partijcongres in augsburg riep hij op de EU-toetredingsgesprekken met turkije per omgaand te stoppen.
Het mag niet zo ver komen dat moskeeen het gezicht van onze steden en dorpen bepalen.
Die worden sinds eeuwen bepaald door de kerken en dat moet ook zo blijven.
Dialoog tussen de culturen betekent niet dat men elkaar ergens halverwege ontmoet.
In duitsland geldt de grondwet en niet de sharia,aldus stoiber onder grote bijval van de ruim 1000 afgevaardigen.
Moslimmeisjes moeten worden beschermd tegen gedwongen huwelijken en moslims moeten extremisten in de eigen rijen meteen aan de politie melden,anders komt er volgens stoiber van de integratie niets terecht.
[/url]
** Edit dvaupell, Titel naar Hoofd- en kleine letters aangepast ***
BRON: de krant voor wakker nederland,oftewel de TELEGRAAF.
Date: 15-10-2006.
Laatst gewijzigd door THOR op 16 okt 2006, 19:51, 1 keer totaal gewijzigd.
Een volk dat voor tirannen zwicht
zal méér dan lijf en goed verliezen;
dan dooft het licht...
zal méér dan lijf en goed verliezen;
dan dooft het licht...
- dvaupell
- Lid
- Contacteer:
-
- Lid
- Harro
- Lid
Zou Stoiber enig idee hebben hoeveel moslims in Duitsland voor of tegen de Sharia zijn of hoeveel extremisten daar überhaupt zijn? En snapt deze christelijke politicus (CSU) dat ze in Turkije al sinds Atatürk een strikte scheiding hanteren tussen religie en staat? Wat een debiel is die man toch. Een christelijke fundamentalist met populistische babbels.
De geschiedenis is het heden gezien door de toekomst - Godfried Bomans
"Wilders die weer wat uitkraait over criminele allochtonen: in zijn wereld is dat een pleonasme" - Alexander Pechtold
"Wilders die weer wat uitkraait over criminele allochtonen: in zijn wereld is dat een pleonasme" - Alexander Pechtold
- Seyffardt
- Lid
Dat mag dan zo zijn maar kan jij mij vertellen waar al die moskeeën voor Turken en Koerden dan vandaan komen en hoeveel Turks-christelijke kerken er in Duitsland zijn?Harro schreef:En snapt deze christelijke politicus (CSU) dat ze in Turkije al sinds Atatürk een strikte scheiding hanteren tussen religie en staat? Wat een debiel is die man toch.
- Harro
- Lid
Wat heeft dat met de toetreding van Turkije tot de EU temaken? Laat maar. Hier volgt weer een discussie met Seyffardt, Thor en de rest van de extreemrechtse kliek op dit forum. Geen zin in.
- Harro
- Lid
- koos24
- Lid
En nog belangrijker, wat zijn je bronnenSeyffardt schreef:Foei toch.....mij zo maar van rechts-extremisme beschuldigen. Hoe stigmatiserend. Hoe kom je daar bij? Heb je daar bewijzen voor?

Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
- Harro
- Lid
- Seyffardt
- Lid
Kijk eens hier, Harro. Ik heb niets te maken met die mensen die voor polarisatie, uitsluiting en deportatie zijn en nog minder met uitspraken van het niet nader aangeduide msn forumlid. Ik timmer je nogmaals met je eigen modus operandi om je oortjes: wáár haal je het vandaan dat ík tot extreem-rechts behoor? Kom nou niet met van die dooddoeners aan als "een forum vol"want dat slaat nergens op en dat weet je zelf ook wel.Harro schreef:Man Seyffardt, je geeft er weer een leuke draai aan. Het heeft niets temaken met niet tegen verlies kunnen of vals spelen maar alles met vermoeidheid. Moe om elke keer eindeloze discussies aan te gaan met een clubje extreemrechtsen die een nimmer aflatende stroom xenofoob populisme over dit forum uitbraken. Dat de meerderheid van de forumleden voor polarisatie, uitsluiting en zelfs deportatie is maakt niet dat ze gelijk hebben. Om Kevin te citeren: het is juist op een forum over WO2 een schande dat zoveel mensen zulke denkbeelden uitdragen. Dit is eerder aangedragen en dan krijg ik het verwijt dat je dat niet kunt vergelijken. Op msn zelfs een forumlid - hij weet zelf wie ik bedoel - die stelde dat het verschil is dat de joden het slachtoffer waren van een haatcampagne "maar de marokkanen zijn echt zo"! En maar schoppen tegen alles wat allochtoon is, en maar zeiken over de islam, en alles komt door links. En links dat is op dit forum iedereen die milder is dan Verdonk en Wilders. Dat ben ik zat en dat houdt in dat ik simpelweg zeg wat ik van jullie vind en verder niet in discussie ga want dat is bij jullie totale tijdverspilling. En wat jij daar verder van vindt zal mij verder een zorg zijn.
Bepaal jij hier eventjes dat alles wat niet in jouw straatje past, tot het extreem-rechtse gedachtengoed behoort? Realiseer je wel wat je daarmee insinueert? Pretendeer jij hier het geweten van Nederland te vertegenwoordigen? Ben je werkelijk moe van het discussiëren of ben je door je argumenten heen?
Dat je m.b.t. tot deze schandalige, uit de lucht geplukte beschuldiging nog niet tot de orde geroepen bent, bevreemt mij niet helemaal, maar ik kan je zeggen dat ik daar geen genoegen mee neem! Dit zou jou dus wel een zorg moeten zijn. Ik geef je nogmaals de kans je beschuldiging met steekhoudende argumenten te onderbouwen.
- Harro
- Lid
Ach, dan neem je er toch geen genoegen mee. Of mij dat een zorg moet zijn dat hangt van jou af. Nogmaals, lees er de oude discussies maar op na. Ik heb geen zin om hier nog energie in te steken. Ik beledig hier de internet screenname "Seyffardt" mee? Moet je waar dan ook mee aankomen: "ik noem mijzelf Seyffardt en nu noemt iemand mij extreemrechts". Moet je en passant nog even je verdediging van Mooyman en je visie op allochtonen meenemen. Geen mens die zal zeggen dat je onrecht wordt aangedaan 

- Seyffardt
- Lid
Ga jij ook zo met je leerlingen om, wanneer die in jou ogen fouten maken; 'het is fout omdat ik dat zeg en lees het daarom nog maar een keer na'? Daar hebben ze wat aan!
Nee, meneer Harro, onderbouw en beargumenteer nu maar eens waarom ik, zoals je stelt tot een extreem-rechtse kliek op dit forum behoor, of trek publiekelijk die beschuldiging in.
Nee, meneer Harro, onderbouw en beargumenteer nu maar eens waarom ik, zoals je stelt tot een extreem-rechtse kliek op dit forum behoor, of trek publiekelijk die beschuldiging in.
Laatst gewijzigd door Seyffardt op 19 okt 2006, 23:37, 1 keer totaal gewijzigd.