Nieuwe stemwijzer
-
- Lid
- Contacteer:
Nieuwe stemwijzer
De Stemwijzer voor de komende verkiezingen is vandaag online gezet. Even een onderzoekje naar de politieke geaardheid van mensen op dit forum. Welke politieke partij komt volgens de stemwijzer het meest overeen met jouw opvattingen? Let op: kies dus niet de partij op wie je gaat stemmen of zou willen stemmen, maar de partij die er in de Stemwijzer als hoogst uitkomt. Ook minderjarigen mogen natuurlijk gewoon hun stem in deze poll uitbrengen.
Stemwijzer.nl
Gezien de serieuze vraagstelling heb ik dit topic in het onderdeel discussieren geplaatst. Betekent wat mij betreft niet dat er meteen een discussie moet losbarsten over de uitslag van deze poll. Je hoeft de uitslag in dit topic niet aan anderen te verantwoorden.
Stemwijzer.nl
Gezien de serieuze vraagstelling heb ik dit topic in het onderdeel discussieren geplaatst. Betekent wat mij betreft niet dat er meteen een discussie moet losbarsten over de uitslag van deze poll. Je hoeft de uitslag in dit topic niet aan anderen te verantwoorden.
"Frisch auf mein Volk, die Flammenzeichen rauchen!"
Unser Volk steht im Aufbruch gegen die Verknechtung Europas durch den Nationalsozialismus, im neuen gläubigen Durchbruch von Freiheit und Ehre.
Unser Volk steht im Aufbruch gegen die Verknechtung Europas durch den Nationalsozialismus, im neuen gläubigen Durchbruch von Freiheit und Ehre.
-
- Lid
Ik ben een CDA'er, aldus de stemwijzer.
Ik heb mijn bericht even aangepast, dit is mijn volgorde van de partijen, ik ben erg tevreden de eerste 3 partijen zijn allemaal christelijk!!
CDA
SGP
ChristenUnie
Groep Wilders / Partij voor de Vrijheid
Fortuyn
VVD
SP
Partij voor de Dieren
Eén NL
GroenLinks
D66
PvdA
Ik heb mijn bericht even aangepast, dit is mijn volgorde van de partijen, ik ben erg tevreden de eerste 3 partijen zijn allemaal christelijk!!
CDA
SGP
ChristenUnie
Groep Wilders / Partij voor de Vrijheid
Fortuyn
VVD
SP
Partij voor de Dieren
Eén NL
GroenLinks
D66
PvdA
Laatst gewijzigd door rik3445 op 18 okt 2006, 16:22, 1 keer totaal gewijzigd.
Pamflettenverzamelaar: Vliegende Hollanders en de Wervelwind.
- Charly1975
- Lid
- Harro
- Lid
- Ajacied8989
- Lid
- Contacteer:
- Bigshot
- Lid
- Contacteer:
- Harro
- Lid
-
- Lid
- Contacteer:
Idem, maar vergeet als je wilt niet om deze uitslag ook nog even in de poll aan te geven.okke schreef:Groenlinks, zegt de stemwijzer. Ik weet niet of daar mijn stem wel heen gaat.

"Frisch auf mein Volk, die Flammenzeichen rauchen!"
- Bigshot
- Lid
- Contacteer:
Altijd fijn die inhoudelijke posts. Van zulk soort posts, daar worden we pas wijzer van!Seyffardt schreef:Leuk hoor...zo'n stemwijzer. Stem dit of dat maar wijzer word je er niet van. SGP????

Beste kinderen, jullie moeten later proberen de wereld zo mooi te maken als de gevallenen die voor jullie hadden willen maken! Prinses Wilhelmina (maart 1960)