Alle partijen verbeteren koopkracht...

Algemene vragen over de Tweede Wereldoorlog; ook bedoeld voor ongeregistreerde forumbezoekers.
Gesloten
Gebruikersavatar
Seyffardt
Lid
Berichten: 1010
Lid geworden op: 08 jan 2004, 16:58

Bericht door Seyffardt »

Harro schreef:Ja, draai je er maar weer uit. Feit blijft dat je het steeds verder moet zoeken. Eerst was je vast overtuiging dat het om Mocro rappers ging die met hun teksten de samenleving bedreigen. Vervolgens waren Fok! en Wikipedia onbetrouwbaar, na de NOS als bron gaat het opeens over de Marokkanen in de clip en moet je het hebben van de verknipte uitvlucht dat een auteur er "blank uitziet". Wat denk je nu? Dat Twan van Steenhoven een wit geschilderde Marokkaan is? Je bent de glibberigste aal uit het extreemrechtse kamp. Heil Wilders Seyffardt, leve de NSGWP. Bespaar me je pb's over de GEDAPO op dit forum.

Is er een moderator die mij even preventief wil bannen?
Zo...probeer je nu op de persoonlijke en beledigende toer te gaan? Mag hoor. Van opmerking over die GEDAPO (gedachtenpolitie) die er op dit forum heerst neem ik geen woord terug. Je mag die PB doorsturen naar de Mods.
779
Lid
Lid
Berichten: 3145
Lid geworden op: 31 aug 2004, 19:09

Bericht door 779 »

Hoezo sarcasme? Helaas vallen de Marokkanen die jij bedoeld onder de autochtonen...

779
Gebruikersavatar
Harro
Lid
Lid
Berichten: 4440
Lid geworden op: 03 nov 2004, 18:27

Bericht door Harro »

Ja ik ga op de persoonlijke toer. Dat moet je bekend voorkomen, je doet immers niet anders. Alleen weiger ik om je netter te behandelen dan je verdient.
De geschiedenis is het heden gezien door de toekomst - Godfried Bomans
"Wilders die weer wat uitkraait over criminele allochtonen: in zijn wereld is dat een pleonasme" - Alexander Pechtold
779
Lid
Lid
Berichten: 3145
Lid geworden op: 31 aug 2004, 19:09

Bericht door 779 »

Ik dacht dat een discussie o.a. inhoudt dat je elkaars meningen respecteert....

779
Gebruikersavatar
Harro
Lid
Lid
Berichten: 4440
Lid geworden op: 03 nov 2004, 18:27

Bericht door Harro »

Bob, zoek het lekker uit. Je gaat mijn woorden niet zo verdraaien dat het nu plotseling lijkt alsof ik hier het onderscheid maak.
De geschiedenis is het heden gezien door de toekomst - Godfried Bomans
"Wilders die weer wat uitkraait over criminele allochtonen: in zijn wereld is dat een pleonasme" - Alexander Pechtold
Gebruikersavatar
Seyffardt
Lid
Berichten: 1010
Lid geworden op: 08 jan 2004, 16:58

Bericht door Seyffardt »

779 schreef:
Seyffardt schreef:Voor mijn part, 779. Maar dan loop je de kans dat sommigen vergelijkingen gaan maken met de Arbeidsdienst van 'vroegah' :wink:
Hoe kan je nou 'een toekomst opbouwen' vergelijken met Adolf Hitler zijn praktijken?
779
Dat gebeurt aan de lopende band, 779. Zo hebben bepaalde elementen jarenlang de identificatieplicht weten tegen te houden.
Wanneer er iemand met het plan komt om jeugdige criminelen in werkkampen een heropvoeding te geven, loopt hij tegen mensen met bezwaren m.b.t. WO II aan.
779
Lid
Lid
Berichten: 3145
Lid geworden op: 31 aug 2004, 19:09

Bericht door 779 »

Hahhaa, jij draait het nu zo alsof ik discrimineer en jij niet... Net zoals D66 deed toen ze de regering verlieten... Je bent uit hetzelfde hout gesneden!

779
Gebruikersavatar
Harro
Lid
Lid
Berichten: 4440
Lid geworden op: 03 nov 2004, 18:27

Bericht door Harro »

779 schreef:Ik dacht dat een discussie o.a. inhoudt dat je elkaars meningen respecteert....

779
Noem je dit een discussie dan?
De geschiedenis is het heden gezien door de toekomst - Godfried Bomans
"Wilders die weer wat uitkraait over criminele allochtonen: in zijn wereld is dat een pleonasme" - Alexander Pechtold
Gebruikersavatar
Harro
Lid
Lid
Berichten: 4440
Lid geworden op: 03 nov 2004, 18:27

Bericht door Harro »

779 schreef:Hahhaa, jij draait het nu zo alsof ik discrimineer en jij niet... Net zoals D66 deed toen ze de regering verlieten... Je bent uit hetzelfde hout gesneden!

779
Ik discrimineer? Sorry 779, leuke poging maar ik reageer verder niet op achterlijke provocaties.
De geschiedenis is het heden gezien door de toekomst - Godfried Bomans
"Wilders die weer wat uitkraait over criminele allochtonen: in zijn wereld is dat een pleonasme" - Alexander Pechtold
Gebruikersavatar
Seyffardt
Lid
Berichten: 1010
Lid geworden op: 08 jan 2004, 16:58

Bericht door Seyffardt »

Harro gaat kennelijk op voor een vermelding in het Guinnessbook of Records; amper 2 dagen terug of hij heeft wéér bonje :lol:
779
Lid
Lid
Berichten: 3145
Lid geworden op: 31 aug 2004, 19:09

Bericht door 779 »

Bij anderen doe je het wel, maar als iemand anders het bij jou doet, ben je op de kast. Voor de rest ben je een aardige jongen, maar soms...

779
Gebruikersavatar
Harro
Lid
Lid
Berichten: 4440
Lid geworden op: 03 nov 2004, 18:27

Bericht door Harro »

Harro is het enkel zat dat zijn woorden verdraaid worden om een ruzie te ontlokken. Dat is namelijk niet iets dat ik "bij anderen" doe. En Harro had de moderators als gemeld dat hij een ban gaat uitlokken.
De geschiedenis is het heden gezien door de toekomst - Godfried Bomans
"Wilders die weer wat uitkraait over criminele allochtonen: in zijn wereld is dat een pleonasme" - Alexander Pechtold
779
Lid
Lid
Berichten: 3145
Lid geworden op: 31 aug 2004, 19:09

Bericht door 779 »

Ja, aan wie zou dat nou liggen Harro. Je wordt niet voor niets gebanned!!!

779
Gebruikersavatar
Seyffardt
Lid
Berichten: 1010
Lid geworden op: 08 jan 2004, 16:58

Bericht door Seyffardt »

Harro schreef:Ja ik ga op de persoonlijke toer. Dat moet je bekend voorkomen, je doet immers niet anders. Alleen weiger ik om je netter te behandelen dan je verdient.
En daarbij bepaal jíj wat ik verdien? :lol:
Gebruikersavatar
Harro
Lid
Lid
Berichten: 4440
Lid geworden op: 03 nov 2004, 18:27

Bericht door Harro »

Klopt, hou je aan die simplistische gedachte maar vast Bob. Je kunt niet beter.
De geschiedenis is het heden gezien door de toekomst - Godfried Bomans
"Wilders die weer wat uitkraait over criminele allochtonen: in zijn wereld is dat een pleonasme" - Alexander Pechtold
Gesloten