Integratie (Afgesplitst topic suikerfeest)
-
- Lid
Bush mag volgens die wet idd Nederland aanvallen, maar aangezien Bush 2 hersencellen heeft is hij vergeten te vermelden dat Nederland terug kan vallen op de NAVO troepen mocht Nederland, door welk land dan ook, worden aangevallen.
Pechtold moet zich niet bezighouden met het bekritiseren van andere presidenten, maar zich richten op Nederland. Daar stemmen we voor.
Daarom ook het feit dat D66 0 zetels heeft in de peilingen. En maar 1 aanhager genaamd Harro.
779
Pechtold moet zich niet bezighouden met het bekritiseren van andere presidenten, maar zich richten op Nederland. Daar stemmen we voor.
Daarom ook het feit dat D66 0 zetels heeft in de peilingen. En maar 1 aanhager genaamd Harro.
779
- Mike.H
- Lid
Jemig Harro in wat voor waanbeeldwereld leef jij? Waarom zou Amerika Nederland willen aanvallenHarro schreef:Bedoel je de president van het land dat twee jaar geleden speciaal een wet aangenomen heeft waarin staat dat het souvereine navo-partner Nederland mag aanvallen als er een Amerikaan gevangen zit in Scheveningen? Dezelfde president die niet weet hoe hij zich uit alle oorlogen moet redden waarin hij zijn land heeft gestort?
Maar nee, ik heb het over D66 die door de VVD en de CDA keihard is voorgelogen om een kabinet te formeren om daarna alles beloften van hun coalitiepartners te zien smelten in de zon.

Go, tell the Spartans, stranger passing by,
That here, obedient to their laws, dead we lie. —
King Leonidas at Thermopylae
- Mike.H
- Lid
779 schreef:Bush mag volgens die wet idd Nederland aanvallen, maar aangezien Bush 2 hersencellen heeft is hij vergeten te vermelden dat Nederland terug kan vallen op de NAVO troepen mocht Nederland, door welk land dan ook, worden aangevallen.
779
En tegenpool Wilder 10 dacht ik..?
- Harro
- Lid
Uruzgan? Je, waar het volgens jou zo goed gaat. Het was Boris Ditrich die tegen de missie was omdat de combinatie vechten tegen de Taliban en opbouwen van het land niet werkt. Daar wees hij nog speciaal op bij zijn aftreden. Hij blijkt volledig gelijk te hebben gekregen.
De geschiedenis is het heden gezien door de toekomst - Godfried Bomans
"Wilders die weer wat uitkraait over criminele allochtonen: in zijn wereld is dat een pleonasme" - Alexander Pechtold
"Wilders die weer wat uitkraait over criminele allochtonen: in zijn wereld is dat een pleonasme" - Alexander Pechtold
- Mike.H
- Lid
ik had toch ook niets tegen Pechtold.. ---> D-66 had ik het over
En waarom werkt het niet..? je krijgt zeker alleen maar beelden van AMERIKAANSE doden te zien.. weet niet, maar volgens mij zijn er weinig Nederlanders gesneuveld.. hinder in hun werk word opgelost met het sturen van extra soldaten.
Maar beste mensen ik moet echt gaan nu ik ben al te laat en neem je dit als smoesje om hier goedkoop weg te komen dan doe je dat maar
En waarom werkt het niet..? je krijgt zeker alleen maar beelden van AMERIKAANSE doden te zien.. weet niet, maar volgens mij zijn er weinig Nederlanders gesneuveld.. hinder in hun werk word opgelost met het sturen van extra soldaten.
Maar beste mensen ik moet echt gaan nu ik ben al te laat en neem je dit als smoesje om hier goedkoop weg te komen dan doe je dat maar

-
- Lid
Wees blij dat wij de guts hebben om te 'vechten' voor een ander. Bij ons is vrijheid vanzelfsprekend, geld niet voor iedereen. Egoist!Harro schreef:Uruzgan? Je, waar het volgens jou zo goed gaat. Het was Boris Ditrich die tegen de missie was omdat de combinatie vechten tegen de Taliban en opbouwen van het land niet werkt. Daar wees hij nog speciaal op bij zijn aftreden. Hij blijkt volledig gelijk te hebben gekregen.
779
Laatst gewijzigd door 779 op 03 nov 2006, 20:44, 1 keer totaal gewijzigd.
- Mike.H
- Lid
I totally agree.779 schreef:Wees blij dat wij de guts hebben om te 'vechten' voor een ander. Bij ons is vrijheid vanzelfsprekend, geld niet voor iedereen. Egoistist!Harro schreef:Uruzgan? Je, waar het volgens jou zo goed gaat. Het was Boris Ditrich die tegen de missie was omdat de combinatie vechten tegen de Taliban en opbouwen van het land niet werkt. Daar wees hij nog speciaal op bij zijn aftreden. Hij blijkt volledig gelijk te hebben gekregen.
779
- Harro
- Lid
Bij ons is vrijheid vanzelfsprekend tenzij je asielzoeker bent en het land uit moet. Dan verdwijn je, ongeacht je leeftijd en ongeacht het feit dat je geen misdadiger bent, voor lange tijd de gevangenis in.
- Ajacied8989
- Lid
- Contacteer:
Misschien omdat er meer Amerikanen zijn, er langer zijn en misschien er ook meer doet?Mike.H schreef:ik had toch ook niets tegen Pechtold.. ---> D-66 had ik het over
Goddam it, you'll never get the Purple Heart hiding in a foxhole! Follow me! - Captain Henry P. Jim Crowe
- Mike.H
- Lid
ja tuurlijk verdraai wat er gezegd word..Harro schreef:Bij ons is vrijheid vanzelfsprekend tenzij je asielzoeker bent en het land uit moet. Dan verdwijn je, ongeacht je leeftijd en ongeacht het feit dat je geen misdadiger bent, voor lange tijd de gevangenis in.
sterkte bob.
- Harro
- Lid
Mike en Bob, hebben jullie überhaupt gelezen wat ik eerder in dit topic postte over de situatie in Uruzgan? Als je werkelijk denkt dat de Nederlanders het daar goed doen dan zit er een steekje los.
Bij ons is vrijheid overigens ook niet zo vanzelfsprekend als je in de bijstand zit, naar de voedselbank moet of - iets anders - als je graag een moskee wil bouwen.
Bij ons is vrijheid overigens ook niet zo vanzelfsprekend als je in de bijstand zit, naar de voedselbank moet of - iets anders - als je graag een moskee wil bouwen.
-
- Lid
Er worden nog steeds Moskeeen gebouwd, er zijn er in iedere gemeenten een aantal. En mensen die naar de voedselbank moeten doen in de meeste gevallen iets verkeerds... Bijvoorbeeld zij geven teveel geld uit aan sigaretten en/of alcohol óf zij weten de weg niet te vinden om extra bijstand aan te vragen óf zij zijn te lui om te werken óf ze denken zoals Harro.
779
779
- Ajacied8989
- Lid
- Contacteer:
Ik denk dat je de moskeeën vooral vind in de grotere steden.779 schreef:Er worden nog steeds Moskeeen gebouwd, er zijn er in iedere gemeenten een aantal. En mensen die naar de voedselbank moeten doen in de meeste gevallen iets verkeerds... Bijvoorbeeld zij geven teveel geld uit aan sigaretten en/of alcohol óf zij weten de weg niet te vinden om extra bijstand aan te vragen óf zij zijn te lui om te werken óf ze denken zoals Harro.
779
Goddam it, you'll never get the Purple Heart hiding in a foxhole! Follow me! - Captain Henry P. Jim Crowe
- Harro
- Lid
Dat zeg ik: als je een beter leven wil, de uitzichtloze armoede wil ontsnappen, dan krijg je daar van de Nederlanders de ruimte niet voor.779 schreef:Als je asielzoeker bent om economische redenen (zo'n 90% van alle aanvragen) heb je idd geen recht om hier te verblijven Harro.
779
Vertel mij eens Mike en 779, in Uruzgan waar het zo goed gaat: hoe komt het dat de stamhoofden zich daar wanhopig afvragen waarom de Nederlanders zo obsessief scholen bouwen terwijl iedere Afghaan die les wil geven in die scholen binnen een week de keel wordt doorgesneden? Dittrich voorvoelde precies die zere plek, dat een gevechtsmissie tegen de Taliban en een humanitaire missie voor de bevolking niet samengaan... en werd uitgelachen. Inmiddels gaf de Britse bevelhebber toe dat de Taliban meer aanhangers heeft dan ooit en meer gebieden in handen heeft dan twee jaar geleden.