Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Anonymous schreef:Toevallig ben ik op de plaats van het kamp gaan wandellen (ik woon in Antwerpen ) het licht er vol tentstokken heb er ook een duitse veldfles gevonden en een schoen US gamel veel jerrycans en nog veel van die dingen. echt geweldig!!!
Nu ken ik toch enkele mensen die het privilege hebben om met de metaaldetector te gaan zoeken op de locatie van Tophat. Ofwel zijn ze blind ofwel zoeken ze niet zo goed maar zij hebben enkel een dogtag & een colaflesje gevonden.
Anonymous schreef:Toevallig ben ik op de plaats van het kamp gaan wandellen (ik woon in Antwerpen ) het licht er vol tentstokken heb er ook een duitse veldfles gevonden en een schoen US gamel veel jerrycans en nog veel van die dingen. echt geweldig!!!
Nu ken ik toch enkele mensen die het privilege hebben om met de metaaldetector te gaan zoeken op de locatie van Tophat. Ofwel zijn ze blind ofwel zoeken ze niet zo goed maar zij hebben enkel een dogtag & een colaflesje gevonden.
Klopt,
Ben er ook al vaak geweest en met verschillende mensen gesproken.
Een man die een maand lang niets anders gedaan heeft dan met de detector gezocht had nog maar een bescheiden colectie dus waarom zou je het zo vinden?
Ik wil wel eens foto's zien!!! En met hem wil ik mee gaan wandelen :p.
Een kennis van me heeft er ook een paar keer gezocht in dat bos.Vele leuke vondsten evonden zo als een revolver en veldflessen en heel veel flesjes en persoonlijk spul.