Wie loste het fatale schot op Kennedy ?

Algemene vragen over de Tweede Wereldoorlog; ook bedoeld voor ongeregistreerde forumbezoekers.
Gesloten

Wie loste het laatste schot ? de headschot

James Files
1
20%
CIA agent
3
60%
Huurmoordenaar
1
20%

Totaal aantal stemmen: 5

kodiakbeer
Lid

Wie loste het fatale schot op Kennedy ?

Bericht door kodiakbeer »

James Files,zoals de Nederlander Wim Dankbaar het beweert, te zien in een onlangs uitgebrachte Docu.
Of toch een allang ook vermoorde CIA Agent wat de meeste Amerikanen
denken.
Dodo
Lid

Bericht door Dodo »

En wat met meneer Oswald? Hij was ook een verdachte in de moordzaak, en is uiteindelijk zélf vermoord...
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route"
The Lorraine offensive 1944
kodiakbeer
Lid

Dodo schreef:En wat met meneer Oswald? Hij was ook een verdachte in de moordzaak, en is uiteindelijk zélf vermoord...
Als er EEN iemand is die niet geschoten heeft is dat Lee Harvey Oswald
Hij was wel het offerlam,en wist dat ie er ingeluisd was.
James Files is voor mij toch onwaarschijnlijk ,ik ga al Twintig jaar voor
De Batchman theorie,zie Jim Garrison en Garry Mack
Volgens velen het geniale plan
Dodo
Lid

Bericht door Dodo »

kodiakbeer schreef:
Dodo schreef:En wat met meneer Oswald? Hij was ook een verdachte in de moordzaak, en is uiteindelijk zélf vermoord...
Oh, oke..
Tja, ik heb mij nooit echt verdiept in de zaak dus ik kan geen goede mening geven. Het is voor mij iets teveel met allerlei conspiracy verhalen omringd...
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route"
The Lorraine offensive 1944
kodiakbeer
Lid

Dodo schreef:
kodiakbeer schreef:
Oh, oke..
Tja, ik heb mij nooit echt verdiept in de zaak dus ik kan geen goede mening geven. Het is voor mij iets teveel met allerlei conspiracy verhalen omringd...
Er is zoveel over te doen genoeg om helemaal maf te worden
Sommigen ,waaronder ik een beetje, weten meer van de dag dat JFK
werd vermoord , dan van gisteren,da,s wellicht ook niet echt goed voor je.
http://www.jfkmurdersolved.com/index1.htm
Deze is wel aardig om even in te zien
Goof
Lid

Bericht door Goof »

Ik blijf erbij dat het Martin Luther King was, die later ook vermoord werd. Alleen was hij vermomd als de paus van Rome :wink:
Wie uit de geschiedenis niets leert moet dulden dat deze zich steeds herhaalt.
Bigshot
Lid
Contacteer:

Bericht door Bigshot »

Ik heb hier thuis in een boek ook nog een theorie van de Mossad liggen. Heb ik een jaar of 6 terug gelezen. Aangezien het niet echt mijn interessegebied is, heb ik één en ander weer naast me neergelegd. Misschien dat ik het boek weer pak om de theorie te lezen, maar ik beloof niets.
Beste kinderen, jullie moeten later proberen de wereld zo mooi te maken als de gevallenen die voor jullie hadden willen maken! Prinses Wilhelmina (maart 1960)
kodiakbeer
Lid

Bigshot schreef:Ik heb hier thuis in een boek ook nog een theorie van de Mossad liggen. Heb ik een jaar of 6 terug gelezen. Aangezien het niet echt mijn interessegebied is, heb ik één en ander weer naast me neergelegd. Misschien dat ik het boek weer pak om de theorie te lezen, maar ik beloof niets.
Ik ken veel Scenario,s die van de Mossad echter niet.
Maar dat is nu juist het boeiende,een leek heeft in deze zaak een
betere blik dan mensen zoals ik, die al te veel informatie hebben.

Het wie is altijd zo belangrijk geweest,dat het waarom,wat veel belangrijker is,bijna vergeten word.
Bigshot
Lid
Contacteer:

Bericht door Bigshot »

Als je echt geïnteresseerd bent, moet je jouw adres maar even PM'en, dan stuur ik het boek op korte termijn naar je toe...

Om te lenen uiteraard...
Beste kinderen, jullie moeten later proberen de wereld zo mooi te maken als de gevallenen die voor jullie hadden willen maken! Prinses Wilhelmina (maart 1960)
kodiakbeer
Lid

Bigshot schreef:Als je echt geïnteresseerd bent, moet je jouw adres maar even PM'en, dan stuur ik het boek op korte termijn naar je toe...

Om te lenen uiteraard...
Dank je Ik geef wel een gil.
Jij gaat ook voor een CIA agent zie ik,ik ben daar ook bijna helemaal zeker van.
Toch is dit stukje uit de Zapruder film zeer beangstigend,FRAME 13 14 en 15 James Files schoot vanaf the knoll, van voren dus op Kennedy FRAME 15, beweert ie.bijna, op hetzelfde moment schiet z,n maatje vanachter op Kennedy FRAME 13 beide moeten volgens Files hebben gedacht ; nu of nooit anders raken we Jacky. Klinkt plausible maar toch.

http://www.jfkmurdersolved.com/headshot.htm

Er zijn zoveel theorien maar een als Agent vermomde hitman is op zich geniaal.

http://www.thirdworldtraveler.com/CIA/W ... d_JFK.html
Bigshot
Lid
Contacteer:

Bericht door Bigshot »

Did the Bushes help to kill JFK?
If nothing else, these pages will show the reader the following:

- Although he does not recall when asked, George (Herbert Walker) Bush was in Dallas the day JFK was assassinated.

- Bush lies about the fact that he was a high-ranking CIA official at the time of JFK's death.

- Bush allowed the escape of a convicted terrorist from prison to go to work for him as an undercover CIA asset in Iran-Contra.

- Bush has released another convicted terrorist.

- Both these terrorists were present on Dealey Plaza on 11/22/1963.

- Both these terrorists were convicted for killing 73 people by blowing up an airliner.

- Bush is personal friends with a close associate of these convicted terrorists, who was also a participant in Iran Contra.

- Bush has taken a leading role as CIA official in structuring/organizing these terrorists in effective organizations.

Shall we say: "Only in America, the land of unlimited opportunities"?
Wat vinden we hiervan?
kodiakbeer
Lid

Bigshot schreef:
Did the Bushes help to kill JFK?
If nothing else, these pages will show the reader the following:

- Although he does not recall when asked, George (Herbert Walker) Bush was in Dallas the day JFK was assassinated.

- Bush lies about the fact that he was a high-ranking CIA official at the time of JFK's death.

- Bush allowed the escape of a convicted terrorist from prison to go to work for him as an undercover CIA asset in Iran-Contra.

- Bush has released another convicted terrorist.

- Both these terrorists were present on Dealey Plaza on 11/22/1963.

- Both these terrorists were convicted for killing 73 people by blowing up an airliner.

- Bush is personal friends with a close associate of these convicted terrorists, who was also a participant in Iran Contra.

- Bush has taken a leading role as CIA official in structuring/organizing these terrorists in effective organizations.

Shall we say: "Only in America, the land of unlimited opportunities"?
Wat vinden we hiervan?
Ik ken hier het nodige van, maar iets dergelijks word ook van Nixon en Johnson verteld,Wat is waarheid ?
Allen Dulles voormalig CIA chef is waarschijnlijk wel de meest schuldige
Hoge pief die werkelijk bijna alles moet hebben geweten,meer nog dan
Hoover.
Bigshot
Lid
Contacteer:

Bericht door Bigshot »

Ik zie eigenlijk niet in waarom Hoover minder zou weten...

http://www.aarclibrary.org/publib/jfk/wc/contents.htm

Misschien interessant om te downloaden, de reports van de Warren Commissie over de moord op John F. Kennedy.
Seyffardt
Lid

Bericht door Seyffardt »

Eén ding staat vast; Holleeder heeft er dit keer niks mee te maken gehad :lol:
"Dat ick zal wederkeeren in mijnen Regiment"
Goof
Lid

Bericht door Goof »

Seyffardt schreef:Eén ding staat vast; Holleeder heeft er dit keer niks mee te maken gehad :lol:
Dat weet ik nog niet zo zeker. Volgens mij had Holleeder wel degelijk onroerend-goedbelangen daar in Arkansas. Hij had ook veel vrienden in netwerken die tegen Kennedy waren. Ook was hij katholiek. Het zou me niks verwonderen als Holleeder de Paus zou hebben aangezet om Kennedy te laten vermoorden!
Wie uit de geschiedenis niets leert moet dulden dat deze zich steeds herhaalt.
Gesloten