Mening oorlogsgames

Algemene vragen over de Tweede Wereldoorlog; ook bedoeld voor ongeregistreerde forumbezoekers.

Wat is de beste wargame

Brothers in Arms
28
31%
Call of Duty
50
56%
Battelfield 1942
11
12%
 
Totaal aantal stemmen: 89

Gebruikersavatar
King tiger
Lid
Berichten: 936
Lid geworden op: 20 aug 2006, 21:10
Contacteer:

Bericht door King tiger »

battle of the Bulge schreef:Is er een spel over het ardennenoffensief of het hürtgenwald??
Ja, er bestaat iets van "Ardennes 1944". Ik weet wel niet of het RPG of First person shooter is.
Belgische militaria gezocht van 1935 - 1940

http://denbelgischepiot.jimdo.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikersavatar
battle of the Bulge
Lid
Berichten: 206
Lid geworden op: 21 feb 2007, 17:36
Locatie: SITTARD

Bericht door battle of the Bulge »

Bedankt iedereen ik zal eens kijken :D
Saint Vith en Hürtgen: dat was de druppel die de Bloody Bucket deed overlopen.
Raoul
Lid
Berichten: 4
Lid geworden op: 06 dec 2006, 16:46

Bericht door Raoul »

Ik ben zware call of duty fan hehe :)
WW2-Fan
Gebruikersavatar
King tiger
Lid
Berichten: 936
Lid geworden op: 20 aug 2006, 21:10
Contacteer:

Bericht door King tiger »

Raoul schreef:Ik ben zware call of duty fan hehe :)
Wie niet :wink: :P
Belgische militaria gezocht van 1935 - 1940

http://denbelgischepiot.jimdo.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikersavatar
Bart V
Lid
Berichten: 533
Lid geworden op: 06 apr 2007, 21:26
Locatie: Antwerpen

Bericht door Bart V »

Waar staat Medal of Honor? Dit was wel de 1ste en beste WO Game
“Sweat saves blood, blood saves lives, and brains saves both.” ~ Erwin Rommel
Gebruikersavatar
King tiger
Lid
Berichten: 936
Lid geworden op: 20 aug 2006, 21:10
Contacteer:

Bericht door King tiger »

Ik weet dat ik hem vergeten ben (srry daarvoor). Maar welke MOH vond je het best want de tussenversies vind ik persoonlijk vrij slecht.
Belgische militaria gezocht van 1935 - 1940

http://denbelgischepiot.jimdo.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
sgt mitchell
Lid
Berichten: 51
Lid geworden op: 22 apr 2007, 19:59
Locatie: den haag

Bericht door sgt mitchell »

King tiger schreef:Ik weet dat ik hem vergeten ben (srry daarvoor). Maar welke MOH vond je het best want de tussenversies vind ik persoonlijk vrij slecht.
Ik vind bijna elke medal of honor.Slecht ik vind het leluike spelen.En het is niet realistis.
Gebruikersavatar
arneken
Lid
Berichten: 769
Lid geworden op: 02 mar 2007, 20:28
Locatie: wevelgem
Contacteer:

Bericht door arneken »

persoonlijk speel ik graag medal of honor. oké het realisme van die missies zijn misschien laag, maar het is gewoon first person moffen en jappen afknallen zonder echt veel te denken.ik heb ook al bia gespeeld en ik vond het te veel denken. je meot rekening houden met je squad en ze in leven houden. dat maakt het ,vind ik, iets minder leuk. je kan er niet gewoon op af gaan want je moet eerst nog cover vinden voor je squad.

ik moet zeggen european assualt vind ik nog het beste van allemaal van de moh's.
Ik vind bijna elke medal of honor.Slecht ik vind het leluike spelen.En het is niet realistis
mag ik ook vragen waarom?
it's not how many you write but what you write in the books of history
Gebruikersavatar
King tiger
Lid
Berichten: 936
Lid geworden op: 20 aug 2006, 21:10
Contacteer:

Bericht door King tiger »

Ik vind european, pacific en allied assualt aanvaardbaar. De "tussengames" zoals rising sun en frontline zjn volgens mij er gewoon slappe aftreksels van.
Belgische militaria gezocht van 1935 - 1940

http://denbelgischepiot.jimdo.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikersavatar
Dodo
Lid
Berichten: 6247
Lid geworden op: 20 jun 2004, 11:52
Locatie: Den Haag

Bericht door Dodo »

sgt mitchell schreef:
King tiger schreef:Ik weet dat ik hem vergeten ben (srry daarvoor). Maar welke MOH vond je het best want de tussenversies vind ik persoonlijk vrij slecht.
Ik vind bijna elke medal of honor.Slecht ik vind het leluike spelen.En het is niet realistis.
Vind je het gek, toen Medal of Honor uitkwam lag jij nog in de luiers. Medal of Honor was de doorbraak in de WO2-shooters. CoD en BIA zijn de zonen van MoH. Nee, voor mij blijft MoH toch écht de beste shooter. Gewoon de allerbeste gameplay, voor mij is het realisme toch wat minder belangrijk, zolang ik maar plezier heb. :)
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route"
The Lorraine offensive 1944
Gebruikersavatar
arneken
Lid
Berichten: 769
Lid geworden op: 02 mar 2007, 20:28
Locatie: wevelgem
Contacteer:

Bericht door arneken »

King tiger schreef:Ik vind european, pacific en allied assualt aanvaardbaar. De "tussengames" zoals rising sun en frontline zjn volgens mij er gewoon slappe aftreksels van.
rising sun was eerder dan pacific assualt. eigenlijk is pacific een aftreksel van rising sun maar gewoon verder (en inderdaad beter) uitgewerkt.
Dodo schreef:
sgt mitchell schreef:
King tiger schreef:Ik weet dat ik hem vergeten ben (srry daarvoor). Maar welke MOH vond je het best want de tussenversies vind ik persoonlijk vrij slecht.
Ik vind bijna elke medal of honor.Slecht ik vind het leluike spelen.En het is niet realistis.
Vind je het gek, toen Medal of Honor uitkwam lag jij nog in de luiers. Medal of Honor was de doorbraak in de WO2-shooters. CoD en BIA zijn de zonen van MoH. Nee, voor mij blijft MoH toch écht de beste shooter. Gewoon de allerbeste gameplay, voor mij is het realisme toch wat minder belangrijk, zolang ik maar plezier heb. :)
kan het zelf niet beter zeggen.
it's not how many you write but what you write in the books of history
Gebruikersavatar
Tovarisj
Lid
Berichten: 119
Lid geworden op: 29 okt 2006, 15:26
Locatie: Hardinxveld - Giessendam

Bericht door Tovarisj »

Wat dacht je van Tweede Wereld Oorlog RTS-games?
En dan doel ik bijvoorbeeld op Panzers: Phase 1 & 2 en War Front - Turning Point.
Ik ga sterven, maar ik geef me niet over. Vaarwel moederland. 20/VII-41
Gebruikersavatar
King tiger
Lid
Berichten: 936
Lid geworden op: 20 aug 2006, 21:10
Contacteer:

Bericht door King tiger »

Tovarisj schreef:Wat dacht je van Tweede Wereld Oorlog RTS-games?
En dan doel ik bijvoorbeeld op Panzers: Phase 1 & 2 en War Front - Turning Point.
Ik heb die hier wel tuis liggen. Panzers phase one heb ik met de russen op alle moeilijkheidsgraden uitgespeeld. Ik heb RTS games er niet tussengezet omdat ik eerlijk gezegd nog nooit van RTS games had gehoord. Wat is die afkorting?
Belgische militaria gezocht van 1935 - 1940

http://denbelgischepiot.jimdo.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
gamer0004
Lid
Berichten: 1070
Lid geworden op: 30 mar 2006, 17:55
Contacteer:

Bericht door gamer0004 »

Real-Time Strategy ;)
Ik heb de volgende RTS-en:
Soldiers: Heroes of WWII,
Panzers: Phase One en
Company of Heroes (baggerspel).
Gebruikersavatar
arneken
Lid
Berichten: 769
Lid geworden op: 02 mar 2007, 20:28
Locatie: wevelgem
Contacteer:

Bericht door arneken »

gamer0004 schreef: Company of Heroes (baggerspel).
slechte graphics. ik had het ook en ik heb het vervolgens weer doorverkocht.
it's not how many you write but what you write in the books of history
Plaats reactie